004.jpg

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців. 

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

- яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);

- які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;

- які змінили місце проживання;

- які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс "Особистий кабінет виборця", що розміщений на порталі Державного реєстру виборців у мережі інтернет (www.drv.gov.ua).

Для цього в розділі "перевірити дані у реєстрі" необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: м.Суми, майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), тел.: 63-27-19, 63-29-39, 60-01-64. Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.

Інформація щодо об’єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Суми, які пропонуються для передачі в оренду на конкурсних засадах:

1. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Білопільський шлях, 26/3. Площа: 24,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 80,00 грн.

2. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Бельгійська, 30/1. Площа: 24,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 113,00 грн.

3. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Охтирська, 44-А/1. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 75,00 грн.

4. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Герасима Кондратьєва, 122/1. Плоша: 23,9 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 89,00 грн.

5. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Інтернаціоналістів, 18/2. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 80,00 грн.

6. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: просп. М. Лушпи, 11/1. Площа: 24,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 72,00 грн.

7. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: пров. Гетьманський, 40/1. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 62,00 грн.

8. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Юрія Вєтрова, 4/2. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 45,00 грн.

9. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Заливна, 15/1. Площа: 23,9 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 77,00 грн.

10. Нежитлові приміщення. Адреса об’єкта: вул. Лучанська, 45, І поверх. Площа: 28,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення обладнані інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 66,00 грн.

11. Нежитлові приміщення. Адреса об’єкта: вул. Нахімова, 21, І поверх. Площа: 56,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення обладнані інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 50,00 грн.

12. Нежитлові приміщення. Адреса об’єкта: просп. М. Лушпи, 12, І поверх та підвал (І поверх – площа 284,5 кв.м, підвал – площа 364,6 кв.м). Площа: 649,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення обладнані інженерними комунікаціями, які знаходяться в неробочому стані. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 42,00 грн.

Детальна інформація про об'єкти та умови конкурсу за посиланням.

Конкурс проводиться з метою стимулювання творчості талановитих працівників засобів масової інформації, відзначення значних досягнень у роботі трудових колективів друкованих, електронних засобів масової інформації м.Суми, поширення інформації про кращі практики у діяльності органів місцевого самоврядування м. Суми.

До участі в Конкурсі приймаються: опубліковані (озвучені) журналістські матеріали штатних (позаштатних) працівників друкованих та електронних ЗМІ за період з 06 червня попереднього року до 06 серпня року, в якому відбувається Конкурс.

Положення про Конкурс

18 липня 2018 року було перераховано в повному обсязі щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категоріям за червень 2018 року.

Кошти можна отримати в установах банків вже 19 липня 2018 року.

Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» (далі – Центр), створена в 2001 році за участі Міжнародної організації праці, є провідною реабілітаційною установою сфери управління Міністерства соціальної політики України. Змістом і метою діяльності Центру є надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю – громадянам України для їх психологічного, соціального, професійного, фізичного відновлення та зростання. Реабілітацію в Центрі проходять особи з інвалідністю з усіх регіонів України, включаючи таких з числа учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб, ветеранів та учасників бойових дій тощо. З початку діяльності в Центрі пройшли реабілітацію майже 3500 пацієнтів та слухачів, кожний другий з яких працевлаштований на відкритому ринку праці за сприяння Центру та місцевих органів служби зайнятості.

Центр розташований поблизу с. Лютиж Вишгородського району Київської області в мальовничій лісопарковій місцевості на березі Київського водосховища. Увага та милосердя співробітників _ психологів, лікарів, викладачів, соціальних працівників, фізичних реабілітологів, обслуговуючого персоналу забезпечують комфортне перебування в Центрі, а повноцінне триразове харчування та безпечний екологічний стан сприяють зміцненню та підвищенню реабілітаційного потенціалу людини. В реабілітаційному процесі активно задіяні зали з лікувальної фізкультури, басейн, бальнеовідділення, масажний кабінет, спортивний майданчик, проведення дискотек, конкурсів, тематичних вечорів ефективно підвищують психоемоційний стан реабілітантів.

У процесі психологічної реабілітації беруть участь висококваліфіковані, досвідчені психологи, які працювали з українськими бійцями безпосередньо в зоні АТО та продовжують надавати послуги з психологічної реабілітації особам, які одержали психотравми у зоні бойових дій на сході України та під час Революції Гідності.

Згідно з Порядком проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності затвердженим Постановою КМУ 27.12.2017 р. № 1057, реабілітаційні заходи у Центрі проводяться за Програмою психологічної реабілітації та на підставі відповідної угоди.

Свою оздоровчу та психокорегуючу діяльність Центр на вищому професійному рівні поєднує з професійним навчанням осіб з інвалідністю, яке допомагає здобути нову робітничу професію. В оснащених навчальних кабінетах і майстернях особи з інвалідністю можуть опанувати наступні професії: бджоляр (термін 6 міс.), взуттьовик з ремонту взуття (термін 10 міс.), вишивальник (термін 11 міс.), манікюрник (термін 3,8 міс.), обліковець з реєстрації бухгалтерських даних (термін 10 міс.), оператор комп'ютерного набору (термін 10 міс.), перукар (перукар – модельєр) (термін 6 міс.), секретар керівника (організації, підприємства, установи) (термін 10 міс.), слюсар з ремонту автомобілів (термін 10 міс.), швачка (термін 10 міс.). Початок професійної реабілітації за вказаними професіями здійснюватиметься з 1 вересня 2018 року. Для того, щоб вступити до Центру необхідно подати або надіслати до його приймальної комісії наступні документи:

- заява про вступ до Центру із зазначенням обраної професії;

- копія документа про освіту (для професійної реабілітації);

- медична довідка (лікарський професійно – консультативний висновок) за формою № 086/о;

- довідка МСЕК (ЛКК) про встановлення групи інвалідності (копія);

- виписка з особової амбулаторної картки стосовно динаміки інвалідизуючого захворювання за останні 2 роки;

- копія паспорта (сторінки із зазначення П.І.Б., яким органом і коли виданий, місце проживання);

- дві фотокартки розміром 3x4;

- індивідуальна програма реабілітації, видана МСЕК (ЛКК) (копія);

- рекомендація центру зайнятості (за результатами наданих профорієнтаційних послуг) (для професійного навчання);

- гарантійний лист про працевлаштування (при наявності) від підприємств, організацій, установ, що дає право на переважне зарахування до Центру (за наявності);

- заява про згоду на збір, обробку та збереження персональних даних;

- копія ідентифікаційного коду.

Реабілітація, проживання, харчування в Центрі здійснюється для осіб з інвалідністю безкоштовно, за рахунок коштів Державного бюджету, а психологічна реабілітація протягом 18 днів – за рахунок коштів місцевих бюджетів за місцем проживання реабілітанта (на засадах тристоронньої угоди). З метою вступу до Центру реабілітант спочатку має звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання задля вибору виду реабілітації та підготовки відповідних документів.

Адреса приймальної комісії Центру:
Урочище «Туровча лісова», 2, с. Лютіж, Вишгородський район, Київська область, 07352;
тел./факс (904596) 40-0-11, (044) 425-84-91;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
web-сайт: http://www/vcpri.com.ua.

Запрошуємо суб’єктів господарювання взяти участь в обговоренні питання проведення конкурсу з призначення управителя в 188 багатоквартирних будинках, співвласниками по яких не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, та які включені до проекту рішення «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми», опублікованого на офіційному сайті Сумської міської ради 13.07.2018.

Обговорення відбудеться 19.07.2018 о 16:00 за адресою: м. Суми, м-н Незалежності, 2, каб. 59.

Письмові ініціативи, зауваження та пропозиції з даного питання можна надати за поштовою адресою: 40000, м. Суми м-н Незалежності, 2; або за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Департамент забезпечення ресурсних платежів повідомляє про проведення земельних торгів  на право оренди земельної ділянки по вул. Київська.

Торги відбудуться 16 серпня 2018 об 11:00.

Місце проведення земельних торгів: м.Суми, вул. Петропавлівська, 86, 2 поверх, актова зала.

Ознайомитися з матерілами лота можна на сайті Держгеокадастру України за наступним посиланням.

6 липня 2018 року була перерахована державна соціальна допомога сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасова державна допомога дітям та допомога на догляд за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за липень 2018 року.

Кошти можна отримати в установах банку вже 7 липня 2018 року.

Відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», рішень виконавчого комітету Сумської міської ради від 20.03.2018 № 126 «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми» та від 27.06.2018 № 343 «Про затвердження конкурсної документації та інші організаційні питання проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми» виконавчий комітет Сумської міської ради повідомляє про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми щодо будинків, в яких не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

Умови

За результатами засідання конкурсної комісії відділу охорони здоров’я Сумської міської ради та на підставі подання конкурсної комісії виконуючому обов’язки начальника відділу охорони здоров’я Сумської міської ради від 27.06.2018 наказом відділу призначено:

З 03.07.2018 на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради з укладанням контракту Івженко Ганну Іванівну.

З 04.07.2018 наказом відділу охорони здоров’я Сумської міської ради з укладанням контракту призначено Сухомлина Андрія Олександровича на посаду головного лікаря комунальної установи «Сумська міська клінічна лікарня №4» за результатом проведеного конкурсу 15.06.2018.