001.jpg

Відкрито Державну установу «Сумський обласний контактний центр» - телефонний центр спілкування з громадянами

Усі дзвінки приймаються операторами та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

ДУ «Сумський обласний контактний центр» працює на умовах п’ятиденного робочого тижня з 8.00 до 18.00.

Звернення громадян приймаються за номерами телефону:

(0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м. Суми та Сумського району)

0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області)

Урядова телефонна «гаряча лінія» 1545

Урядова «гаряча лінія» (державна установа «Урядовий контактний центр») 1545 - телефонний центр спілкування Уряду з громадянами.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

До нас звертаються із запитаннями, проблемами, які турбують людей у повсякденному житті і потребують реагування органів виконавчої влади тамісцевого самоврядування.

Всі дзвінки від громадян приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають на опрацювання відповідним органам влади, які розглядають звернення та надають письмові відповіді заявникам.

Особи з порушенням слуху можуть звернутися на урядову «гарячу лінію» за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем:

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Працює «Гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ: (044) 284-19-64.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт «Урядового контактного центру»