002.jpg

За перше півріччя 2017 року відбулося шість виїздів «мобільного соціального офісу».

Як повідомляє департамент соціального захисту населення, під час роботи «мобільного соціального офісу» було прийнято 94 жителя міста. В основному питання сумчан стосувалися призначення та перерахунку пенсії, субсидії, роз’яснень щодо призначення допомоги малозабезпеченій сім’ї, взяття на облік у центрі зайнятості тощо.

Фахівці «мобільного соціального офісу» надавали всім запитувачам вичерпні роз’яснення та консультації.

Нагадаємо, «мобільний соціальний офіс» працює в Сумах із липня 2012 року. Основними його завданнями є інформування з питань діючого законодавства та заходів соціального захисту за місцем проживання громадян.

До роботи «мобільного соціального офісу» залучені представники департаменту соціального захисту населення, центру зайнятості, Пенсійного фонду, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня».

Фахівці надають консультації та допомагають з оформленням документів.