006.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (31 липня – 7 серпня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 745,8 млн грн. (55,7% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 35 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 28,6 млн грн.; акцизний податок – 15,5 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 2,6 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 19,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 14,1 млн грн.; акцизний податок – 10,4 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 165,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 43,6 млн грн. (60,6% до плану на рік), що на 6,7 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,4 млн грн. що у 2,6 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 904,6 млн грн. (96,5% до плану на січень-липень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Від оренди комунального майна надійшло 11,6 млн грн. (117% плану на рік).

Від відчуження комунального майна – 3 млн грн. (555%).

Заборгованість із заробітної плати

У порівнянні з липнем заборгованість по заробітній платі зменшилась на 12,2 млн грн.

У липні погашено борги в ПАТ «Укрхімпроект» (863 тис. грн.), філіях ДП «Сумський облавтодор» «Сумська дорожньо–експлуатаційна дільниця» і «Сумський райавтодор» (290,1 тис. грн.), ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» на (10 800 тис. грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (375,9 тис. грн.).

Станом на 1 серпня сума загального боргу склала 101 млн грн.

Його накопичили 21 підприємство: чотири – економічно активні (71,2 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути – (29 млн грн.), дев’ять – економічно неактивні (594,1 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 70,6% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 69,3%), 28,8% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 25,1%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,9%), 1,3% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 38 дітей (за попередній тиждень – 45): хлопчиків – 20, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 537 осіб проти 452.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 302 (переломи – 74, травми зв’язок – 43, рани – 100, вивихи – 11, інше – 74).

Вуличних травм – 119 (переломи – 47, травми зв’язок – 24, рани – 28, вивихи – три, інше – 17), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – вісім, спортивних - вісім, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – 13, інших – 99.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись сім переселенців із Донецької та Луганської областей. Всі дорослі: троє – на амбулаторне лікування, двоє – на стаціонарне лікування та двоє – на медичний огляд.

Медичної допомоги потребували й 13 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, чотири з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували два телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 894 дитини, з них у стаціонарі – 625 дітей, в денних стаціонарах – 269 дітей. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

До оздоровчого табору «Зоряний» КП «Шляхрембуд» на оздоровлення та відпочинок (ІІІ зміна) направлено 52 дитини пільгових категорій, до дитячого оздоровчого закладу «Універ» СумДУ – дев’ять дітей пільгових категорій.

Сформовано попередню мережу класів та контингент учнів шкіл та навчально-виховних комплексів.

Розпочалася перевірка стану підготовки дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів до нового навчального року. У всіх школах та садочках обладнані приміщення кабінетів, залів, що відповідає естетичним та педагогічним вимогам, віковим особливостям дітей. Ремонти приміщень навчальних закладів виконані якісно. Оформляються акти готовності до навчального року.

У навчально-виховних закладах міста триває промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теплообчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт.

Виконано капітальний ремонт: водної рамки та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2, вентиляційної системи ДНЗ № 3, водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, пральні ДНЗ № 10, системи опалення ДНЗ № 12, вхідних ганків ДНЗ № 13, харчоблоку ДНЗ № 15 та ДНЗ № 21, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, приміщень, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30, санвузлів ДНЗ № 32, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, асфальтового покриття ДНЗ № 35, водопровідної системи ДНЗ № 36, туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40, туалетних кімнат і будівлі школи № 2, будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4, ремонт приміщень ЗОШ № 19, кабінетів ЗОШ № 21, вітражів та мережі опалення НВК № 41, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та будівлі Міського міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 8,8 млн грн.

Проведено закупівлю офісних, дитячих та шкільних меблів через електронну систему ProZorro на суму 55048,0 грн.

Ринок праці

За період із 26 липня по 3 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 188 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 4 серпня перебували на обліку, складала 2158 осіб, із них 1791 (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1026 одиниць: для робітників – 574, службовців – 330 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 122. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 756 трудових договорів (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3337 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1467.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 78 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 437 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 260 працювали у КП «Зелене будівництво», 123 – у департаменті соціального захисту населення, 52 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у Департаменті інфраструктури міста.