002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (29 січня – 5 лютого 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 лютого до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 112,7 млн грн. (7,2 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 18,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 11,9 млн грн.; акцизний податок – 5,6 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 1,1 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 6,1 млн грн., в тому числі: доходи фізичних осіб – 4,8 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 1,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 20,7 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 5,8 млн грн. (7,4% до плану на рік), що на 1,7 млн грн. (41,1%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 600 тис. грн. що в 2,3 рази більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 166,4 млн грн. (97% до плану на січень), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

У січні від оренди комунального майна надійшло 1,8 млн грн. (123,8% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 198,4 тис. грн. (0% від планового завдання на місяць).

Станом на 31 січня на розподільчому рахунку знаходяться кошти від оренди комунального майна в сумі 18,3 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (26 січня – 1 лютого) підприємствами міста було виплачено 10,4 млн грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, з них: ПАТ «Сумське науково-виробниче об’єднання» – 10,3 млн грн., ТОВ «Маш-Сервіс» – 74,7 тис. грн.

Усього протягом січня поточного року погашено 10,5 млн грн. заборгованої заробітної плати, у тому числі: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 10,3 млн грн., ТОВ «Маш-Сервіс» – 186,7 тис. грн., ТОВ «Сумиспортінвест» – 20 тис. грн., ПрАТ ВЕК «Сумигазмаш» – 2 тис. грн.

Станом на 1 лютого поточного року сума загального боргу складала 123,4 млн гривень.

Його накопичили 16 підприємств: чотири – економічно активні (94,2 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Питома вага заборгованості – 76,3% – належить економічно активним підприємствам (74,5% – ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання»); 23,6% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 87,7%), 0,1% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 49 дитей (за попередній тиждень – 42): хлопчиків – 26, дівчаток – 23.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 511 осіб проти 533.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 257 (переломи – 99, травми зв’язок – 64, рани – 70, вивихи – чотири, інше – 20).

Вуличних травм – 228 (переломи – 40, травми зв’язок – 18, рани – 57, вивихи – п'ять, інше – 108), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – одна та інших – 24.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 16 осіб переселенців із Донецької та Луганської областей, з них 11 дорослих, з яких 10 на амбулаторне лікування, один – на медичний огляд та п’ять дітей (дві дитини – на стаціонарне лікування, три – на медичний огляд). 3apeєстровано звернення за амбулаторною допомогою одного переселенця із АР Крим.

Медичної допомоги потребував 29 військовослужбовців, що знаходилися у зоні АТО: з них п'ять лікувалися стаціонарно.

Зареєстровано два телефонних дзвінка до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися у зоні АТО.

Освіта

У школах і садочках тривав освітній процес.

У Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка відбулася науково-практична конференція «Значення ігрової діяльності у розвитку дитини дошкільного віку». У конференції брали участь більше 140 представників закладів освіти міста.

Започатковані зустрічі з окремими категоріями педагогічних працівників щодо роз’яснення основних положень нового Закону України «Про освіту». Зокрема, в гімназії № 1 відбулася зустріч з вихователями закладів дошкільної освіти.

Проведені наради для заступників директорів школи І ступеня, завгоспів, для відповідальних за профілактичну роботу з попередження дитячого травматизму.

Директори школи № 30, гімназії № 1 та навчально-виховного комплексу № 41 взяли участь у V форумі з інноваційних освітянських технологій «Освітні стандарти та програми нової української школи», який відбувся у м. Трускавець.

Постійно діючою комісією перевірено організацію харчування дітей у школах № 1, № 2.

Учні класичної гімназії вибороли перші місця у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, російської мови та літератури, у олімпіаді з біології найкращими стали вихованці гімназії № 1 та класичної гімназії.

Учителі історії взяли участь у Всеукраїнському науково-педагогічному семінарі, присвяченому міжнародному дню пам’яті жертв Голокосту, який проходив у м. Дніпро.

Школярі міста взяли участь у обласному етапі олімпіад з інформатики.

Продовжувалися заняття у школі «Юного олімпійця» для підготовки учнів до участі у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

На базі школи № 9 проведено ІV етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка.

Відбулось 10 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Тривала роз’яснювальна робота з батьками щодо необхідності вакцинації дітей на кір.

Працював Телефон довіри для населення.

Відповідно до моніторингу захворюваність учнів на ГРВІ становить 8,4%.

З 29 по 30 січня представниками компанії «TMS Україна» було проведено сертифікаційний аудит системи енергетичного менеджменту галузі «Освіта» міста Суми відповідно до міжнародного стандарту ISO 50001:2011. Аудит здійснювався безпосередньо в управлінні освіти і науки, а також у закладах освіти: ДНЗ № 21, 23, 33, ССШ № 2, 9, 29, 30, ЗОШ № 5, 23. 30 січня відбувалася заключна нарада, на якій оголошено, що система енергетичного менеджменту у галузі «Освіта» функціонує на належному рівні та оголошено, що галузь буде рекомендовано німецькій компанії TMS для отримання сертифікату системи енергетичного менеджменту відповідно до міжнародного стандарту ISO 50001:2011.

Ринок праці

За період з 26 січня по 1 лютого у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 223 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 2 лютого перебували на обліку, складала 2161 особа, із них 1746 (81%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 633 одиниць: для робітників – 356, службовців – 211, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 66. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

Станом на 2 лютого поточного року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 55 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 432 особи, з них зареєстрованих безробітних – 181.

Чисельність безробітних направлених на професійне навчання під замовлення роботодавця з початку року становить 56 осіб.

Комунальним закладом обласної ради «Сумське обласне патологоанатомічне бюро» подано звіт про заплановане масове вивільнення 42 осіб у зв’язку з реорганізацією 1 березня цього року, ДУ «Виправна колонія № 116» подано звіт про заплановане масове вивільнення 10 осіб у зв’язку з реорганізацією 10 березня цього року. Філія ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція» надала звіт про заплановане масове вивільнення 22 осіб у зв’язку зі скороченням 30 березня поточного року.

29 січня відбулась презентація роботодавця ФОП Кириченко Н. І., яка зацікавлена у підготовці кваліфікованих кадрів за допомогою служби зайнятості за професією швачка.

31 січня міським центром зайнятості за участю представників міського військового комісаріату та прикордонного загону проведений семінар для 19 безробітних з орієнтації на службу за контрактом в Збройних Силах України.

1 лютого для шукачів роботи проходили презентацію ТОВ «Глобал Білгі».

1 лютого фахівцями – профконсультанатами проведений інтерактивний профорієнтаційний захід для 20 випускників спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 2 ім. Д.Косаренка. Учні мали можливість продемонструвати власну компетентність щодо змісту професії, змоделювати робочий день різних фахівців.