0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (29 липня – 5 серпня 2019 року).

Бюджет

Станом на 1 серпня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 997,9 млн грн. (53,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 89,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 84,9 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 1,8 млн грн.; акцизному податку – 16,6 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 44,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 56,8 млн грн.; акцизному податку – 6,2 млн грн., плати за надання інших адміністративних послуг – 2,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 91,3 млн грн. (або на 10,1%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 67,4 млн грн. (59,7% до плану на рік) та на 8,1 млн грн. (або на 13,6%) більше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7 млн грн., що на 3 млн грн. більше до плану на січень-липень за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 704,5 млн грн., що становить 97,6% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду – 52,9 млн грн., що становить 89,8% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня надійшло плати від оренди комунального майна – 2 млн грн., що складає 120% від планового завдання на місяць; плати за землю – 16 млн грн., що складає 102,6% від планового завдання на місяць, продажу земельних ділянок - 13,5 тис. гривень.

З початку року надходження склали від: оренди комунального майна – 14 млн грн., що складає 117,3% від планового завдання на сім місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що складає 136,3% від планового завдання на сім місяців; плати за землю – 107,7 млн грн., що складає 102,9% від планового завдання на сім місяців та перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 9,4 млн. грн., або на 11%; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн, що складає 103,4% від планового завдання на сім місяців.

Станом на 31 липня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету по оренді комунального майна складав 7,8 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією станом на 31 липня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 262 млн грн. мали 12 підприємств міста.

З них чотири – економічно активні (233 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 227 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (28,8 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; одне підприємство, яке фактично не веде діяльність, є економічно неактивним, за юридичною адресою не знаходиться (16,7 тис. гривень).

У порівнянні з 1 липня поточного рокузагальна сума заборгованості із заробітної плати по місту зменшилась на 18 тис. гривень.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 52 дитини: хлопчиків – 25, дівчаток – 27.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 511 осіб проти 450.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 262, вуличних травм – 199, спортивних – дві, дорожньо-транспортних – сім, інших – 41.

Медичної допомоги потребували й 16 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, 13 з них лікувались амбулаторно, троє – стаціонарно.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218 605 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 113 716, КНП «ЦПМД № 2» – 104 889), що становить 82,3% приписного населення міста.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 811 дітей, у стаціонарі – 505, у денних стаціонарах – 306.

Освіта

Напередодні нового навчального року відбулось призначення керівників закладів дошкільної освіти № 20, № 22, № 26, № 40.

Заклади освіти міста отримали підручники для 2-го, 6-го та 11-го класу.

Відбувся заїзд 425 дітей та учнівської молоді в позаміські табори «Дружба» (м. Білопілля), «Зоряний» («Хімпром»).

Опрацьовувались методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти, методичні рекомендації по роботі в закладах дошкільної та позашкільної освіти в 2019-2020 навчальному році.

Завершено капітальний ремонт спортивної зали ДНЗ № 20, будівлі ДНЗ № 1, туалетної кімнати ДНЗ № 5.

Відбулася робоча зустріч групи реалізації проекту «Підвищення енергоефективності в дошкільних навчальних закладах».

Тривали роботи з підготовки теплового господарства до осінньо-зимового періоду згідно графіку погодженого з ТОВ «Суми-тепло». 90% закладів освіти направили документи для оформлення актів готовності.

Проведені розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги, отримані продукти харчування. Нарахована та виплачена заробітна плата за ІІ половину липня, а також відпускні та оздоровчі за серпень 2019 року по галузі «Освіта».

До департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації надано інформацію про стан виплати заробітної плати працівникам закладів освіти, а також інформацію про використання субвенції з державного бюджету для придбання дидактичного матеріалу, меблів та комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової української школи станом на 1 серпня; всього використано 3,2 млн грн. державної субвенції; 0,8 млн грн. міського бюджету.

До департаменту соціального захисту населення надано інформацію про фінансування ПТНЗ у 2019 році, по загальному та спеціальному фондах.

До департаменту фінансів економіки та бюджетних відносин надано дані про стан розрахунків бюджетних установ за спожиті енергоносії та комунальні послуги, а також дані щодо фактичного використання коштів на заробітну плату по галузі «Освіта».

До органів державного управління статистики в Сумській області подано звіт про використання та запаси палива за липень 2019 року.

На виконання депутатського звернення Калініченко В.А. спеціалістами централізованої бухгалтерії готується інформація про фінансування, виконання робіт по капітальному ремонту у ЗОШ та ДНЗ за період 2017-2018 роки.

Ринок праці

З 26 липня по 1 серпня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 169 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 2 серпня перебували на обліку, складала 2207 осіб із них 1917 осіб (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3866 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 1496 осіб.

Професійне навчання під замовлення роботодавця пройшли 204 особи.

Станом на 2 серпня розірвали 214 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направили 142 особи з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 59 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 68 – у департаменті соціального захисту населення. Також 26 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 2 серпня налічувала 1226 одиниць: для робітників – 650, службовців – 454 особи, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 122.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.