006.jpg

У середу, 5 липня, відбулось чергове засідання опікунської ради при органі опіки та піклування під головуванням заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСЬКОЇ.

Під час зустрічі було підбито підсумки роботи за І півріччя поточного року. За цей термін було проведено шість засідань опікунської ради, розглянуто 38 заяв, що стосувалися питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.

Відповідно до наданих пропозицій опікунської ради було ухвалено шість рішень виконавчого комітету з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, приймалися скарги на дії опікунів, укладалися правочини з нерухомим майном недієздатних тощо.

Члени опікунської ради взяли участь у 52 судових засіданнях. Як наслідок, над 13 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних п'яти опікунам.

Окрім того, оновлюється та підтримується в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено дані по 431 особі, відповідною інформацією доповнюється алфавітна книга та Централізований банк даних з проблем інвалідності.

Згідно із затвердженими графіками проведено 369 обстежень житлово-побутових умов недієздатних осіб, що на 37 більше, ніж у І півріччі 2016 року, 319 громадянам надано методичну допомогу з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, які за станом здоров’я не можуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки, з 1 січня 2017 року видано 21 посвідчення опікуна.

Наданням різних видів соціальних допомог та субсидій охоплено 370 сімей, де є недієздатна особа (87,3% з тих, що перебувають у реєстрі).

Засідання опікунської ради проводяться кожну першу середу місяця за адресою: пл. Незалежності, 2, каб. 78 (5 поверх).

Допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 210 та 211, тел.: (0542) 604 - 521, 604 - 448.