003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (6 – 13 березня 2017 року).

Бюджет

Станом на 10 березня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 223 млн грн. (17,1 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 23,9 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 21,9 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 58,3 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 10,8 млн грн. (15,2 % до плану на рік), що на 1 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,2 млн грн. (180,6 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 0,2 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів; 974,1 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 165,9 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 14,3 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 482,3 млн грн. (117,2 % до плану на січень-березень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 10 березня від оренди комунального майна надійшло 3,2 млн грн. (19 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 8,8 млн грн. (17,3 % плану на рік), орендної плати – 18,7 млн грн. (16,2 %).

Від продажу земельних ділянок – 14,2 тис. грн. (1,3 %).

Від відчуження комунального майна – 163,3 тис. грн. (16,3 %).

Заборгованість із заробітної плати

З початку березня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 12,7 млн грн. за рахунок її погашення в ДП «Сумський облавтодор» та його філії «Сумська дорожньо – експлуатаційна дільниця» в загальній сумі (523,3 тис. грн.), ТОВ «Сумське машинобудівне науково - виробниче об’єднання» (170,0 тис. грн.), ТОВ «НВП «Техно» (31,3 тис. грн.), часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково - виробниче об’єднання» (11,7 млн грн.), ТОВ «Маш - Сервіс» (173,6 тис. грн.), ТОВ Професійний футбольний клуб «Суми» (88,2 тис. грн.), ТОВ «Технолог» (66,7 тис. грн).

Станом на 13 березня сума загального боргу складає 88,2 млн грн.

Його накопичили 23 підприємства: 4 - економічно активні ( 58,2 млн грн.), 8 -підприємствам-банкрути (28,8 млн грн.), 11 - економічно неактивних (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 66 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 64,6 %), 32,7 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 28,4 %), 1,3 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 33 дитини (за попередній тиждень – 31): хлопчиків –18, дівчаток – 15.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 315 осіб проти 311.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 203 (переломи – 49, травми зв’язок – 37, рани – 52, вивихи – 14, інше – 51).

Вуличних травм – 85 (переломи – 26, травми зв’язок – 21, рани – 22, вивихи – 3, інше – 13). Вуличних травм, пов’язаних із нерівностями тротуарів – 7.

Виробничих – 2, дорожньо-транспортних – 1, інших – 24.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 7 переселенців із Донецької та Луганської областей. Усі дорослі: 5 – щодо лікування (2 осіб – на стаціонарне лікування), 2 – щодо медогляду.

Медичної допомоги потребували 6 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО,1 з яких лікувався стаціонарно.

Зареєстрували 5 телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Протягом тижня до стаціонару дитячої лікарні з отруєнням поступили 3 дитини з отруєнням чадним газом, настоянкою нарцису, пральним порошком. У задовільному стані діти виписані додому.

Освіта

У закладах освіти міста тривав навчально-виховний процес.

Відбулося відкриття дошкільного відділення у навчально-виховному комплексі № 16, який створено на базі школи № 11.

Із 10 березня у школі № 23 функціонує нова акробатична зала.

Відповідно до розпорядження міського голови з 9 березня розпочато перевірку організації харчування дітей у закладах освіти міста.

Триває державна атестаційна експертиза школи № 4.

Відбулося нагородження переможців VІ міської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Паперові дива». У виставці взяв участь 31 навчальний заклад міста, на розгляд журі подано 207 робіт. Переможці нагороджені грамотами управління освіти і науки. Діти, які посіли перші місця, нагороджені солодощами від громадської організації «Український освітній клуб».

Проводилася апробація тестових завдань з предметів, які винесені на зовнішнє незалежне оцінювання.

У рамках атестації 14 керівників дошкільних навчальних закладів презентували свої системи роботи і системи контролю за різними напрямками діяльності.

Для формування екологічної культури учнів 1-4-х класів організовано міську акцію «Годівничка» у рамках міського освітнього проекту «Екологічний марафон».

Тривала підготовка випускників до ЗНО.

Працював Телефон довіри для населення.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів виділено 1,1 млн грн.

Ринок праці

За період з 3 по 7 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 91 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 9 березня перебували на обліку, складала 2485 особи, із них 2094 (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 709 одиниць: для робітників – 386, службовців – 281, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 42. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 366 трудових договорів (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1101 особу, з них зареєстрованих безробітних – 455.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 25 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 68 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 54 працювали у КП «Зелене будівництво», 14 – у департаменті соціального захисту населення.