007.jpg
Сайт працює в тестовому режимі

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Сумською міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Сумською міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Сумською міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

Найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу з владою та зворотного зв’язку є звернення. Одним із пріоритетних напрямків діяльності Сумської міської ради є розгляд звернень громадян та їх вирішення.
У Сумській міській раді вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян».
Всього у 2016 році від мешканців міста надійшло 5033 звернення, що на 316 звернень, або 6% більше, у ніж 2015 році.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина і влади.
За 9 місяців 2016 року до Сумської міської ради надійшло 3861 звернення, що на 1004 звернень або 35% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина і влади.
У І півріччі 2016 року до Сумської міської ради надійшло 2510 звернень громадян, що майже на 36% більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року (1610) та на 58% в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (1060), тобто це найвищий показник за останні 3 роки.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина і влади.
У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та рішень виконавчого комітету Сумської міської ради з даного питання.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року

У виконавчих органах Сумської міської ради розгляд звернень громадян та їх вирішення є одним із пріоритетних напрямків діяльності.

Організація роботи зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

 

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2015 році

У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.