003.jpg

Сумчани отримують новий корисний сервіс – міський чат-бот «Суми 15-80», що допоможе підвищити рівень поінформованості мешканців щодо аварійних чи ремонтних робіт, небезпечних ситуацій та поліпшить зворотний зв'язок з комунальниками та владою.

Міський чат-бот «Суми 15-80» у автоматичному режимі сповіщає мешканців про планові чи аварійні відключення міських комунікацій (вода, світло, газ, опалення тощо) за конкретною визначеною споживачем адресою. А оскільки він поєднаний з системою, у якій працюють усі комунальні служби, то сумчани матимуть найоперативнішу та найактуальнішу інформацію щодо вимкнень міських комунікацій у своєму будинку, їх причин та строків поновлення.

Сумчани отримуватимуть сповіщення і щодо змін руху громадського транспорту чи перекриття доріг.

Щобільше, через міський чат-бот «Суми 15-80» кожен зможе подати звернення (заявку) щодо аварійної чи проблемної ситуації у будинку (відключення комунікацій), на вулиці (відкритий люк, неприбране сміття, неприбраний сніг, не скошена трава, безпритульні тварини), у громадському транспорті (неналежний санітарний стан, недотримання графіку руху, неприбрані зупинки тощо). І не лише подати, а й контролювати надалі її виконання.

А ще – містяни зможуть оцінити роботу комунальних служб і підрозділів міської ради.

Тут багато систематизованої довідкової інформації про надавачів комунальних послуг, управителів будинків, соціальні служби, лікарні, захисні споруди. І це далеко не всі можливості чат-бота.

Вже у найближчій перспективі він «розкаже» сумчанам про депутатів міської ради на їхні окрузі.

«Це дуже зручно та корисно, бо людині відтепер не треба звертатись до комунальних служб, адже вся достовірна офіційна інформація надходитиме напряму до вашого смартфона, – наголошує начальник управління суспільних комунікацій Олена ДЯГОВЕЦЬ. – Все це зроблено для підвищення ефективності комунальної сфери міста, громадського контролю та комфорту проживання мешканців».

Для того, аби скористатися сервісом, необхідно зі свого смартфона перейти за посиланнями для месенджерів: Viber або Telegram. Далі – за інструкцією ввести адресу щодо якої маєте бажання отримувати повідомлення, наприклад, місце проживання. Все дуже просто та швидко! У чат-боті користувачі також знайдуть інструкції щодо його можливостей та відеоінструкції з користування.

Також детальна інформація про сервіс - на офіційному сайті міської ради у розділі «Зворотний зв'язок» за посиланням.

«Сподіваємося, що наш новий сервіс стане до вподоби сумчанам. У перспективі – перелік довідкової інформації та в цілому його можливості лише розширюватимуться. Наша команда має щодо цього амбітні плани, і очікуємо, що спільно з сумчанами працюватимемо над його вдосконаленням відповідно до їх потреб», – розповіла начальник управління публічної інформації Ольга ГОНТАР.

Міський чат-бот «Суми 15-80» реалізовано Сумською міською радою за підтримки «Rakuten Viber» в Україні на основі Сіті-бот «Назар» у співпраці з «OpenDataLab» («Лабораторія відкритих даних»).