002.jpg

Департамент соціального захисту населення звітує про роботу «мобільних соціальних центрів» за серпень.

Протягом місяця фахівці департаменту провели дев’ять прийомів в «мобільних соціальних центрах», прийняли 35 мешканців громади (отримано документи у двох заявників, надано консультацій – 33).

«Мобільні соціальні центри» були створені за ініііативи керівництва громади в травні поточного року для підтримки найбільш вразливих та незахищених верств населення.

Звернувшись до «мобільного соціального центру» за місцем проживання, сумчани можуть отримати фахову консультацію з питань соціального захисту, а також подати необхідні документи для оформлення державної допомоги, компенсації, пільг, житлової субсидії, додаткових соціальних гарантій, що надходять коштом бюджету громади.

З початку роботи «мобільних соціальних центрів» до них звернулося 276 жителів Сумської міської територіальної громади (отримано документи – у 20 заявників, надано консультацій – 256).

Найбільш популярні такі послуги у старостинських округах, де прийняли 121 мешканця. Найчастіше громадяни потребували консультацій допомоги з питань оформлення соціальних допомог, переоформлення житлової субсидії, отримання одноразової матеріальної допомоги на лікування та санаторно-курортного лікування.

Телефони для консультацій: 78-88-88, (050)4078-99, (050)4078002.