0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (8–15 лютого 2021 року).

Бюджет

Станом на 11 лютого до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 219,5 млн грн., що становить 10,3% до плану на рік.

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 30,2 млн грн., в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 21,1 млн грн., земельного податку та орендної плати – 9 млн грн., акцизного податку – 10,1 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 21,4 млн грн. за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 7,9 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 7,6 млн грн.; акцизного податку – 5 млн грн.; єдиного податку – 1 млн. гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) збільшились на 23,5 млн грн. (або на 12%) за рахунок податку на доходи фізичних осіб (20,9 млн грн. або на 16,5%), єдиного податку (2,2 млн грн. або на 5,9%), плати за оренду комунального майна (0,9 млн грн. або на 50,6%).

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 4,7 млн грн., що становить 7,4% до плану на рік та на 0,5 млн грн. (або на 8,8%) менше надходжень за відповідний період 2020 року.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 48,4 млн грн., що становить 73% до плану на січень–лютий.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом лютого надійшло: від оренди комунального майна – 424 тис. грн., що становить 22,9 % від планового завдання на місяць; плати за землю – 1,1 млн грн., що становить 6,6% від планового завдання на місяць,

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 2,8 млн грн., що становить 74,5% від планового завдання на два місяці; від відчуження комунального майна – 757,5 тис. грн., що становить 75,8% від планового завдання на 2021 рік; плати за землю – 14,1 млн грн., що становить 44,1% від планового завдання на два місяці.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало одне підприємство міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,7 млн грн.).

Усього в лютому заборговану працівникам заробітну плату виплачували два роботодавці: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (2,9 млн грн.), ВАТ «SELMI» (0,7 тис. грн.).

Протягом тижня інспекторами праці було продовжено інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього проведено такі зустрічі із 56 суб’єктами господарювання та охоплено 90 осіб. За результатами відповідних відвідувань виявлено працівника без оформлення трудових договорів.

Також, відділом з охорони праці управління було здійснено перевірку ДНЗ № 34 з питань дотримання законодавства з охорони праці.

Крім того, протягом тижня працівники управління брали участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 38 дітей: хлопчиків – 22, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 541 особа проти 486.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 232, вуличних – 239, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – 20, інших – 47.

З початку приписної кампанії в комунальних медичних закладах Сум укладено 218345 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110985, КНП «ЦПМД № 2» – 107360), що становить 82,6% приписного населення міста.

За даними щотижневого моніторингу, попереднього тижня в місті зареєстрували 1248 випадків захворювань на ГРВІ, що на 13% більше ніж попереднього тижня. Серед тих, хто занедужав, 61% – діти до 18 років. Госпіталізували 79 жителів міста (6,3% недужих): 37 дорослих і 42 дитини. Інтенсивний показник захворюваності становив 472,4 на 10000 населення, що нижче порогового рівня – 665,3 на 10000. 

Освіта

Начальник управління освіти і науки Антоніна ДАНИЛЬЧЕНКО взяла участь у Всеукраїнському форумі «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями». На заході, організованому Міністерством освіти і науки України, учасники обговорили стратегічні цілі розвитку освіти в період проведення адміністративно-територіальної реформи й децентралізації влади в Україні, а також – широке коло найбільш актуальних питань реформування галузі.

За участю заступника міського голови Станіслава ПОЛЯКОВА відбулося онлайн-нагородження переможців та призерів ІІ етапу (міського) Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2020–2021 навчальному році.

У навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Сумської області складено та погоджено план спеціальної та функціональної підготовки керівників закладів освіти обласного центру та відповідальних за цивільний захист.

Спільно з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти та департаментом освіти і науки обласної державної адміністрації проведено установчі наради для відповідальних за ЗНО.

Керівники та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти взяли участь в онлайн-консультації «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти», організованій Державною службою якості освіти в Сумській області.

Відбулися природничий онлайн-практикум для вчителів біології «Розв'язання задач та практичних вправ ЗНО з генетики та молекулярної біології», засідання Школи педагогічної майстерності для переможця першого (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2021», флешсемінар «Виклики дистанційної освіти: проблеми, досвід, пошук», на якому висвітлено питання ефективної організації дистанційного навчання, використання YouTube, онлайн-дошок, Classtime, організації роботи в групах під час онлайн-уроку.

Інклюзивно-ресурсний центр провів 18 індивідуальних корекційно-розвиткових занять; комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку 11 дітей з особливими освітніми потребами; індивідуальне корекційно-розвиткове заняття.

У закладах освіти забезпечувалося дотримання температурного режиму.

У відповідності до Програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері Сумської міської територіальної громади на 2020–2022 роки в рамках реалізації Проєкту «Впровадження Європейської Енергетичної відзнаки в Україні» розроблено проєктно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області» та подано документи на отримання експертного звіту щодо відповідності кошторисної частини.

Здійснювався щоденний моніторинг захворюваності в закладах освіти міста. Зафіксовані захворювання шести учнів та дев’яти працівників закладів загальної середньої освіти. На самоізоляції перебували сім класів (161 учень).

У садочках функціонували 460 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 6326 вихованців. У закладах дошкільної освіти на коронавірус хворіла дитина та три працівники. На самоізоляції перебувала дошкільна група (17 дітей).

Соціальний захист

Департамент працював у режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. При цьому, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, 35).

Продовжувався прийом громадян, організований на спеціально визначених робочих місцях на першому поверсі адмінбудівлі, для випадків, коли заяви для оформлення різних видів місцевої та державної підтримки повинні надаватись особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, та коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії (1718 осіб), перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за січень на 473,4 тис. гривень.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян 461,8 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» мешканці громади, якій виповнилось 100 років, надано матеріальну допомогу до Дня народження в розмірі 5 тис. гривень.

Забезпечено виплату щомісячних соціальних гарантій для 72 осіб за лютий на 132,2 тис. грн., зокрема виплачено грошову допомогу семи особам, яким виповнилося 100 і більше років, та 27 особам з числа учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, яким виповнилося 95 і більше років (по 884,5 грн. або 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність); особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу, двом ветеранам підпільно-партизанського руху та учаснику бойових дій, який захищав та визволяв місто Суми у період Другої світової війни (по 1769 грн., або 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), п’яти особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа учасників бойових дій в Афганістані (по 1200 грн. кожному) та 13 членам сімей загиблих в Афганістані воїнів-інтернаціоналістів (по 1000 грн.), а також 16 дітям з інвалідністю, хворим на рідкісні (орфанні) захворювання, які потребують спеціального дієтичного харчування та постійного прийому медичних препаратів (по 3000 грн. кожній).
У відповідності до програми Сумської міської територіальної громади «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» матері, дружині та дитині померлого захисника України надано одноразову матеріальну допомогу в загальній сумі 85 тис. грн. (по 30 тис. грн. матері та дружині, 25 тис. грн. – дитині).

Проведено виплату щомісячних соціальних гарантій 25 дітям загиблих (померлих) захисників України (в розмірі прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку) та чотирьом особам із інвалідністю внаслідок війни І групи з числа захисників України (по 1200 грн. кожному).

Двом захисникам України, які отримали захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та два засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 85 справах одержувачів житлової субсидії. По 77 з них прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства). По решті домогосподарств припинено надання житлової субсидії у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства та зі зміною у складі сім’ї члена домогосподарства.

Для розгляду комісією з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 27 внутрішньо переміщеним особам. По всіх без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Ринок праці

З 5 по 11 лютого в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулися 173 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 12 лютого перебували на обліку, становила 3502 особи, з яких 3025 (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 347 осіб (зареєстрованих безробітних – 283).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 57 осіб.

Станом на 12 лютого розірвано 25 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 541 одиницю: для робітників – 331, службовців – 152, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 58. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило шість осіб.