004.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (9 – 16 квітня 2018 року).

Бюджет

Станом на 12 квітня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 414,3 млн грн. (26,4% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 26,5 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 15,4 млн грн.; акцизний податок – 10,0 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 4,3 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 16,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 21,3 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 3,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 81,8 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 27,4 млн грн. (34,9% до плану на рік), що на 9,0 млн грн. (49%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 3,9 млн грн. що в 4,2 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 644,2 млн грн. (79,5% до плану на січень-квітень), до спеціального фонду – 0,5 млн грн. (100% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У квітні від оренди комунального майна надійшло 1,7 млн грн. (11,6% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 78,3 тис. грн. (85,1% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 5,4 млн грн. (27,1% від планового завдання на чотири місяці), від відчуження комунального майна – 2,9 млн грн. (288,3% від планового завдання на чотири місяці).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (5 по 11 квітня) було виплачено простроченої заборгованості із заробітної плати ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання» – 84,6 тис. грн. та ТОВ «Сумиспортінвест» – 6,0 тис. грн.

Станом на 1 квітня поточного року сума загального боргу складала 137,6 млн гривень.

Його накопичили 21 підприємство: дев’ять – економічно активні (108,3 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 103,5 млн грн., ПАТ «Сумипроект» – 73,1 тис. грн., ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 131,5 тис. грн., ЗАТ «Об’єднані газопромислові технології «Іскра Авігаз» – 770,8 тис. грн., ТОВ «Маш-сервіс» – 2634,8 тис. грн., ТОВ «Суми-цукор» – 570,0 тис. грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

У порівнянні з попереднім місяцем з’явилося одне підприємство-боржник – КП «Аеропорт Суми». Заборгованість по заробітній платі станом на 1 квітня склала 189,9 тис. грн.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній робочий тиждень з’явилась на світ 40 дітей (за попередній тиждень – 40): хлопчиків – 23, дівчаток – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилася: 438 особи проти 386.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 233, вуличних травм – 134, дорожньо-транспортних – три, спортивних – 15 та інших – 53.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулися десять осіб − переселенців з Донецької та Луганської областей. З осіб, що звернулись п’ять на стаціонарне лікування, п’ять – на медичний огляд.

Зареєстроване одне звернення переселенця із АРК на медичний огляд.

Медичної допомоги потребували 23 військовослужбовця, що знаходилися у зоні АТО: з них вісім лікувався стаціонарно. Зареєстровано один телефонний дзвінок до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від родичів військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО.

Освіта

Школярі повернулися до навчання з весняних канікул. Дитячі садки працювали у звичайному режимі.

Було проведено нараду керівників закладів освіти і колегію управління освіти і науки з актуальних питань функціонування галузі.

Педагоги шкіл № 5, 10, 13, 20 взяли участь в обласному методичному вернісажі «Калейдоскоп педагогічних ідей учителя-словесника».

Учителі фізичної культури (100 учителів) були задіяні у трибуні передового досвіду «Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури в закладах загальної середньої освіти в контексті «Нової української школи».

На базі Сумського державного університету проведено міський семінар-практикум з теми «Упровадження хмарних сервісів у освітній процес закладів загальної середньої освіти».

У школі № 10 пройшов міський географічний конкурс «Еверест», в якому взяли участь 29 команд шкіл міста. Перемогу виборола команда школи № 25.

Організовано школу педагогічних ініціатив. У заході взяло участь 117 учителів, які підвищили рівень професійної майстерності.

Юні майстри художньої творчості (понад 100 школярів) змагалися у міському фестивалі декоративно-ужиткової творчості «Барви дитинства».

Десять команд закладів освіти міста та області взяли участь у ІІ відкритому міському турнірі юних філософів та релігієзнавців.

Відбулося нагородження переможців міської екологічної акції «Годівничка». Перші місця посіли учні шкіл № 10, 24. Переможці нагороджені грамотами управління освіти і науки та цінними подарунками.

У рамках проведення загальноміського рейду «Канікули» вивчено стан дозвіллєвої діяльності учнів під час весняних канікул; представниками закладів освіти відвідано сім’ї дітей, які перебувають на внутрішкільному обліку або опинились у складних життєвих обставинах.

Працівники Інформаційно-методичного центру були задіяні в міжвідомчій нараді структурних підрозділів міської ради, відповідальних за реалізацію державної політики щодо попередження насильства в сім’ї.  

У закладах освіти керівниками організовані методичні заходи, спрямовані на підвищення фахового рівня педагогів, результативність освітнього процесу.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 6 по 12 квітня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 195 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 13 квітня перебували на обліку, складала 2091 особа із них 1754 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 949 одиниць: для робітників – 534, службовців – 339, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 76. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

Станом на 13 квітня поточного року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 170 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1843 особи, з них зареєстрованих безробітних – 675.

Чисельність безробітних направлених на професійне навчання під замовлення роботодавця з початку року становить 139 осіб.

На виконання громадських робіт у поточному році для інформування населення про надання житлових субсидій направлено 21 особа з числа зареєстрованих безробітних у департамент соціального захисту населення. Також, з початку року 15 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

ТОВ «НЕМ-ПРІНТ» подало звіт про заплановане масове вивільнення семи осіб у зв’язку з ліквідацією 16 квітня цього року, Сумський обласний центр зайнятості надав звіт про заплановане масове вивільнення 35 осіб у зв’язку з скороченням 27 квітня 2018 року, ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ»» надало звіт про заплановане масове вивільнення 55 осіб у зв’язку із скороченням 28 травня поточного року, ПРБП «РЕМБУД» надало звіт про заплановане масове вивільнення 69 осіб у зв’язку із скороченням 30 травня цього року, ДП «СУМИКООПОПТТОРГ» ОСС надало звіт про заплановане масове вивільнення 11 осіб у зв’язку із скороченням 31 травня 2018 року, КК «КОМЕНЕРГО-СУМИ»» надала звіт про заплановане масове вивільнення 102 осіб у зв’язку із скороченням 31 травня поточного року, КП «Сумитеплоенергоцентраль» надало звіт про заплановане масове вивільнення 123 осіб у зв’язку із скороченням 31 травня цього року, СФ ДЕРЖАВНОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО–САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ надала звіт про заплановане масове вивільнення 121 особи у зв’язку із реорганізацією 31 травня 2018 року, СФ ТОВ «Венбест» надала звіт про заплановане масове вивільнення 22 осіб у зв’язку із скороченням 1 червня поточного року, Сумське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області надало звіт про заплановане масове вивільнення 9 осіб у зв’язку із скороченням 4 червня 2018 року, ТОВ «ОБЛСУМИЛІФТ» надало звіт про заплановане масове вивільнення 31 особи у зв’язку із скороченням 5 червня 2018 року, ТОВ»МІСЬКСУМИЛІФТ» надало звіт про заплановане масове вивільнення 36 осіб у зв’язку із скороченням 5 червня цього 2018 року, ДП «СУМИКООПОПТТОРГ» ОСС надало звіт про заплановане масове вивільнення 5 осіб у зв’язку із скороченням 11 червня 2018 року.

12 квітня з метою сприяння працевлаштуванню клієнтів служби зайнятості та укомплектування кадрами роботодавця міський центр зайнятості організував зустріч представників Військової частини А1476 з безробітними, які перебувають на обліку. Наразі у 27-ій Сумській реактивній артилерійській бригаді виникла гостра потреба у водіях (категорії В, С, С1, D). Присутніх поінформували про особливості проходження військової служби та терміни укладання контракту, зміни у законодавстві, які стосуються соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, державні гарантії пільгових умов виходу на пенсію, лікування та оздоровлення, право на безкоштовне здобуття вищої освіти у військових навчальних закладах.