0010.jpg

Заступник міського голови Ольга ВОЛОШИНА спільно з керівниками підпорядкованих їй структурних підрозділів прозвітували перед журналістами про свою роботу у 2018 році.

У брифінгу взяли участь також начальник управління «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми» Алла СТРИЖОВА, начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслан ГОЛОПЬОРОВ, начальник відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Олег ДУБИЦЬКИЙ, завідувач сектору з питань забезпечення роботи адміністративної комісії Олена КАЧАНОВА.

Ольга Волошина наголосила, що протягом року працювали єдиною командою на благо містян.

«Головна наша мета – покращити життя сумчан, зробити так, аби вони були задоволені роботою міської влади. Докладали до цього зусилля і в ЦНАПІ, і в торгівлі, і сфері благоустрою», – сказала заступник міського голови.

Вона зосередила увагу на виконанні повноважень кожного із підпорядкованих їй структурних підрозділів, але більш детально про свою роботу розповіли їх керівники.

Зокрема, начальник управління «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми» Алла Стрижова доповіла, що завдяки злагодженій роботі фахівців ЦНАПу, торік сумчани отримали майже 650 тисяч адмінпослуг, від надання яких до міського бюджету надійшло понад 22 млн гривень.

Принагідно Алла Стрижова розповіла, що вже наступного тижня плануються підготовчі роботи з відкриття територіального підрозділу у Центрі обслуговування учасників бойових дій, учасників АТО та членів їх сімей, де адміністративні послуги зможуть отримувати не лише учасники АТО, а й всі мешканці мікрорайону.

Плідно попрацювали і у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів. Керівник підрозділу Олег Дубицький акцентував увагу журналістів на тому, що у минулому році відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» відділ підготував регуляторний акт, а міська рада ухвалила відповідне рішення «Про правила додержання тиші в місті Суми». Це, на думку Олега Дубицького, сприятиме зменшенню кількості скарг від городян з питань забезпечення прав мешканців на тишу. Серед іншого вдалось вирішити іще одну проблему пов’язану з наслідками реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива у вечірній та нічний час. З метою сприяння підтриманню громадського порядку, зменшення кількості злочинів та правопорушень, скоєних у стані алкогольного сп’яніння, було розроблено проект рішення міської ради «Про заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) на території міста Суми у нічний час». Він пройшов повну процедуру як регуляторний акт та був ухвалений на сесії у листопаді.

Потому начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслан ГОЛОПЬОРОВ зазначив, що загалом що від накладання штрафних санкцій міська скарбниця поповнилась на більш ніж 1 млн грн. У попередні роки ці показники не перевищували і 200 тис. гривень. У 2018-му фахівці управління продовжували здійснювати контроль за суб’єктами господарювання у сфері благоустрою. Так, на 150 об’єктах було зупинено роботи, які проводились без дозвільних документів і суб’єкти господарювання самовільно порушували стан благоустрою міста.

Завідувач сектору з питань забезпечення роботи адміністративної комісії Олена КАЧАНОВА продовжила тему, повідомивши, що минулоріч бюджет міста отримав понад 1,2 млн грн. від сплати штрафних санкцій. Загалом комісія розглянула 2038 справ про адміністративні правопорушення, з яких закрила 569. До відділів Державної виконавчої служби для примусового стягнення адміністративних штрафів передано 1018 справ на суму 852,5 тис. гривень.