007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (5–12 липня 2021 року).

Бюджет

Станом на 8 липня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,2 млрд грн, що становить 55,1% до плану на рік.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 31,1 млн грн, що становить 48,1% до плану на рік.

До бюджету розвитку надійшло 6,7 млн грн (кошти від відчуження майна – 5,3 млн грн, кошти пайової участі в розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,4 млн грн).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 308,1 млн грн, що становить 96,9% до плану на січень–липень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня надійшло: від оренди комунального майна – 94 тис. грн, що становить 5% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 112,2 тис. грн, що складає 124,7% від планового завдання на місяць; плати за землю – 1,4 млн грн, що становить 8,2% від планового завдання на місяць; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 27 тис. грн.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 42,9 тис. грн плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,5 рази перевищує завдання на 2021 рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (288 тис. грн), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (729,3 тис. грн), ТОВ «Газтех» (55,1 тис. грн).

Разом із тим, спеціалісти управління взяли участь у комісійних обстеженнях стану готовності позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Орлятко» ПАТ «Сумбуд»; перевірили КП «Сумитеплоенергоцентраль» щодо виконання рішення виконкому № 178 «Про затвердження тимчасових Правил утримання та експлуатації дитячих ігрових та спортивних майданчиків у м. Суми».

Протягом тижня інспекторами праці було продовжено інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього проведено такі зустрічі із 79 суб’єктами господарювання та охоплено 105 осіб. За результатами відповідних відвідувань виявлено десять працівників без оформлення трудових договорів.

Також працівники управління взяли участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів, під час якої охопили 22 об’єкти (аптеки, медичні центри).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 45 дітей: хлопчиків – 23 та дівчаток – 22.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 585 особи проти 595.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 282, вуличних травм – 243, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – чотири, інших – 59, виробничих – не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах міста укладено 214058 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» СМР – 110675, КНП «ЦПМСД № 2» СМР – 103383), що становить 81% постійного населення міста.

Освіта

Проводилось опитування мешканців щодо назви майбутнього дитячого садочку, який зводять у рамках національного проєкту «Велике будівництво» в 12-у мікрорайоні за адресою: вул. Інтернаціоналістів, 35. Щодо назви майбутнього ЗДО подали понад 150 пропозицій, найчисленнішими з яких були «Світлячок», «Дивосвіт» і «Мрія».

Завершилася відпочинково–оздоровча кампанія у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням.

Відбулася нарада з новопризначеними керівниками закладів загальної середньої освіти.

Працівники управління освіти і науки взяли участь у відеоселекторній нараді департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації з питання покращення матеріальної бази з метою більш оперативної роботи педагогічних працівників.

Консультанти ЦПРПП взяли участь у Міжнародному онлайн-семінарі «Оцінювання процесу повернення учнів до денної форми навчання після тривалого періоду дистанційного навчання у Чехії».

У садочках функціонували 170 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 2985 вихованців.

Закінчено капітальний ремонт підлоги харчоблоку у ЗДО № 13.

Продовжено ремонтні роботи в трьох закладах освіти: капітальний ремонт навчальних приміщень ЗОШ № 6, капітальний ремонт туалетних кімнат у ЗОШ № 24, капітальний ремонт туалетів у ССШ № 9.

Розпочато капітальний ремонт приміщень ССШ № 3 та СПШ № 32, капітальний ремонт куточків видачі їжі по групах ЗДО № 14, капітальний ремонт приміщення майстерні В-Піщанської ЗОШ, капітальний ремонт туалетів ЗОШ № 8 та ЗДО № 40.

Оголошено спрощену закупівлю послуг з поточного ремонту харчоблоку В-Піщанської школи.

Оприлюднено звіти про договір про закупівлю на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийомі громадян з питань соціального захисту директором та заступниками директора здійснювалися в рамках «прямої телефонної лінії»; документи приймалися за допомогою пошти або через електронні сервіси. Також, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході в адміністративну будівлю (вул. Харківська, 35).

Здійснювався прийом громадян на спеціально визначених робочих місцях в Громадській приймальні департаменту: за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, з яких заяви для їх оформлення повинні надаватися особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або у випадках, коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку, а також з 18 травня – з питань оформлення субсидії з урахуванням вимог нового порядку надання даного виду допомоги;
Діяли робочі місця для прийому громадян з питань оформлення житлової субсидії в приміщенні Міського єдиного інформаційно – розрахункового центру, КУ «Центр учасників бойових дій» та на віддаленому робочому місці департаменту за адресою: вул. Охтирська, 11.

У секторі очікування Громадської приймальні функціонували місця (з розрахунку наявної площі приміщення) для громадян, які бажають заповнити бланки заяв та декларацій безпосередньо в приміщенні департаменту, та у фоє адмінбудівлі – додаткові місця для відвідувачів.

Забезпечувався прийом мешканців громади спеціалістом департаменту в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» та у старостинських округах.

Соціальні робітники територіального центру «Берегиня» обслуговували на дому 794 особи з числа одинокопроживаючих жителів громади, в тому числі 56 осіб із приєднаних до міста громад.

У відповідності до програми «Милосердя» 53 нужденних громадян щовівторка та щочетверга отримували безоплатні обіди в їдальні, а ще 47 отримувачам соціальної послуги догляду вдома соціальні робітники доставляли обіди додому.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб» 300 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами.

КУ «Центр учасників бойових дій» здійснювала прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Робота з відвідувачами терцентру «Берегиня» проводилася в онлайн-режимі. Для 20 відвідувачів терцентру організовано відвідування кінотеатру «Дружба», для 25 осіб – екскурсію містом по темах

«Пам’ятки архітектурного та монументального мистецтва» та «Мандруємо вулицями рідного міста», 50 осіб взяли участь в пішохідній прогулянці міським парком ім Кожедуба та дитячим парком «Казка». Всього протягом минулого тижня 120 осіб взяли участь в 11 онлайн та офлайн-заходах культурно-виховного спрямування, 110 осіб – у семи майстер-класах із декоративно-прикладного мистецтва та кулінарії.

Центр реінтеграції бездомних осіб надав послуги відділення нічного перебування 19 особам, відділення обліку бездомних осіб – шести громадянам.

Нараховано та профінансовано житлову субсидію за травень–червень поточного року 1453 особам на загальну суму 1,4 млн грн. Таким чином, субсидію готівкою отримають 1453 представники домогосподарств, з яких 282 – через відділення АТ «Укрпошта» (227,5 тис. грн) та 1171 – через банківські установи (1,2 млн грн).

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за липень поточного року 13552 мешканцям громади на суму 24,4 млн грн.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії (1693 осіб), перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за червень на 463,5 тис. грн.

Проведено нарахування та фінансування пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги за червень поточного року 11333 особам на 5,1 млн грн. Пільги готівкою через установи банків або поштові відділення отримають 4248 осіб (2,3 млн грн), в безготівковій формі – 7085 пільговиків (2,8 млн грн).

Відповідно до Обласної програми здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування на 2016–2021 роки, профінансовано 26 перевізників в загальній сумі 451,6 тис. грн., в тому числі за пільговий проїзд учасників АТО – 414,6 тис. грн. та окремих категорій громадян – 37 тис. грн.

Виконувалися програми Сумської міської територіальної громади соціального спрямування «Милосердя» та «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей». Так, на минулому тижні 26 мешканцям виплачено щомісячні соціальні гарантії за липень 2021 року на 71 тис. грн, зокрема дев’яти особам, яким виповнилося 100 і більше років (по 927 грн або 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність); особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу (1854 грн або 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), а також 16 дітям з інвалідністю, хворим на рідкісні (орфанні) захворювання, які потребують спеціального дієтичного харчування та постійного прийому медичних препаратів (по 3 тис. грн); 20 сім’ям загиблих (померлих) захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань в сумі 10 тис. грн; 21 дитині загиблих (померлих) захисників України проведено виплату щомісячної соціальної гарантії в розмірі прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку (64,3 тис. грн).

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. У підсумку ухвалено позитивне рішення щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 26 ВПО без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи.

Ринок праці

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 9 липня перебували на обліку, становила 2507 особи, з яких 2182 особи (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1813 осіб (зареєстрованих безробітних – 1469).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 85 осіб.

Станом на 9 липня розірвано 103 трудовий договір між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 785 одиниць: для робітників – 514, службовців – 192, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 79.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.