0012.jpg

У Сумській міській територіальній громаді впроваджується чат-бот «Суми 15-80», який дозволить більш оперативно інформувати жителів і розв'язувати їхні проблемні питання.

Тож, найближчим часом сумчани зможуть у зручному форматі за допомогою своїх гаджетів та мобільних месенджерів отримувати актуальну та важливу інформацію.

Зокрема, завчасно дізнаватися про ремонтні роботи та відключення, планові чи аварійні, комунікацій за конкретною адресою, подавати заявки щодо проблемної ситуації у сфері ЖКГ, отримувати довідкову інформацію та оцінювати роботу комунальних служб тощо.

«Ми завершуємо розробку ще одного інструменту електронної комунікації між владою та громадою – чат-бот «Суми 15-80». Цей сервіс не лише допоможе підвищити рівень поінформованості мешканців громади щодо аварійних чи ремонтних робіт, небезпечних ситуацій, а й поліпшити зворотний зв'язок. Адже сумчани матимуть зручну можливість подати своє звернення чи скаргу щодо проблемного питання, яке потребує вирішення, а також оцінити роботу наших комунальних служб чи підприємств», – розповіла начальник управління суспільних комунікацій Олена ДЯГОВЕЦЬ.

«Сподіваємося, що наш новий сервіс стане до вподоби сумчанам. Розуміємо, що це питання часу, але маємо докласти спільних зусиль, щоб мешканці громади оперативно отримували необхідну інформацію. Очікуємо на їх зворотну реакцію та готові до співпраці з удосконалення нашої взаємодії», – додала начальник управління публічної інформації Ольга ГОНТАР.

Наразі чат-бот – на стадії тестування. Водночас відповідальні працівники міської ради та комунальних служб проходять навчання з адміністрування сервісу та його адаптації під конкретні завдання. «Суми 15-80» буде безплатним і доступним будь-якому мешканцю, що дозволить покращити комунікацію мешканців з представниками влади та комунальних служб. Надалі планується розширити функціонал сервісу. Додамо, що чат-бот створено на основі «Сіті-бот «Назар».

Суми|новини Сум|сумські новини|укрнет