002.jpg

За інформацією відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, із 22 листопада ТОВ «Сумська паляниця» підвищує оптово-відпускні ціни на продукцію власного виробництва.

Як повідомив начальник відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Олег ДУБИЦЬКИЙ, вартість хліба та хлібобулочних виробів підвищиться в середньому на 5 %.

Такі дії виробник пояснює зростанням витрат, що входять до собівартості продукції: здорожчанням сировини (цукор, маргарин, олія рослинна), упаковки, а також підвищенням ціни на природний газ на 23,7 %.

За словами Олега Дубицького, виробник запевнив, що попри збитковість виробництва соціального хліба, цей вид продукції як і раніше надходитиме до фірмової торговельної мережі підприємства з націнкою не більше 4 %.