007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (16 – 23 липня 2018 року).

Бюджет

Станом на 12 липня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 842,8 млн грн. (52,9% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 31,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 14,4 млн грн.; акцизний податок – 16,4 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 4 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 0,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 5,3 млн грн.; плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 4,3 млн грн.; плата за оренду комунального майна – 2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 150,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 54,4 млн грн. (67,4% до плану на рік), що на 13,5 млн грн. (33%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,8 млн грн. що на 1,6 млн грн. більше до плану на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1083 млн грн. (95% до плану на січень-липень), до спеціального фонду – 24,5 млн грн. (93,5% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня від оренди комунального майна – 164,6 тис. грн. (93,7% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 12,2 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,3 млн гривень.

Станом на 18 липня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 132,8 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (з 12 по 19 липня) п’ятьма підприємствами – боржниками міста було виплачено 991 тис. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ПАТ «Сумське НВО» – 582,1 млн грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 90,1 тис. грн.; ТОВ «А-Муссон» – 254,1 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 56,7 тис. грн.; Сумська обласна організація українського товариства мисливці та рибалок – 8 тис. гривень.

З початку поточного місяця заборгованість із заробітної плати на загальну суму 1,4 млн грн. зменшили семеро роботодавців, у тому числі: ПАТ «Сумське НВО» – 582,1 млн грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 187,8 тис. грн.; Представництво ЗАТ «Объединенные газопромышленные технологии «Искра-Авигаз» – 42,1 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 42,3 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 148,6 тис. грн.; Сумська обласна організація українського товариства мисливці та рибалок – 13,4 тис. грн.; ТОВ «А-Муссон» – 374,1 тис. гривень.

Станом на 1 липня поточного року сума загального боргу складала 185 млн гривень.

Його накопичили 20 підприємств: вісім – економічно активні (155,8 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 151,8 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 48 дітей (за попередній тиждень – 47): хлопчиків – 26, дівчаток – 22.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 531 особа проти 623.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 309, вуличних травм – 178, дорожньо-транспортних – три, спортивних – три, інших – 38.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись вісім осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: всі дорослі – сім на амбулаторне лікування та один – на стаціонарне лікування.

Переселенці із АРК за амбулаторною медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 22 військовослужбовця що перебували у зоні АТО. П’ять з них лікувались стаціонарно, сім – на медичний огляд, 10 – за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

З 1 червня розпочалось оздоровлення дітей диспансерної групи в стаціонарі та денних стаціонарах міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди. Заплановано оздоровити 1000 дітей, які пебувають на диспансерному обліку.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 710 дітей, з них у стаціонарі – 460, в денних стаціонарах – 250: діти диспансерної групи – 710 (71% від запланованих); діти-інваліди – 41; діти осіб, визнаних учасниками бойових дій, діти, батьки яких загинули в зоні АТО або під час виконання службових обов’язків, діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві – 10; діти з багатодітних сімей – 18; діти з неповних сімей, діти, позбавлені батьківського піклування – 17; діти-сироти – двоє; діти, які постраждали внаслідок на ЧАЕС – одна; інші категорії (переселенці) – чотири.

Освіта

Спеціалістами управління освіти і науки здійснювався попередній огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення нового освітнього середовища для учнів початкової школи.

Контролювалось отримання закладами освіти підручників для учнів 5-го класу.

Готувались документи для одержання стипендії Президента України трьома учнями шкіл № 7, № 21, гімназії № 1.

Організовано участь педагогічних працівників у онлайн-опитуванні щодо діяльності закладів загальної середньої освіти.

Тривала підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників.

Організовано пять заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Проведено нараду керівників закладів освіти за участі заступника міського голови Віри МОТРЕЧКО та нараду завгоспів з питання готовності закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону.

Працівниками централізованої бухгалтерії розраховано додаткову потребу у коштах на заробітну плату педагогічним працівникам у розрізі кожного закладу, по класах, у розрізі вивчення окремих предметів у межах чинного законодавства. Здійснено аналіз використання коштів на оплату комунальних послуг у розрізі кожного закладу.

До управління Державної казначейської служби України у м. Суми надана бюджетна та фінансова звітність за ІІ квартал 2018 року.

Підготовлений звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

У закладах освіти міста продовжується підготовка до нового навчального року. Станом на 20 липня року виконано: повірку теплообчислювачів у 22 закладах, повірку манометрів у 49 закладах, повірку термометрів у 21 закладі, гідравлічні випробування системи опалення у 11 закладах, промивку системи опалення у трьох закладах, повірку лічильників холодної води у дев’яти закладах, повірку лічильників гарячої води у шести закладах, лабораторні вимірювання контурів заземлення у 37 закладах, повірку системи вентиляції у 19 закладах, повірку вагів та гир у 21 закладі, перезарядку вогнегасників у 33 закладах, повірку та перемотку пожежних кранів та рукавів у 17 закладах. Загальна сума використаних коштів станом на 12 липня становить 524,2 тис. гривень.

За кошти державного бюджету завершено капітальний ремонт покрівлі ДНЗ № 26. Тривають роботи по капітальних ремонтах: будівлі школи № 8, спортивної зали ЗОШ № 24, стрілкового тиру та приміщення гімназії № 1.

За кошти місцевого бюджету завершено капітальний ремонт покрівлі ДНЗ № 39, капітальний ремонт покрівлі школи № 7; продовжуються капітальні ремонти будівлі ДНЗ № 1, огорожі ДНЗ № 7, cходових клітин ДНЗ № 12, покрівлі ДНЗ № 20, харчоблоку ДНЗ № 25, туалетних приміщень ДНЗ № 27, системи опалення ДНЗ № 30, пральні ДНЗ № 33, приміщення школи № 2, приміщення харчоблоку школи № 5, приміщення школи № 10, приміщень першого поверху школи № 13, системи опалення школи № 15, покрівлі школи № 18, приміщень школи № 19, їдальні школи № 20, фойє школи № 22, рекреацій І та частково ІІ поверхів школи № 25, східцевих маршів НВК № 9, туалету та умивальної кімнати ДНЗ № 2, каналізаційної системи ДНЗ № 18, кабінетів школи № 9, розпочато капітальний ремонт покрівлі в ДНЗ № 19.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 13 по 19 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 152 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 20 липня перебували на обліку, складала 2218 осіб із них 1829 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1152 одиниці: для робітників – 640, службовців – 371, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 141. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 316 трудових договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3460 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1310.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 167 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 85 працювали у КП «Зелене будівництво», 80 – у департаменті соціального захисту населення, дві особи – у департаменті інфраструктури міста, 23 особи взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

162 особи проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.