004.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (26 лютого – 5 березня 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 березня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 243,5 млн грн. (15,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 18,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 16,9 млн грн.; акцизний податок – 12,3 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 0,9 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 15,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 14,7 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 2,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 47,8 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 16 млн грн. (20,4% до плану на рік), що на 5,5 млн грн. (53,1%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,9 млн грн. що в 5,4 рази більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 356,9 млн грн. (97,4% до плану на січень-лютий).

Плата за землю та комунальне майно

У лютому від оренди комунального майна надійшло 1,7 млн грн. (119,8% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 1,8 млн грн. (2 272,8% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 3,5 млн грн. (17,7% від планового завдання на два місяці), від відчуження комунального майна – 2,0 млн грн. (201,4% від планового завдання на два місяці).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (23 – 28 лютого) підприємствами міста було виплачено 10428,2 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, з них: ПАТ «Сумське науково-виробниче об’єднання» – 10400 тис. грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 24 тис. грн.; ПрАТ ВЕК «Сумигазмаш» – 4,2 тис. грн.

Станом на 1 березня поточного року сума загального боргу складала 137,2 млн гривень.

Його накопичили 18 підприємств: шість – економічно активні (108,0 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Питома вага заборгованості – 78,7% – належить економічно активним підприємствам (76,1% – ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання»); 21,2% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 87,7%); 0,1% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 56 дітей (за попередній тиждень – 45): хлопчиків – 23, дівчаток – 33.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 421 осіб проти 464.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 227 (переломи – 51, травми зв’язок – 29, рани – 65, вивихи – 11, інше – 71).

Вуличних травм – 143 (переломи – 65, травми зв’язок – 16, рани – 34, вивихи – два, інше – 26), виробничих – три, спортивних – одна та інших – 47.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулася 21 особа − переселенець з Донецької та Луганської областей. З осіб, що звернулись − 11 дорослих (вісім на амбулаторне лікування, два – на стаціонарне лікування, одна – на медичний огляд) та десять дітей (три на амбулаторне лікування, одна – на стаціонарне лікування, шість – на медичний огляд).

Зареєстровано звернення за амбулаторною допомогою одного дорослого переселенця із АРК.

Медичної допомоги потребувало 14 військовослужбовців, що знаходилися у зоні АТО: з них двоє лікувалися стаціонарно. Зареєстровано два телефонних дзвінка до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від родичів військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО.

За період з 22 лютого по 1 березня до пунктів обігріву міських лікувально-профілактичних закладів звернулось 15 осіб. Один дорослий госпіталізований за самозверненням до Сумської обласної лікарні з відмороженням пальців обох кистей.

Освіта

У закладах загальної середньої освіти був призупинений освітній процес. Дитячи садки функціонували у звичайному режимі.

У рамках підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання проведено навчання восьми керівників закладів освіти, на базі яких буде проводитися ЗНО-2018 (пробне ЗНО відбудеться 24 березня на базі шкіл № 10, 22, 31 березня – на базі шкіл № 1, 2, 23).

У рамках проекту «Методичні мости «Шляхи до співпраці» педагогічні колективи закладів освіти № 27, 30, НВК № 41, приватної гімназії «Просперітас» ділилися досвідом з освітянами м. Конотоп.

Організовано міський етап обласного конкурсу «Кращий психологічний кабінет». Здійснено перегляд конкурсних кабінетів, їх матеріально-технічної та методичної забезпеченості.

Підведено підсумки огляду-конкурсу на кращий «Інтернет-сайт ЗДО».

Постійно діючою комісією перевірено організацію харчування дітей у дитячих садках № 3, 35. Суттєвих порушень не виявлено.

У закладах освіти керівниками організовані методичні заходи, спрямовані на підвищення фахового рівня педагогів, результативність освітнього процесу.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 23 лютого по 1 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 2324 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 2 березня перебували на обліку, складала 2162 особи із них 1799 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1081 одиницю: для робітників – 527, службовців – 409, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 82. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

Станом на 2 березня поточного року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 113 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 970 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 373.

Чисельність безробітних направлених на професійне навчання під замовлення роботодавця з початку року становить 73 особи.

Комунальним закладом обласної ради «Сумське обласне патологоанатомічне бюро» подано звіт про заплановане масове вивільнення 42 осіб у зв’язку з реорганізацією 1 березня цього року, ДУ «Виправна колонія № 116» подано звіт про заплановане масове вивільнення 10 осіб у зв’язку з реорганізацією 10 березня цього року, філія ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція» надала звіт про заплановане масове вивільнення 22 осіб у зв’язку зі скороченням 30 березня поточного року, ТОВ «НЕМ-ПРІНТ» подало звіт про заплановане масове вивільнення семи осіб у зв’язку з ліквідацією 16 квітня цього року, Сумський обласний центр зайнятості надав звіт про заплановане масове вивільнення 35 осіб у зв’язку з скороченням 27 квітня 2018 року.

28 лютого відбувся семінар з орієнтації на службу в Збройних Силах України для 12 шукачів роботи за участю представника Державної прикордонної служби України.

1 березня міський центр зайнятості провів виїзний ярмарок вакансій для випускників профтехучилищ будівельної сфери та сфери послуг. Спільний захід відбувся у ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» ВПУ № 16 за участю ДНЗ «Сумський центр ПТО дизайну та сфери послуг». Представники 33 роботодавців міста скористались можливістю підібрати найкращі кандидатури на вільні робочі місця. Під час заходу були проведені майстер-класи із використанням новітніх технологій та сучасних матеріалів для студентів та роботодавців, а також фахівцями Сумського міського центру зайнятості проведено тренінгове заняття для учнів по сучасним засобам ефективної самопрезентації в процесі пошуку роботи.