0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (18-25 січня 2016 року).

Бюджет

Станом на 22 січня до Загального фонду міського бюджету надійшло 29 млн грн. (3,5 % до плану на рік). Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 18,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 9,9 млн грн.,

земельний податок та орендна плата – 4,7 млн грн., акцизний податок – 3,9 млн грн., плата за надання інших адміністративних послуг – 175 тис. грн., державне мито – 155,5 тис. грн та інше.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження власних доходів збільшились на 7,7 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 42 млн грн. (0,07 % до плану на рік), що на 457,1 тис. грн. менше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,7 тис. грн. (1 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,1 тис, грн. у вигляді пайової участі у розвитку інфраструктури; 1,6 тис. грн. – відсотки за користування позикам, які надавались із місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 53,7 тис. грн., до Спеціального фонду офіційні трансферти не надходили.

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди станом на 21 січня склали 37 тис. грн.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів, станом на 21 січня отримано 96,6 тис. грн.

Плати за землю за 13 робочих днів січня надійшло 1,6 млн грн. (орендна плата – 1,2 млн грн., земельний податок – 331,8 тис. грн.).

Станом на 25 січня до міського бюджету перерахували 833 тис. грн. від оренди комунального майна та 19,5 тис. грн. – від відчуження.

Заборгованість із заробітної плати

Упродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 13,3 млн грн. в тому числі: погашено в ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (13,2 млн грн.) та ТОВ «Професійний футбольний клуб «Суми» (133 тис. грн.); частково виплачено на трьох підприємства: ПАТ виробнич-енергетична компанія «Сумигазмаш» (10,4 тис. грн.), КП «Електроавтотранс» (4,3 тис. грн.), ПП «Рубін» (0,3 тис. грн.).

Станом на 25 січня сума загального боргу складає 41,7 млн грн.

Заборгованість накопичили 30 підприємств: 11 – економічно активні (1,7 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (38,9 млн грн.), шість – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Серед економічно активних підприємств найбільше боргів мають КП «Електроавтотранс» – 473,5 тис. грн. (27,4 % від суми боргів економічно активних підприємств), та КП «Сумижитло» – 408,3 тис. грн. (23,6 % від суми боргів економічно активних підприємств); серед підприємств-банкрутів – ВАТ «Selmi» – 24 млн грн. (61,7 % від суми заборгованості підприємств-банкрутів) і ПАТ «Центролит» – 11 млн грн. (28,5 % від суми заборгованості підприємств-банкрутів).

Охорона здоров`я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з`явилось на світ 47 дітей (за попередній тиждень – 37): дівчаток – 22, хлопчиків – 25.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась на 27,7 %: 488 осіб проти 382.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 168 (переломи – 38, травми зв’язок – 41, рани – 32, вивихи – 11, інше – 46).

Вуличних травм – 235 (переломи – 103, травми зв’язок – 51, рани – 18, вивихи – чотири, інше – 59), дорожньо-транспортних – одна, виробничих – одна, інших – 83.

До стаціонару міської дитячої лікарні шпиталізували двох дітей із отруєннями побутовою хімією.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 36 переселенців із Донецької та Луганської областей, у тому числі 31 дорослий (24 – щодо лікування, семеро – за медоглядом) й п`ятеро дітей (усі щодо лікування).

Медичної допомоги потребували й 14 військовослужбовців, котрі приїхали із зони проведення АТО.

Зареєстрували дев`ять телефонних дзвінків до психолога Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, котрі перебували на Сході країни.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 5929 випадків захворювань на ГРВІ, що на 4002 випадків більше, ніж за попередній тиждень. Показник захворюваності становить 219 на 10 тис. населення, що вище порогового рівня. Зареєстрували 66 випадків грипу.

Госпіталізували 368 мешканців міста, з них 234 – діти. Тяжкий перебіг захворювання зареєстровано у 23 хворих. Трапився один летальний випадок.

До лікувально-профілактичних закладів звернулись чотири особи з обмороженнями стоп: двох госпіталізовано до міської клінічної лікарні №5, одну – до обласної лікарні, одна лікується амбулаторно в поліклініці № 4 (всього звернулось із обмороженнями семеро людей).

Одну особу з загальним переохолодженням госпіталізували до реанімаційного відділення міської лікарні № 5 (всього з переохолодженням поступило три особи).

У пунктах обігріву, які створили при лікувально-профілактичних закладах міста, із 14 по 22 січня побувала 41 особа.

Освіта

З метою недопущення розповсюдження захворюваності у закладах освіти міста припинили навчально-виховний процес, але в садочках забезпечили індивідуальний догляд за дітьми, батьки яких не мають можливості залишити малечу вдома. Увели в дію комплекс заходів, передбачених на епідемічний період, забезпечили підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання правил техніки безпеки, а також необхідного температурного режиму в навчальних закладах.

За результатами ІІІ (обласних) етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад першість з географії за учнями школи № 27 та Олександрівської гімназії, з математики та астрономії – за представниками шкіл № 10, № 27, з англійської мови – за вихованцями Олександрівської гімназії, шкіл № 7 та № 9.

Методисти та керівники шкільних методичних об’єднань взяли участь у вебінарі з питання проведення ЗНО з фізики та математики.

Відбулась розширена нарада для керівників та бухгалтерів навчально-виховних закладів щодо нових аспектів в організації харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садочків. З керівниками навчальних установ опрацювали питання щодо впровадження карантинних заходів.

Організували нараду для заступників директорів з актуальних питань навчально-виховної роботи у закладах.

Відбулось сім методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Під’їзні шляхи та території закладів освіти розчищені від снігу.

Працівники галузі отримали заробітна плата за першу половину січня.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів у січні виділили 1 млн грн.

Ринок праці

За період із 15 по 21 січня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 181 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 22 січня перебували на обліку, складала 3389 осіб, із них 2813 осіб (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 206 одиниць: для робітників – 72, службовців – 116, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 18.

Із 15 по 20 січня розірвали 147 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 189 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 111.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 19 осіб.

До проведення громадських робіт із інформування населення про надання житлових субсидій залучили 40 безробітних (станом на 21 січня продовжували працювати 40).