0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (11 – 18 липня 2016 року).

Бюджет

Станом на 15 липня до Загального фонду міського бюджету надійшло 519,2 млн грн. (61,9 % до плану на рік).
Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 64,7 млн грн. (за розписом – 35,1 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 16,1 млн грн. (за розписом – 252,1 тис. грн.), земельний податок та орендна плата – 16,1 млн грн. (за розписом – 12,2 млн грн.), єдиний податок – 12 млн грн. (за розписом – 4,6 млн грн.), акцизний податок – 9,6 млн грн. (за розписом – 5,9 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 2,8 млн грн. (за розписом – 3,4 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 681,9 тис. грн. (за розписом – 787,8 тис. гривень).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 170,2 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 34 млн грн. (56 % до плану на рік), що на 2,9 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,9 млн грн. (74,9 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земелених ділянок; 394,1 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 62,5 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 591 млн грн. (89 % до плану на січень – липень за розписом), Спеціального фонду – 40 тис. грн. (25 %).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 18 липня від оренди комунального майна надійшло 11,1 млн грн. (74 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн грн. (116,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 75,8 млн грн. (68,7 % плану на рік ). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

За тиждень заборгованість із заробітної плати зменшилась на 23,8 млн грн., в т.ч.: за рахунок її погашення в КП «Електроавтотранс» (456,8 тис. грн.), часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» (22,6 млн грн.), ТОВ «Фрунзе - Сервіс» (396,4 тис. грн.), ТОВ Професійний футбольний клуб «Суми» (212,8 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» ( 43,9 тис. грн.), ТОВ «НВП «Техно» (22,7 тис. грн.), ДП «Сумигеодезкартографія» (4,7 тис. гривень).

Станом на 18 липня сума загального боргу складає 62 млн грн. Його накопичило 31 підприємство: дев'ять – економічно активні (27,1 млн грн.), 11 – підприємства-банкрути (33,6 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн гривень).

Питома вага боргів – 54,2 % – належить підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 39,5 %, ПАТ «Центролит» – 9,5 %); 43,7 % –економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 39 %); 2 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 55 дітей (за попередній тиждень – 35): дівчаток – 25, хлопчиків – 30.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 411осіб проти 446.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 220 (переломи – 47, травми зв’язок – 46, рани – 55, вивихи – вісім, інше – 64).

Вуличних травм – 167 (переломи – 57, травми зв’язок – 26, рани – 31, вивихи – вісім, інше – 45), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, інших – 19.
Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 14 переселенці з Донецької та Луганської областей : 13 дорослих (11 –за медичною допомогою, двоє – щодо медогляду) та одна дитина (лікувалась стаціонарно).

Медичної допомоги потребували й п'ятеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (троє лікувались стаціонарно).

Зареєстрували вісім телефонних дзвінків і одне звернення до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 569 дітей, з них у стаціонарі – 411 дітей, в денних стаціонарах – 158 дітей. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

Триває оздоровлення у дошкільних закладах міста. Організовуються різноманітні виховні заходи. Зокрема, у НВК № 11 «Журавонька» відбувся День води. У садочку № 26 «Ласкавушка» реалізували благодійний проект «Ми разом» по наданню допомоги онкохворим дітям. Діяльність дошкільного навчального закладу № 29 «Росинка» у літній період спрямована на організацію активного відпочинку дітей.

Педагоги ДНЗ № 13 «Купава» та ДНЗ № 18 «Зірниця» взяли участь у роботі сертифікованих тренінгів, майстер-класів в рамках Міжнародного пілотного проекту «Освіта ХХІ сторіччя: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства».

В оздоровчому таборі «Зоряний» КП «Шляхрембуд» у ІІ зміну оздоровлюється вісім дітей пільгових категорій. Ведеться підготовча робота до оздоровлення ще 172 дітей пільгових категорій у ІІІ зміну.

Учнівську молодь професійно-технічних навчальних закладах залучили до участі у Всеукраїнській програмі «Сильне покоління» з метою популяризації здорового способу життя та активної життєвої позиції.

У рамках проведення вступної кампанії чотири заклади профтехосвіти взяли участь у першій спеціалізованій виставці «Освіта в Сумах – 2016». Станом на 12 липня виконання державного замовлення ПТНЗ з робітничих професій на 2016 рік складає 38 %.

Голови батьківської громадськості шкіл № 2, № 6, № 12, гімназії № 1, методист Інформаційно-методичного центру взяли участь у роботі проекту «Український самоврядно-громадський стандарт», який реалізує Фундація менеджерських ініціатив (Люблін, Республіка Польща). Користуючись матрицею суспільних послуг, учасники зустрічі вказували пріоритетні сфери, у яких публічні послуги вимагають покращення; надавали конкретні пропозиції та ініціативи, які, на їхню думку, мають бути реалізовані в місті.

Проводилась робота з підготовки закладів освіти до нового навчального року.

Призначені відповідальні особи за охорону праці, безпеку життєдіяльності в навчальному закладі, а також за безпеку будівель та споруд, електробезпеку, пожежну безпеку, тепломережу.

Виконано капітальні ремонти будівель, дахів, приміщень, фасадів, харчоблоків у школах № 1, № 3, № 4, № 7, № 8, № 9, № 17, № 21, № 29, № 30, В-Піщанській ЗОШ, навчально-виховних комплексах №№ 9, 37, дитячих садочках № 1, № 3, № 13, № 14, № 16, № 22, № 25, № 29, № 30, № 31, № 32, № 35, Міському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті, Центрі науково-технічної творчості молоді.
Тривають капітальні ремонти у школах № 3, № 8, № 11, № 12, № 13, № 19, № 20, № 24, № 25, навчально-виховних комплексах № 11, № 34, № 41, № 42, дитячих садочках № 6, № 18, № 19, № 20, № 21, № 24, № 36, № 39, № 40, Палаці дітей та юнацтві, Центрі еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Провели розрахунки за електричну енергію за червень.

Працівники галузі отримали заробітну плату за І половину липня.

На харчування вихованців дошкільних закладів та оздоровлення дітей з міського бюджету в липні виділили 710,3 тис. грн.

Ринок праці

За період із 8 по 14 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 137 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 15 липня перебували на обліку, складала 2560 осіб, із них 2201 осіб (86 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 407 одиниць: для робітників – 250, службовців – 109, осіб, які не мають професії або займали місця, що не
потребують спеціальної підготовки, – 48.

З початку року розірвали 674 трудові договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2435 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1222.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 101 особу.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 485 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 224 працювали в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 245 – в управлінні соціального захисту населення.