001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (5–12 квітня 2021 року).

Бюджет

Станом на 8 квітня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 579,5 млн грн, що становить 27,1% до плану на рік.

Сума перевиконання пропорційно 1/12 становила 3,9 млн грн, в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 8,5 млн грн, єдиного податку – 7,8 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 23,3 млн грн за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 26,9 млн грн; єдиного податку – 2,9 млн грн.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 16,8 млн грн, що становить 26,4% до плану на рік та на 1,9 млн грн (або на 10%) менше надходжень за відповідний період 2020 року.

До бюджету розвитку надійшло 3,3 млн грн (кошти від відчуження майна).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 128,0 млн. грн., що становить 85,8 % до плану на січень-квітень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом березня надійшло: від оренди комунального майна – 54,3 тис. грн, що становить 2,9% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,8 млн грн, що в 20 разів перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 984,5 тис. грн, що становить 6% від планового завдання на місяць; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 143,5 тис. грн.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 39,7 тис. грн. плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,2 рази перевищує завдання на 2021 рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало три підприємства міста: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (93,7 тис. грн), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (135 тис. грн), ТОВ «Газтех» (10 тис. грн).

Також спеціалістами відділу з охорони праці управління було проведено перевірку ЗОШ № 20 з питань охорони праці та прийнято участь у комісії по обстеженню технічного стану дитячого майданчика біля житлового будинку на вул. Іллінська.

Крім того, протягом тижня працівники управління брали участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів. За тиждень такими заходами контролю було охоплено 35 об’єктів.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 26 дітей: хлопчиків – 16, дівчаток – 10.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 389 осіб проти 340.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 200, вуличних травм – 153, дорожньо-транспортних – п’ять, спортивних – три, інших – 28.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218347 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110799, КНП «ЦПМД № 2» – 107548), що становить 82,6% приписного населення.

Освіта

Міська атестаційна комісія атестувала на відповідність займаній посаді 47 керівних кадрів галузі, 68 вихователів закладів дошкільної освіти, 265 вчителів, п'ять логопедів, читирьох вихователів груп подовженого дня.

Спеціалісти управління освіти і науки та керівники закладів загальної середньої освіти взяли участь в онлайн-нараді з управлінням Державної служби якості освіти у Сумській області, під час якої підсумували результати вивчення питання щодо функціонування сайтів закладів освіти Сумської міської територіальної громади.

Консультанти Центру професійного розвитку педагогічних працівників створили відеоролик щодо роботи з ментальними картами «Ментальні карти як ефективні ІК-інструменти в роботі сучасного вчителя», організували онлайн-тренінг для тренерів за програмою курсу «Вивчаючи міжнародне гуманітарне право».

Відбулось засідання фокус-групи «Створюємо краєзнавчі програми та посібники курсів за вибором».

Здійснювався щоденний моніторинг захворюваності в закладах освіти Сумської міської територіальної громади. Зафіксували захворювання 63 працівників закладів загальної середньої освіти.

У садочках функціонували 416 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 3214 вихованців. Хворіли на COVID-19 22 дитини, 45 працівників. На самоізоляції перебували 13 груп (146 дітей).

Соціальний захист

Особам, які проходять гемодіаліз (13 осіб), щоденно надавали послугу «Соціальне таксі». Ще двом жителям громади допомагали з підвезенням до лікувальної установи.

Соціальні робітники територіального центру «Берегиня» обслуговували на дому 786 осіб із числа одинокопроживаючих жителів громади, в тому числі 58 осіб з приєднаних до міста громад.

У відповідності до програми «Милосердя» 100 отримувачам соціальної послуги догляду вдома соціальні робітники, які їх обслуговують, доставили безплатні обіди, які надаються щовівторка та щочетверга.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб 300 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами.

КУ «Центр учасників бойових дій» здійснювала прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Центр реінтеграції бездомних осіб надав послуги відділення нічного перебування 25 особам, відділення обліку бездомних осіб – шести громадянам.

У повному обсязі забезпечили виплату усіх видів державної соціальної допомоги за квітень поточного року 14166 жителям громади на 25,8 млн грн.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії (1707 осіб) перерахували щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за березень на 466,9 тис. грн.

Частково профінансовано житлові субсидії та пільги у грошовій готівковій формі за березень. З 7 квітня АТ «Укрпошта» розпочала доставку коштів 5353 особам (8,8 млн грн). Виплата пільг та субсидій через банківські установи буде проведена після надходження відповідного фінансування з державного бюджету.

У режимі відеозв’язку відбулися засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою надійшли справи 32 одержувачів житлової субсидії. По 26 ухвалили позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства). По трьох домогосподарствах припинено надання житлової субсидії у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства та зі зміною у складі сім’ї члена домогосподарства, а по двох – припинено надання субсидії в результаті верифікації даних. Також комісія ухвалила рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги п’яти учасникам бойових дій з числа учасників з числа учасників антитерористичної операції за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

За результатами засідання другої комісії ухвалили позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат 19 внутрішньо переміщеним особам без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи.

Департамент продовжував роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня уклали дев’ять договори на забезпечення осіб з інвалідністю засобами реабілітації на суму 531,4 тис грн.

По актах виконаних робіт перерахували підприємствам-виробникам засобів реабілітації 290,1 тис. грн.

Ринок праці

З 2 по 8 квітня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 107 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 9 квітня перебували на обліку, становила 3151 особа, із яких 2740 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 989 осіб (зареєстрованих безробітних – 799).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 66 осіб.

Станом на 9 квітня розірвано 67 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 688 одиниць: для робітників – 456, службовців – 171, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 61.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило п’ять осіб.