002.jpg

Під час брифінгу 11 листопада директор департаменту соціального захисту населення Тетяна МАСІК наголосила на тому, що сумчани мають широке коло можливостей оформити житлову субсидію.

Для цього нині у структурному підрозділі подовжено відповідну роботу.

Зокрема, проводиться прийом громадян за місцем їх проживання, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми», ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр»та в приміщенні департаменту.

З початку поточного року до департаменту соціального захисту з питань призначення субсидії звернулося 42 тисячі сумчан, з яких 17 тисяч городян зробили це вперше. Ще 7 тисяч направили документи поштою, 1,5 тисячі обрали для цього електронні засоби зв’язку.

Нині, повідомила Тетяна Масік, проводиться призначення субсидій без звернення тих громадян, які отримували їх протягом опалювального періоду 2015-2016 років. Триває розрахунок соціальної державної допомоги і тим сумчанам, які направили свої заяви та декларації в жовтні. Відповідно в минулому місяці відбувся перерахунок і призначення субсидій городянам на поточний опалювальний період, який у Сумах розпочався 11 жовтня. Тому у платіжних квитанціях сумчан за спожиті ними послуги вже відображена сума нарахованої їм субсидії. Щоправда вона є неповною, адже платити городянам доведеться за половину місяця. У листопаді ж у платіжках буде вказано всю суму повністю.

Що ж стосується термінів та умов призначення державної соціальної допомоги на сплату житлово-комунальних послуг, то тут все залишається без змін. Проте є низка умов, які зобов’язують сумчан особисто звертатися до департаменту соціального захисту населення. Серед яких заступник директора департаменту Ірина ЛАГІРЕНКО назвала наступні: громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі - про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, купівлю товарів або оплату послуг, шляхом подання відповідних документів.

Потому про ситуацію із призначенням субсидій городянам доповіли і представники обслуговуючих організацій, які також взяли участь у брифінгу. Кожен із них зазначив, що постійно ведеться активна інформаційна робота із мешканцями, а особливо із тим, які вперто не бажають сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги. На жаль, зауважують представники обслуговуючих організацій, самі сумчани не хочуть іти на контакт та не розуміють, що від того, наскільки вчасно від них будуть надходити кошти, залежатиме якість надання відповідних послуг.

Саме тому директор департаменту соціального захисту вкотре підкреслила, що, не дивлячись на те, що деякі сумчани з різних причин не сплачують кошти за отримані послуги, але все ж вони не можуть зостатися один на один із проблемою сплати рахунків. Тим паче, що останні у розпал опалювального сезону, можуть стати зовсім не підйомними.

«Прошу вас з розумінням підійти до цього питання та надавати максимальну інформацію сумчанам, які до вас звертаються, щодо їхнього права на отримання житлової субсидії. Навіть, якщо в кінцевому результаті городянин не зможе її отримати, але ви будете стовідсотково впевнені, що зробили для цього все від вас залежне», - підкреслила Тетяна Масік.