002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (3 – 10 серпня 2020 року).

Бюджет

Станом на 1 серпня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 млрд грн. (52,2% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 123,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 76,5 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 20,1 млн грн., єдиного податку – 21,3 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 4,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 83,6 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 47,8 млн грн., єдиного податку – 18,1 млн грн., земельного податку та орендної плати – 20,1 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 4,2 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 29,9 млн грн. (36,6% до плану на рік) та на 36,4 млн грн. (або на 54,9%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 6,7 млн грн.: кошти від відчуження майна – 3,9 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,8 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 307,4 млн грн., що становить 100,5% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду – 56,3 млн. грн., що становить 98,5% до плану на січень-липень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня надійшло: від оренди комунального майна – 1,9 млн грн., що становить 104,1% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,1 млн грн., що становить 180,9% від планового завдання на місяць; плати за землю – 15,8 млн грн., що становить 93,1% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 13,4 млн грн. (101,5% від планового завдання на сім місяців); від відчуження комунального майна – 3,9 млн грн. (197,4% від планового завдання на сім місяців); плати за землю – 91,9 млн грн. (82,1% від планового завдання на сім місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало одне підприємство – АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – на суму 10698 гривень.

Усього з початку цього року роботодавці міста погасили 260,3 млн гривень.

Інспектори праці управління з питань праці продовжували відвідування роботодавців із метою інформування їх та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 46 дітей: хлопчиків – 21 дівчаток – 25.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 493 осіб проти 519.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 241, вуличних травм – 206, дорожньо-транспортних – сім, спортивних – дев’ять, інших – 30.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 221358 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 111980, КНП «ЦПМД № 2» – 109378), що становить 83,8% приписного населення міста.

Освіта

Спеціалісти управління освіти і науки здійснювали огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення безпечного освітнього середовища для учнів початкової школи.

У закладах дошкільної освіти функціонували чергові групи для дітей, батьки яких працюють. Всього в садочках нараховувалось 1938 дітей, працювали 463 педагогічних працівники.

Випадків захворювання та поширення короновірусної хвороби серед дітей та працівників закладів дошкільної освіти на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади станом на 6 серпня не зафіксовано.

На ХІ міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2020» були представлені матеріали закладів освіти міста № 20, № 23, № 27, гімназії № 1, НВК № 16, № 41, ЗДО № 20, № 21, № 31 та ПДЮ. За результатами участі золоті нагороди отримали ЗОШ № 20, № 23, № 27, гімназія № 1, срібні – НВК № 16, бронзові – НВК № 41, ПДЮ.

Закінчено ремонтні роботи в ССШ № 29, ЗДО № 26, ЗДО № 12, ССШ № 10, ЗДО № 32.

Продовжено ремонтні роботи у 18 закладах освіти: капітальний ремонт туалетних кімнат в ЗЗСО № 19; капітальний ремонт їдальні ЗОШ № 23; капітальний ремонт підсобних приміщень харчоблоку в ССШ № 25; капітальний ремонт приміщень їдальні у ЗЗСО № 26; капітальний ремонт фізіотерапевтичного кабінету ЗДО № 40; утеплення цоколю з відновленням відмостки у ЗДО № 14; капітальний ремонт коридору ЗОШ № 5; капітальний ремонт приміщення НВК № 9; капітальний ремонт фойє та стелі у класних кімнатах у Спеціальній школі; капітальний ремонт теплового пункту ЗОШ № 18; капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації» у ССШ № 17; капітальний ремонт коридору ІІ поверху у ЗОШ № 13; капітальний ремонт музичної зали ЗДО № 33; капітальний ремонт пральні ЗДО № 39; капітальний ремонт системи опалення у НВК № 34; капітальний ремонт маршових сходів ЗДО № 8; капітальний ремонт системи опалення у ЗОШ № 15; капітальний ремонт системи опалення ЗДО № 22; капітальний ремонт харчоблоку ССШ № 9;

Розпочато ремонтні роботи в ЗЗСО № 21, ЗДО № 1, ЗДО № 36, ЗДО № 19, ЗДО № 16, ЗДО № 13, ЗДО № 21, НВК № 42, ЗДО № 6, ЗОШ № 8, ЗДО № 18, ЗОШ № 18, В.-Піщанській ЗОШ.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Перераховано субсидії та пільги готівкою за липень 14233 отримувачам житлових субсидій та 3754 пільговикам на 6,4 млн гривень.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» двом захисникам України, які отримали захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тис. гривень.

Надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. грн. чотирьом військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України.

Семи сім’ям загиблих захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. грн. кожній.

У режимі відеозв’язку проведено планові засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 115 справах одержувачів житлової субсидії. У підсумку комісією, враховуючи рішення виконавчого комітету від 7 липня 2020 року № 342, прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії на неопалювальний період 2020 року без врахування акту обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Для розгляду на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 22 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня укладено п’ять відповідних договорів, а також по актах виконаних робіт перераховано виробникам 188,86 тис. гривень.

Ринок праці

З 31 липня по 6 серпня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 130 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 7 серпня перебували на обліку, становила 4313 осіб, із яких 3761 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2141 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1603. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 158 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще 11 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 7 серпня розірвано 203 трудові договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 7 серпня налічувала 495 одиниць: робітників – 245 одиниць, службовців – 193, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 57.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дев’ять осіб.

По допомогу з часткового безробіття на період карантину звернулись 464 роботодавці щодо 2581 працівника. Ухвалено рішення про надання такої допомоги 462 роботодавцям міста.

Від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, на виплату допомоги з часткового безробіття прийнято 3448 пакетів документів. Прийнято рішення про її надання допомоги 3397 підприємцям.