0012.jpg

На засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування міської ради було підведено підсумки роботи за січень–вересень 2021 року.

Від початку року дорадчим органом було організовано та проведено вісім засідань опікунської ради, на яких розглянуто 41 заяву громадян щодо встановлення опіки над повнолітніми особами в разі визнання їх судом недієздатними; призначення опікунів особам, які визнані недієздатними; надання дозволів на вчинення правочинів від імені та на ім’я недієздатних осіб; скарги на дії опікуна. За результатами розгляду надано 39 відповідних пропозицій органу опіки та піклування Сумської міської ради, на підставі яких прийнято вісім рішень виконавчого комітету.

Згідно з наданими пропозиціями підготовлено та направлено до судових органів 33 клопотання щодо кандидатур опікунів; вісім опікунів призначено рішеннями виконавчого комітету міської ради.

Представники опікунської ради як зацікавлені особи залучалися до участі в 77 судових засіданнях. Як наслідок – над 21 особою встановлено опіку вперше, дев’ятьом – подовжено терміни перебування під опікою.

На сьогоднішній день в органах суду перебувають на розгляді 11 заяв щодо визнання громадян недієздатними, дві – з питань захисту майнових прав недієздатних осіб.

Відповідно до законодавства здійснюється контроль за виконанням опікунами обов’язків по забезпеченню належного утримання 425 недієздатних повнолітніх осіб, що обліковуються в реєстрі, який оновлюється та підтримується в актуальному стані. Централізований банк даних із проблем інвалідності доповнюється інформацією про підопічних та їх опікунів.

Згідно із затвердженими графіками з початку року проведено обстеження житлово-побутових умов 365 недієздатних осіб. За цей же період надано методичну допомогу з питань опіки та піклування 547 громадянам.

Виплачено одноразову матеріальну допомогу відповідно до програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» на 2019-2021 роки» п’яти опікунам, у яких під опікою перебуває по дві повнолітні недієздатні особи, в загальній сумі 17,7 тис. грн.

Засідання опікунської ради проводяться кожен перший вівторок місяця. Допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за багатоканальним номером (0542)78-88-88 та додатковим телефоном (0542)78-71-47. Подати документи у період дії карантинних заходів можна через електронні сервіси Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або шляхом поштового відправлення за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, чи залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вул. Харківcька, 35.