001.jpg

Днями у школі №7 допитливі десятикласники та вчителі інформатики зібрали 3D-принтер та надрукували додаткову деталь до нього.

Так у найбільшій школі обласного центру починають створення STEАM-центру. Він з’явиться у рамках реалізації проекту громадського (партиципаторного) бюджету «Створення STEАM-центру на базі КУ «Сумська спеціалізована школа №7 ім. М. Савченка». Поява інноваційної освітньої лабораторії дозволить учням школи використовувати STEАM–технології в освітньому процесі, а вчителям сумських шкіл – набувати досвіду їх застосування.

За даними управління освіти та науки, вже придбано 11 комп’ютерів (монітори, системні блоки, мишки, клавіатури), п'ять навчальних конструкторів Cubelets Twenty Kit та два 3D-принтери.

Вчителі інформатики разом із допитливими школярами 10-А та 10-В класів зібрали 3D-принтер та мали нагоду здійснити перший друк додаткової деталі для нього. Спільна праця викликала хвилю емоцій та зацікавленість у вчителів та учнів, радість та гордість у батьків.

Нагадаємо, проект передбачає впровадження STEAM-освіти з метою впровадження ІT-технологій, профорієнтації та підготовки дітей до технологічно розвинутого суспільства у спеціалізованому навчальному закладі (фізико-математичний, математичний, художньо-естетичний профілі). Абревіатура STEАM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), art (мистецтво), mathematics (математика), тобто інтеграція всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання.

Діти вчитимуться моделювати, конструювати, вивчати мобільну робототехніку, електроніку, інженерну графіку, тривимірне моделювання, прототипування, мехатроніку тощо. Природничі дисципліни учні опановуватимуть не в теорії, а за допомогою дослідів і експериментів.

Впровадження STEАM-освіти надасть можливість більш ніж 2 тисячам учнів отримати інноваційну та конкурентоспроможну освіту.