003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (20 – 27 лютого 2017 року).

Бюджет

Станом на 24 лютого до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 169,4 млн грн. (13 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 31,6 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 11,3 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 50,2 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 5,4 млн грн. (7,6 % до плану на рік), що на 1,8 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 0,9 млн грн. (169 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 0,1 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів; 870,4 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 0,1 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 9,2 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 235,6 млн грн. (97,5 % до плану на січень-лютий за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 27 лютого від оренди комунального майна надійшло 1,9 млн грн. (11,2 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 5,3 млн грн. (10,4 % плану на рік), орендної плати – 12,7 млн грн. (11 %).

Від продажу земельних ділянок – 9,3 тис. грн. (0,9 %).

Кошти від відчуження комунального майна та продажу земельних ділянок не надходили.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 8,2 млн грн. за рахунок погашення у ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (90,6 тис. грн.) та часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (8 млн грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (73,2 тис. грн.), ПАТ виробничо-енергетичній компанії «Сумигазмаш» (17 тис. грн.), ПАТ «Центролит» (3,3 тис. грн.).

Станом на 27 лютого сума загального боргу складає 78,2 млн грн.

Його накопичили 23 підприємства: чотири – економічно активні (48,2 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (28,8 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 61,7 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 60,2 %), 36,9 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 32 %), 1,4 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 38 дітей (за попередній тиждень – 32): хлопчиків –15, дівчаток – 23.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 424 особи проти 442.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 262 (переломи – 75, травми зв’язок – 36, рани – 45, вивихи – вісім, інше – 98).

Вуличних травм – 121 (переломи – 69, травми зв’язок – 17, рани – 10, вивихи – три інше – 22). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, спортивних – дві, інших – 35.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 18 переселенців із Донецької та Луганської областей: 13 дорослих (12 – щодо лікування, один – за медоглядом) та п’ятеро дітей (з приводу лікування).

Медичної допомоги потребували й 14 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували шість телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

До пунктів обігріву, що створені у лікувально-профілактичних закладах (усього таких 16) протягом тижня звернулись 40 осіб (із 10 грудня – 317 осіб). Лікувались 12 осіб з обмороженням, одна – із загальним переохолодженням.

Освіта

Заклади освіти працювали відповідно до плану роботи.

Розпочалась державна атестаційна експертиза школи № 4.

За результатами Всеукраїнського огляду-конкурсу дитячих закладів оздоровлення та відпочинку у 2016 році профільний (мовний) табір школи № 10 посів ІІІ місце.
Для педагогів дитячих садочків відбулись майстер-класи із впровадження інноваційних технологій у вихованні дошкільнят.

На базі школи № 26 відбулось засідання міської Школи вчителя-стажиста.

Учителі англійської мови взяли участь у Школі професійного розвитку, де мали можливість освоїти нові онлайн сервіси у сучасному освітньому просторі та обговорити новітні методики вивчення іноземних мов. Учасники тренінгу отримали сертифікати.

Відбувся семінар для заступників директорів шкіл з питань поширення передового педагогічного досвіду серед освітянської спільноти та 12 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Учні шкіл № 5, № 9 взяли участь у XVI Всеукраїнському конкурсі «Молодь – енергетиці України 2016: відкритий конкурс молодих енергетиків та вчених». Вони представлять свої роботи у номінації «Енергозбереження та енергоефективність».

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних навчальних закладів з міського бюджету було виділено 2,6 млн грн.

Захворюваності дітей на грип та ГРВІ у школах становила 6 %, у дитячих садках – 6,2 %.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період 16 по 23 лютого у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 230 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 24 лютого перебували на обліку, складала 2503 осіб, із них 2041 (82 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 719 одиниць: для робітників – 395, службовців – 288, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 36. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 309 трудових договорів (укладених до 1 січня.2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 841 особу, з них зареєстрованих безробітних – 350.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 18 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 42 особи з числа зареєстрованих безробітних: 34 працювали у КП «Зелене будівництво», восьмеро – у департаменті соціального захисту населення.