007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (24 – 31 липня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 717,8 млн грн. (55,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 27,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 21,6 млн грн.; акцизний податок – 16,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 6 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 6,5 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 6,1 млн грн.; єдиний податок – 8,8 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 6,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 172,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 39,9 млн грн. (56,5% до плану на рік), що на 5,7 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,4 млн грн. що у 3,8 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 902 млн грн. (96,5% до плану на січень-липень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Від оренди комунального майна надійшло 11,6 млн грн. (117% плану на рік).

Від відчуження комунального майна – 2,3 млн грн. (431%).

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж минулого тижня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 155 тис. грн. за рахунок погашення боргів у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (147 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (7,8 тис. грн.) та ПВКМП «НАСА» (0,2 тис. грн.).

Станом на 31 липня сума загального боргу склала 89,7 млн грн.

Його накопичили 22 підприємства: п’ять – економічно активні (62 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути – (29 млн грн.), дев’ять– економічно неактивні (594,1 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 67% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 65,2%), 32,3% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 28,2%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2,1%), 1,8% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 45 дітей (за попередній тиждень – 51): хлопчиків – 24, дівчаток – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 452 осіб проти 416.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 263 (переломи – 60, травми зв’язок – 40, рани – 106, вивихи – сім, інше – 50).

Вуличних травм – 150 (переломи – 57, травми зв’язок – 15, рани – 23, вивихи – дев’ять, інше – 46), виробничих – чотири, дорожньо-транспортних – п’ять, спортивних - п’ять, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – 14, інших – 25.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 11 переселенців із Донецької та Луганської областей. Всі дорослі: сім - на амбулаторне лікування, чотири – на стаціонарне.

Медичної допомоги потребували й 12 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, чотири з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували два телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 783 дитини, з них у стаціонарі – 548 дітей, в денних стаціонарах – 235 дітей. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

У навчально-виховних закладах міста тривали роботи по підготовці до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теплобчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 683,4 тис. грн.

Також виконано просочення горищ вогнезахисними розчинами у ДНЗ № 24, ССШ № 3, ЗОШ № 8, В-Піщанській та Піщанській школах. За виконані роботи сплачено 69,7 тис. грн.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки виконано утеплення будівлі ССШ № 1 та замінено вікна у ЗОШ № 6.

Виконано капітальний ремонт: водної рамки та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2, вентиляційної системи ДНЗ № 3, водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, пральні ДНЗ № 10, системи опалення ДНЗ № 12, вхідних ганків ДНЗ № 13, харчоблоку ДНЗ № 15, даху та водопровідної системи

ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, приміщень, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30, санвузлів ДНЗ № 32, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, водопровідної системи ДНЗ № 36, туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40, туалетних кімнат і будівлі школи № 2, ремонт будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4, ремонт приміщень ЗОШ № 19, вітражів НВК № 41, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, ремонт будівлі міського міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 8,8 млн. грн.

Робочою групою кухарів загальноосвітніх навчальних закладів напрацьовано примірне перспективне двотижневе меню для харчування учнів 1-4 класів, яке рекомендовано керівникам закладів освіти для використання під час організації харчування у 2017-2018 навчальному році.

На ІІІ зміну до оздоровчих таборів «Сонячний» ПАТ «Насосенергомаш», «Чайка» ПАТ «Сумське НВО» направлено 278 дітей пільгових категорій.

Всього планується оздоровити у позаміських таборах 847 дітей, із них: 280 дітей пільгових категорій, 552 дитини, батьки яких беруть, брали участь у проведенні антитерористичної операції, троє дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції, 11 дітей, батьки яких є учасником бойових дій в Афганістані, одна дитина, батько якої отримав тілесні ушкодження під час участі у Революції гідності.

Для підвищення фахового рівня представники педагогічного загалу взяли участь у Міжнародному семінарі для освітян та істориків «Перлини їдиш культури», який відбувся у місті Вільнюс (Литовська республіка).

У закладах професійно-технічної освіти триває вступна кампанія. Регіональне замовлення виконано на 59,3 %.

Через електронну систему ProZorro визначено переможців закупівлі офісних, дитячих та шкільних меблів на загальну суму 99 тис. грн.

До органів доходів і зборів надано звіт про суми податкових пільг за І півріччя 2017 року та податковий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (Форма № 1-ДФ).

До Сумської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності подано заяву-розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам.

Ринок праці

За період із 21 по 26 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 113 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 28 липня перебували на обліку, складала 2184 особи, із них 1833 (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 990 одиниць: для робітників – 567, службовців – 312 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 111. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 728 трудових договорів (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3204 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1793.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 76 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 392 особи із числа зареєстрованих безробітних: 230 працювали у КП «Зелене будівництво», 117 – у департаменті соціального захисту населення, 43 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у Департаменті інфраструктури міста.