Надрукувати
Перегляди: 961

Фінансовий і соціальний стан Сум (15 – 22 жовтня 2018 року).

Бюджет

Станом на 18 жовтня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1243,5 млн грн. (76% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 58,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 47,9 млн грн.; акцизний податок – 10,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 39,1 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 39,8 млн грн.; акцизний податок – 2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 202,6 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 79 млн грн. (95,1% до плану на рік), що на 20 млн грн. (34%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,8 млн грн. що на 2,3 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1341,8 млн грн. (94,6% до плану за розписом), до спеціального фонду – 40,8 млн грн. (100% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом жовтня від оренди комунального майна надійшло 648,5 тис. грн. (35,1% від планового завдання на місяць), плати за землю – 2588,4 тис. грн. (19,2% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 16,7 млн грн., від відчуження комунального майна – 5,3 млн гривень.

З початку року надійшло плати за землю 130,7 млн грн. (що на 4,9% більше надходжень за відповідний період минулого року), від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. грн. (0,6% від річного плану).

Станом на 17 жовтня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету від оренди комунального майна складає 997,3 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 12 по 18 жовтня) одним підприємством-боржником ТОВ «Маш-Сервіс» було виплачено 17 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати.

Усього з початку поточного місяця заборгованість із заробітної плати на загальну суму 200 тис. грн. зменшили три роботодавці, з них: ТОВ «Сумиспортінвест» – 62,5 тис. грн.;                ТОВ «Маш – Сервіс» – 77,5 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 60 тис. гривень.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 жовтня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 217621 тис. гривень.

Її накопичили 18 підприємств: сім – економічно активні (188,1 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 183,5 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

По дев’яти підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом поточного року залишається незмінною і становить 2872,5 тис. грн. або 1,3% загальної суми заборгованості на 1 жовтня, з них: 2762 тис. грн. по п’яти підприємствах-банкрутах та 110,5 тис. грн. по чотирьом економічно неактивних підприємствах.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 44 дітей (за попередній тиждень – 48): хлопчиків – 29, дівчаток – 15.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 538 особи проти 433.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 272, вуличних травм – 177, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, спортивних – 19, інших – 66.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 14 осіб–переселенців з Донецької та Луганської областей: дорослих – 11 (11 – на амбулаторне лікування), дітей – троє (усі на стаціонарне лікування).

Переселенці із АРК за медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 13 військовослужбовців, що перебував у зоні АТО, з них п’ятеро лікувались стаціонарно, восьмеро – звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 133923 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 73131, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 60792), що становить 50,2% приписного населення міста.

Освіта

Галузь «Освіта» працювала відповідно до плану роботи.

Відбулася перша секторальна стратегічна сесія із розробки Стратегії розвитку міста Суми до 2027 року. Галузь «Освіта». До участі у роботі сесії долучилося більше 120 осіб – представники міської влади, батьки, активісти, педагоги та керівники закладів освіти. Обговорювалися нагальні проблеми галузі та можливі шляхи їх вирішення з метою формування напрямків, пріоритетів подальшого розвитку освіти міста.  

У Палаці дітей та юнацтва відбулося свято Дня дошкілля «Панорама методичних відкриттів».

На базі школи № 3 організовано спільну нараду представників Центру обслуговування учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей та управління освіти і науки Сумської міської ради. Під час зустрічі обговорили питання використання допоміжних ресурсів для підготовки випускників до ЗНО-2019.

Директори шкіл та позашкільних установ міста стали учасниками ІІ обласного Форуму директорів закладів освіти «Майбутнє в наших руках».

Учителі історії та естетично-мистецького циклу закладів освіти міста взяли участь у Міжнародному семінарі для вчителів історії.

На семінарі-тренінгу для учителів англійської мови педагоги ознайомилися з новими сучасними методами ефективного навчання мови.

Проведено навчання для відповідальних осіб з метою впровадження пілотного проекту «О-школа».

Для учителів початкової школи, художньо-естетичного циклу, психологів, керівників гуртків організовано школу «Педагогіка здоров’я»: ІІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю «Арттерапевтичні технології як засіб здоров’я збережувальної діяльності сучасних закладів освіти».

На базі школи № 19 проведено майстер-клас від представників фірми Inboard, під час якого вчителі навчалися використовувати інтерактивну дошку в освітньому процесі.

Учасники І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» обговорили актуальні проблеми освітнього процесу під час засідання Школи педагогічної майстерності.

Одинадцять команд закладів освіти міста взяли участь в обласному турнірі юних економістів.

Особи, відповідальні за організацію харчування у школах і садочках, відвідали семінар «Обов’язки операторів ринку».

Організовано 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

Наразі 20 закладів дошкільної освіти підключено до системи теплопостачання. У закладах загальної середньої освіти температура повітря відповідає санітарним нормам.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 12 по 18 жовтня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 174 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 19 жовтня перебували на обліку, складала 2255 осіб із них 1893 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 881 одиниць: для робітників – 483, службовців – 292, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 106. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 440 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 5000 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2016.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 276 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 144 працювали у КП «Зелене будівництво», 128 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста. Також з початку року 41 особа взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

262 особи проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.