001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (24 червня – 1 липня 2019 року).

Бюджет

Станом на 27 червня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 826 млн грн. (44,3% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 97,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 88,4 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 1,8 млн грн.; акцизному податку – 11,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 55,1 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 59,5 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2,7 млн грн.; акцизному податку – 7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 97,5 млн грн. (або на 13,4%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 41,3 млн грн. (36,4% до плану на рік) та на 9,1 млн грн. (або на 18%) менше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 5,7 млн грн., що на 2 млн грн. більше до плану на січень-червень за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 642,6 млн грн., що становить 97,9% до плану на січень-червень за розписом, до Спеціального фонду – 52,9 млн грн., що становить 89,8% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня надійшло плати від оренди комунального майна – 1,9 млн грн., що складає 112,4% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,2 млн грн., що складає 51,2% від планового завдання на місяць; плати за землю – 11,5 млн грн., що складає 74,7% від планового завдання на місяць.

З початку цього року надходження склали від: оренди комунального майна – 11,8 млн грн., що складає 115,7% від планового завдання на шість місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що в 1,4 раза перевищує планове завдання на шість місяців; плати за землю – 87,9 млн грн., що більше ніж надходження відповідного періоду минулого року на 13,8 млн грн.; від продажу земельних ділянок – 580,1 тис. грн, що складає 101% від планового завдання на шість місяців.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 21 по 27 червня) виплата заборгованості із заробітної плати проводилася одним підприємством-боржником міста, а саме ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» на суму 1,3 млн гривень.

Таким чином з початку червня трьома підприємствами було самостійно сплачено та стягнуто за виконавчими листами 10,9 млн грн. заборгованої заробітної плати.

Станом на 1 червня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 260,8 млн грн. мали 13 підприємств міста.

З них п’ять – економічно активні (232 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 225,4 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (28,8 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; одне підприємство, яке фактично не веде діяльність, є економічно неактивним, за юридичною адресою не знаходиться (16,7 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 40 дітей: хлопчиків – 22, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась – 528 осіб (проти 565 осіб на минулому тижні).

Ушкоджень, отриманих у побуті – 287, вуличних – 187, виробничих – одне, спортивних – одне, дорожньо-транспортних – два, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – три, інших – 50.

За минулий тиждень до медичних установ міста звернулося 10 осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: дев’ять дорослих (вісім – на амбулаторне лікування, один – на стаціонарне лікування), одна дитина (на стаціонарне лікування). Переселенці із АРК за медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 15 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, з них 10 проліковано амбулаторно, п’ятеро – стаціонарно. Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 217429 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 113 438, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 104 226), що становить 81,9% приписного населення міста.

Освіта

Свідоцтва про повну загальну середню освіту вручені 1191 випускнику 11 класів. Золотою медаллю нагороджені 30 учнів, 13 учнів отримали срібні медалі.

У Конгрес-центрі СумДУ для директорів, заступників директорів закладів освіти міста відбулися тренінги в рамках реалізації проекту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність». Навчання проходило з метою розвитку навичок критичного сприйняття інформації, інтеграції медійної грамотності у програми закладів загальної середньої освіти.

Узагальнено інформацію щодо передплати закладами освіти міста періодичних видань на ІІ півріччя 2019 року.

Підготовлені збірники та методичні посібники за результатами навчального року, які будуть презентовані учасникам серпневої конференції педагогічних працівників освіти міста.

Відповідно розпорядження міського голови від 24 червня 2019 року № 224-Р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 4 червня 2019 року № 200-Р «Про створення робочої групи комісії з обстеження стану дахів будівель та каналізаційної системи закладів освіти міста Суми» робочою комісією було проведено обстеження шкіл № 19, № 21, № 9 та дитячого садочку № 15. За підсумками роботи будуть сформовані пропозиції щодо здійснення ремонтних робіт.

Проведено інструктаж для учителів, які залучені до роботи під час вступних випробувань на другий (магістерський) рівень вищої освіти.

Заступники начальника управління взяли участь у нараді з питань підведення підсумків ЗНО-2019, яка відбулася на базі Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти.

Тривала підготовка закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років. Забезпечувалось виконання приписів з протипожежної безпеки у школах і садочках. Завершено заміну віконних блоків у дитячому садочку № 16.

Нарахована та виплачена заробітна плата за ІІ половину червня 2019 року, відпускні та матеріальна допомога на оздоровлення.

Проведені розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги, отримані продукти харчування, путівки на оздоровлення дітей пільгових категорій.

До Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації надано інформацію про використання субвенції з державного бюджету для придбання дидактичного матеріалу, меблів та комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової української школи у сумі 2259,6 тис. грн.

До департаменту фінансів, економіки та інвестицій надано інформацію про фактичні дані проведення розрахунків бюджетними установами за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

Ринок праці

З 21 по 26 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 121 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 27 червня перебували на обліку, складала 2286 осіб із них 1955 (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3289 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1309.

Станом на 21 червня розірвано 185 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направлено 120 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 44 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 61 – у департамент соціального захисту населення. З початку року 23 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 27 червня налічувала 1069 одиниць: для робітників – 610, службовців – 344 осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 115.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.