001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (15 – 21 червня 2020 року).

Бюджет

Станом на 18 червня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 802,6 млн грн. (40 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 134,3 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 84,6 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 29,7 млн грн., єдиного податку – 12,7 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,8 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 95,3 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 49,4 млн грн.; єдиного податку – 13,6 млн грн., земельного податку та орендної плати – 29 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,6 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 23,9 млн грн. (29,8 % до плану на рік) та на 16,7 млн грн. (або на 41,1 %) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 3,5 млн грн. (кошти від відчуження майна – 2 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,4 млн грн.).

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 286,6 млн грн., що становить 99,9 % до плану на січень-червень за розписом, до Спеціального фонду – 40 млн. грн., що становить 81,8% до плану на січень-червень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня надійшло: від оренди комунального майна – 1,8 млн грн., що становить 96,9 % планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 599,6 тис. грн., що в 2,2 рази перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 3,3 млн грн., що становить 21,3 % від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 11,2 млн грн. (99 % від планового завдання на шість місяців); від відчуження комунального майна – 2,1 млн грн. (150,3 % від планового завдання на шість місяців); плати за землю – 59,9 млн грн. (63 % від планового завдання на шість місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, з початку червня чотири роботодавці міста виплатили понад 8 млн грн. заборгованої заробітної плати: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (3,4 млн грн.), АТ «Сумське НВО» (3,3 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,3 млн грн.); Автомобільна школа Сумської обласної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів – 125 тис. гривень.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 49 дітей: хлопчиків – 22, дівчаток – 27.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 576 проти 509.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 263, вуличних травм – 279, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – не звертались, спортивних – дев’ять, інших – 23.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219820 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110920, КНП «ЦПМД № 2» – 108900), що становить 82,7% приписного населення міста.

Освіта

Протягом тижня керівники та спеціалісти шкіл брали участь в низці онлайн-бесід та онлайн-вебінарів. Зокрема, освітяни обговорили придбання засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи; підвищили рівень знань з проєктного підходу та грантового фінансування в діяльності сучасного закладу освіти, а також академічної доброчесності та шкільного аудиту.

У дошкільних закладах освіти функціонує 166 груп, які відвідує 1835 дітей.

Разом із тим, фахівці управління освіти і науки провели моніторинг стану підготовки закладів до нового навчального року. Так, у школах №№ 1, 24, 26 розпочали ремонт харчоблоків, у школах №№ 1, 21, 26, 27, проводили заміну технологічного обладнання, а у школах №№ 1, 12, 24, 26, 27, відповідно до санітарних вимог, встановили двері у туалетних кімнатах.

Крім того, продовжували ремонтні роботи у п’яти закладах освіти: капітальний ремонт приміщень ЦЕНТУМу; капітальний ремонт приміщень їдальні у ЗЗСО №26; утеплення цоколю з відновленням відмостки у ДНЗ №14; капітальний ремонт трубопроводу гарячого водопостачання та каналізації у ДНЗ №25; капітальний ремонт харчоблоку в ДНЗ №30. Розпочаті роботи з капітального ремонту туалетних кімнат у ДНЗ №40.

У ССШ №№ 2, 3, ЗОШ № 15, ДНЗ №10 встановили пожежну сигналізацію.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Опрацьовано справи одержувачів житлової субсидії по яким надійшла інформація про наявність простроченої понад три місяці заборгованості по сплаті за житлово – комунальні послуги (в сумі понад 340 гривень). Таким домогосподарствам, а їх 740, не призначено в автоматичному режимі житлову субсидію на неопалювальний період. Представники всіх даних домогосподарств повідомлені в телефонному режимі або листами про можливість визначення права на призначення житлової субсидії з травня 2020 року у разі документального підтвердження погашення заборгованості протягом двох місяців з моменту повідомлення: на сьогодні тільки по 119 домогосподарствам поновлено надання житлової субсидії: протягом тижня – 40.

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги по додатковим відомостям за червень 350 мешканцям Сумської ОТГ на 1,8 млн гривень.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» 90 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу на 288,3 тис. гривень. Забезпечено виплату щомісячних соціальних гарантій для 77 осіб за червень на загальну суму 125,4 тис. гривень, зокрема виплачено грошову допомогу семи особам, яким виповнилося 100 і більше років, та 29 особам з числа учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, яким виповнилося 95 і більше років; особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу, чотирьом ветеранам підпільно-партизанського руху та учаснику бойових дій, який захищав та визволяв Суми у період Другої світової війни, шести особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа учасників бойових дій в Афганістані та 15 членам сімей загиблих в Афганістані воїнів-інтернаціоналістів, а також 13 дітям з інвалідністю, хворим на фенілкетонурію, та 1 дитині, хворій на бульозний епідермоліз.

Водночас 178 Почесним донорам України виплачено одноразову матеріальну допомогу в розмірі одна тис. гривень; 182 особам з інвалідністю І та ІІ групи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, перераховано одноразову матеріальну допомогу в розмірі.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» надано одноразову матеріальну допомогу двом захисникам України, які отримали захворювання під час участі в АТО (8 тис. гривень); 28 дітям загиблих (померлих) захисників України перераховано щомісячну грошову допомогу за червень поточного року, яка виплачується в розмірі прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку; 17 захисникам України, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу на 174,1 тис. грн; перераховано щомісячну грошову допомогу за поточний місяць п’яти особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа захисників України по 1200 грн; 38 сім’ям учасників бойових дій, які фактично проживають за адресою: м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 165, проведено відшкодування вартості спожитих житлово-комунальних послуг за травень на 6,6 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, для розгляду, в ході роботи якої прийнято рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги чотирьом учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Також в режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якій підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 17 внутрішньо переміщеним особам, та по яким комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Організовано роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. В межах наявних коштів, згідно з чергою, укладено 138 договорів на забезпечення 740 осіб з інвалідністю 1664 засобами реабілітації (кріслом колісним, протезами молочних залоз, протезно-ортопедичними засобами, ортопедичним взуттям, технічними засобами реабілітації, на ремонт технічних засобів реабілітації). Здійснено виплату компенсації за самостійно придбані засоби для орієнтування та спілкування 17 особам на загальну суму 45 тис. гривень.

Ринок праці

З 12 по 18 червня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 133 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 19 червня перебували на обліку, становила 4807 осіб, з яких 403 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1552 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1070 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 141 особи.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще дев’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 19 червня розірвано 160 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 19 червня налічувала 485 одиниць: для робітників – 251, службовців – 171, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 63. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 10 осіб.

За допомогою по частковому безробіттю на період карантину звернулись 394 роботодавці для виплати допомоги 2287 працівникам. Вже прийняті рішення про надання такої допомоги 300 роботодавцям міста.