0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (18 січня – 25 січня 2021 року).

Бюджет

Станом на 21 січня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 79,4 млн грн., що становить 3,7% до плану на рік.

Сума недовиконання становила 33,3 млн грн., в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 20,4 млн грн., земельного податку та орендної плати – 8,4 млн грн., акцизного податку – 7,2 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 1,1 млн грн., що становить 1,7% до плану на рік та на 0,3 млн грн. (або на 34,1%) більше надходжень за 2019 рік.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 30,2 млн грн., що становить 98,8% до плану на рік.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом січня надійшло: від оренди комунального майна – 2,2 млн грн., що становить 118,9% від планового завдання на місяць; плати за землю – 2,07 млн грн., що становить 14% від планового завдання на місяць; від орендної плати – 1,4 млн. грн., що становить 15,6% від планового завдання на місяць.

Крім того, до бюджету надійшло 0,6 тис. грн. плати за встановлення земельного сервітуту, що в два рази перевищує планове завдання на поточний місяць.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували два підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (2,3 млн грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (1,7 млн грн.).

Протягом тижня інспекторами управління праці проведено 31 зустріч з суб’єктами господарювання та охоплено 52 особи в напрямку інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин.

За звітний період працівники управління брали участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів. З початку року заходами контролю було охоплено 82 об’єкта (аптеки, медичні центри та заклади охорони здоров’я).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 39 дітей: хлопчиків – 18, дівчаток – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 401 особа проти 343.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 218, вуличних травм – 159, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – не звертались, інших – 21.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 217658 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110985, КНП «ЦПМД № 2» – 106673), що становить 82,4% приписного населення міста.

Освіта

Завершилась реєстрацію осіб для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні, яке відбудеться 10 квітня 2021 року.

Спеціалісти управління освіти і науки взяли участь у нараді управління Державної служби якості освіти в Сумській області з питання взаємодії УДСЯО та органів місцевого самоврядування в процесах забезпечення якості освіти.

За участю заступника міського голови Станіслава ПОЛЯКОВА відбулась онлайн-нарада з керівниками закладів дошкільної освіти з питань бюджету галузі «Освіта» на 2021 рік, формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у садочках, особливостей підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2021 році.

Відбулась онлайн-нарада з заступниками директорів школи І ступеня та бібліотекарами з питань сертифікації учителів початкової школи у 2021 році та норм санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.

Під час онлайн-наради з працівниками психологічної служби провели консультування за запитом працівників психологічної служби закладів освіти, приєднаних до Сумської міської територіальної громади, а наради з керівниками позашкільних закладів освіти опрацювали питання роботи гуртків у приєднаних до Сумської міської територіальної громади школах.

Консультанти Центру професійного розвитку педагогічних працівників створили фокус-групу «Компетентнісно зорієнтований урок літератури рідного краю».

Відбувся «круглий стіл» під назвою: «Дистанційне навчання — виклики сьогодення: проблеми, досвід, пошук», на якому висвітлені питання використання сервісів Learning Apps, Kahoot, Wordwall на дистанційних уроках, застосування технологій доповненої реальності, онлайн-тренажерів Transum, Thatquiz та онлайн-платформи Learning.ua в освітньому процесі, опрацьовані «родзинки» створення сучасних презентацій, можливості сервісу Canva для роботи з учнями під час дистанційної форми навчання».

У садочках функціонували 454 групи для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 5199 вихованців. На гостру респіраторну хворобу COVID-19 хворіли дві дитини та вісім працівників. На самоізоляції перебували дві групи (22 дитини).

Інклюзивно-ресурсний центр в онлайн-режимі надавав корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами у відповідності о до можливостей та показників психофізичного сприйняття дитини.

Соціальний захист

Департамент працював у режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

При цьому, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, 35).

Продовжувався прийом громадян, організований на спеціально визначених робочих місцях на першому поверсі адмінбудівлі, для випадків, коли заяви для оформлення різних видів місцевої та державної підтримки повинні надаватись особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, та коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку. Проведено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за поточний місяць по додаткових відомостях 2748 одержувачам на 6,7 млн гривень.

Внутрішньо переміщеним особам (887 осіб) перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, за січень на 1,3 млн гривень.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії (1699 осіб), перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за грудень 2020 року на суму 465,7 тис. гривень.

У відповідності до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року № 185, надано матеріальну допомогу шести особам на суму 15,4 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та два засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 107 справах одержувачів житлової субсидії. По 89 з них прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства).

Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги учаснику бойових дій із числа учасників антитерористичної операції за місцем його фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду комісією з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 26 внутрішньо переміщеним особам. По всіх комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Ринок праці

З 16 по 21 січня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 130 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 22 січня перебували на обліку, становила 3604 особи, із яких 3102 (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 142 особи, з них зареєстрованих безробітних – 117. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 52 осіб.

Станом на 16 січня розірвано 12 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 536 одиниць: для робітників – 301, службовців – 188, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 47.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило сім осіб.