0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (9– 16 грудня 2019 року).

Бюджет

Станом на 12 грудня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,6 млрд грн. (88,9% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 110,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 117,1 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 3 млн грн.; акцизному податку – 16,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 98,9 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 97,3 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 3,4 млн грн.; акцизному податку – 17,2 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 94,8 млн грн. (82,4% до плану на рік) та на 1 млн грн. (або на 1,1%) менше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку становили 11,3 млн грн., що на 3,3 млн. грн. (або на 41,2%) більше до планових розрахунків на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 1 045,3 млн грн., що становить 94,8% до плану на січень-листопад за розписом, до Спеціального фонду – 56,3 млн грн., що становить 93,1% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом грудня надійшло: плати від оренди комунального майна – 668,5 тис. грн., що складає 41,8% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 160,6 тис. грн., вся сума понадпланово; плати за землю – 1 737, 3 тис. грн., що складає 14,8% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 22 401,7 тис. грн., що складає 112% від планового завдання на 12 місяців; від відчуження комунального майна – 4 282,8 тис. грн., що складає 115,6% від планового завдання на 12 місяців; плати за землю – 171 808,7 тис грн., що складає 95,7% від планового завдання на 12 місяців перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 13 млн грн., або на 8,2%; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн., що складає 62,5% від планового завдання на 12 місяців.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 300085,8 тис. грн. мали 12 підприємств міста. Упродовж тижня підприємства-боржники прострочену заборгованість із заробітної плати не погашали.

За результатами інспекційних відвідувань було виявлено 15 порушень трудового законодавства. На посадових осіб-роботодавців складено 13 адміністративних протоколів, зокрема вісім адміністративних протоколів – за порушення трудового законодавства в частині недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці (ч.1ст.41 КЗпП України), три – за порушення в оформлені трудових відносин (ч. 3 ст. 41 КЗпП України). Сума застосованих штрафних санкцій складає 1502,1 тис. гривень.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 43 дітей: хлопчиків – 19, дівчаток – 24.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 420 осіб проти 393.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 191, вуличних – 178, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – 19, інших – 29.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 220 780 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 114 591, КНП «ЦПМД № 2» – 106 189), що становить 83,2% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста працювали відповідно до плану роботи.

До Міжнародного дня людей з інвалідністю Інклюзивно-ресурсним центром організовано та проведено міську фотовиставку досягнень «Особливі діти – МОЖУТЬ!», за результатами якої нагороджено 34 дитини з особливими освітніми потребами.

Організовано семінар-тренінг «Інтегровані технології в освітньому процесі НУШ» на базі гімназії №1, в якому взяли участь більше 60 учителів 1–4-х класів.

Проведено міський конкурс педагогічної майстерності «Територія творчості» у школі № 10. Переможці презентували майстер-класи з різноманітними інноваційними технологіями, формами та прийомами роботи.

Понад 20 закладів освіти міста взяли участь у відбірковому міському етапі всеукраїнського спортивно-масового заходу серед школярів «Cool Games». За результатами змагань перші місця посіли школи №№ 10, 17, 23.

Відбувся ІІ міський етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Перші місця посіли учні шкіл №№ 9, 10, 17 та класичної гімназії.

Організовано проведення ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії та інформаційних технологій.

Протягом тижня учні шкіл брали активу участь у роботі Шкіл «Юного олімпійця», готуючись до ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Дев’ять сумських школярів стали учасниками ІІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

Відбулось 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

50 учителів-філологів закладів освіти міста на базі гімназії № 1 взяли участь у майстер-класах в рамках педагогічної студії «Інноваційні методики викладання мови та літератури».

За результатами моніторингу станом на 13 грудня на ГРВІ хворіли 1961 учень, що складає 7,1% від загальної кількості школярів. У закладах дошкільної освіти – 858 дітей (8,2%).

Температурний режим у закладах освіти відповідав санітарно-гігієнічним вимогам.

Соціальний захист

На виконання міської програми «Місто Суми – територія добра та милосердя» мешканці міста, якій виповнивнилось 103 роки, з метою вшанування її з нагоди Дня народження надано матеріальну допомогу в розмірі 5 тис. гривень.

За рахунок міських коштів дев'яти сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу у розмірі 112 тис. гривень. Надано цільову матеріальну допомогу трьом громадянам на суму 212 тис. грн., в тому числі 100 тис. грн. матеріальної допомоги перераховано для проведення дороговартісного оперативного лікування дитини.

Відповідно до міської програми «Соціальна підтримка учасників антитерористичної операції та членів їх сімей» дружині загиблого учасника АТО, яка зареєстрована в територіальних межах Сумської міської ОТГ, надана одноразова матеріальна (50 тис. грн.).

20 добровольцям-учасникам антитерористичної операції виплачено щомісячну адресну грошову допомогу на отримання транспортних послуг за поточний місяць на суму 12,4 тис. гривень. Ще одному добровольцю, який вперше звернувся до департаменту, надано одноразову матеріальну допомогу у розмірі 8 тис. гривень.

Для розгляду на засіданні комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, підготовлено подання по 278 справах одержувачів житлової субсидії, які претендують на її отримання не враховуючи загальні вимоги порядку надання субсидії. В результаті роботи комісією прийнято позитивне рішення щодо надання субсидії 261 заявнику. 17 домогосподарствам припинено надання житлової субсидії у зв’язку із виявленими змінами в складі членів домогосподарства або в складі сім’ї членів домогосподарства, або пов’язані із зміною місця реєстрації. Також під час засідання комісії прийнято рішення про надання пільг при оплаті за житлово–комунальні послуги п’яти учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду на засіданні комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам підготовлено пакети документів по 49 справах, у яких прийнято позитивне рішення щодо надання соціальних виплат.

Продовжувалась робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації.

Ринок праці

З 6 по 12 грудня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 155 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 13 грудня перебували на обліку, становила 2069 особи, з яких 1727 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 6160 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 2434. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 305 осіб.

Станом на 13 грудня розірвано 321 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направили 206 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 95 – до КП «Зеленбуд»; 15 осіб – до КП «Спеціалізований комбінат»; 96 – до департаменту соціального захисту населення. Також 35 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснювалась за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 13 грудня налічувала 802 одиниці: для робітників – 460, службовців – 274, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 68. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.