007.jpg

Департамент соціального захисту населення забезпечує путівками на санаторно-курортне лікування інвалідів внаслідок загального захворювання та інвалідів з дитинства.

Путівки видаються особам в порядку черговості в міру надходження путівок.

Тривалість санаторно-курортного лікування складає 18-21 день.

Інваліди із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) забезпечуються путівками:

І та ІІ груп – до санаторіїв спинального профілю з лікуванням строком на 35 днів (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок;

ІІІ групи – до санаторіїв неврологічного профілю строком на 18-21 день (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок.

Особи, інвалідність яких пов'язана з нещасними випадком на виробництві або професійним захворюванням, що потребують лікування супутніх захворювань забезпечуються путівками на санаторно-курортне лікування в порядку черговості в міру надходження путівок.

Путівками без лікування (крім санаторіїв, що належать до сфери управління Мінпраці) забезпечуються особи, що супроводжують інвалідів І групи (за винятком інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку), яким за висновком лікувально-профілактичного закладу необхідна постійна стороння допомога.
Відповідно до результатів закупівлі послуг санаторно-курортного лікування інвалідам внаслідок загального захворювання та з дитинства в 2016 році придбано 105 путівок до санаторно-курортних закладів «Токарі» Сумської області, «Нафтуся Прикарпаття» Львівської області та «Борисфен» Миколаївської області.

Вже забезпечено путівками 91 особа відповідно до раніше поданих до департаменту заяв та медичних довідок 070/о за місцем реєстрації особи.

Для взяття на облік щодо забезпечення путівкою на санаторно-курортне лікування необхідно звернутися з заявою та медичною довідкою за формою 0-70/о до департаменту соціального захисту населення за адресою: м. Суми вул. Харківська, 35, каб. 124; тел.: (0542)60 45 52.