0010.jpg

У департаменті соціального захисту населення звітують про стан роботи зі зверненнями громадян протягом дев’яти місяців поточного року.

Так, аналіз динаміки надходжень звернень громадян за вказаний термін поточного року свідчить про збільшення їх кількості у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Загальна кількість звернень в департаменті протягом звітного періоду складає 2248 звернень, що більше на 343 або на 18%. Із них, 500 – це письмові звернення та 1748 – усні (звернення на «Урядовий контактний центр», обласний контактний центр, на особистому прийомі у керівників міста та у керівників департаменту).

У структурному підрозділі повідомляють, що у порівнянні з відповідним періодом минулого року серед письмових звернень збільшилась кількість на 84 (на 20%).

Як і в минулому році, найменш захищені категорії населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів турбують питання надання матеріальної допомоги (163 звернення, що більше на 81% ніж у відповідний період 2016 року) та оформлення житлової субсидії (186 звернень, що більше на 38%).

З питань призначення державної соціальної допомоги та її виплати надійшло 22 звернення (менше на 62%), з питання визначення соціального статусу та отримання пільг – 15 (менше на 64%), забезпечення санаторно-курортним лікуванням – сім, соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – одне, з інших питань соціального захисту – 106.

Департаментом розглянуто 660 звернень громадян, що звернулись до обласного контактного центру на «Урядовий контактний центр» (менше на 195 звернень або на 23%).

Звернення, що надходять до департаменту, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. Так, з виходом на місце розглянуто 170 звернень, на контролі перебувало 198 звернень. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк, в яких роз’яснюються положення чинного законодавства, право громадян на звернення за захистом своїх прав і законних інтересів до суду.

Директором департаменту під особистий контроль взято розгляд трьох звернень інвалідів Великої Вітчизняної Війни. Звернень від Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня» до департаменту не надходило.

Звернення громадян через офіційну електронну пошту департаменту є досить зручним для мешканців міста, так як вони мають можливість звернутись дистанційно в будь-який час зі зручного для них місця (зареєстровано 17 таких звернень).

Розміщено 961 інформаційний матеріал через мережу Інтернет, в друкованих засобах масової інформації. Здійснено 18 виступів на телебаченні, проведено два засідання «круглого столу». Проведено 116 зустрічей в установах, організаціях, підприємствах міста та за місцем проживання громадян, керівним складом департаменту проведено 34 виїзних прийомів.

Продовжено роботу двох консультативних пунктів з питань призначення субсидії (розташовані у центральних районах міста), у яких з початку року надано 4558 консультацій.

Загалом, загальна кількість громадян, прийнятих департаментом у поточному році, збільшилася на 46% і становить 148535 осіб.

З понеділка по четвер працюють з 8:00 до 18:00 (у п’ятницю до 17:00) без перерви на обід «гарячі» телефонні лінії, на які мешканці міста мають можливість звернутися, поставити питання та отримати консультації стосовно порядку призначення житлових субсидій та усіх видів соціальної допомоги. Додатково щосуботи з 8:00 до 12:00 працює «гаряча» телефонна лінія, де надаються консультації керівним складом департаменту.

Продовжує роботу «мобільний соціальний офіс» по здійсненню прийому мешканців міста за місцем проживання. У цьому році відбулося дев’ять виїздів, під час яких прийнято 138 громадян.