0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (14 – 21 травня 2018 року).

Бюджет

Станом на 17 травня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 570,4 млн грн. (35,8% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 29,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 21,1 млн грн.; акцизний податок – 11,9 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 5,3 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 6,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 10,2 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 2,3 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 102,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 35,2 млн грн. (44,8% до плану на рік), що на 8,7 млн грн. (32,8%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,1 млн грн. що 3,4 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 844,5 млн грн. (90,2% до плану на січень-травень), до спеціального фонду – 0,5 млн грн. (2,8% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У травні від оренди комунального майна надійшло 195 тис. грн. (11,8% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 7,2 млн грн., від відчуження комунального майна – 2,9 млн гривень.

Станом на 17 травня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна в сумі 1,5 млн гривень (найбільші надходження від КП «Сумитеплоенерго» 863,7 тис. грн., ПАТ «ВФ УКраїна» 106,9 тис. грн., ПАТ «Укртелеком» 100,8 тис. грн.).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (14 по 20 травня) підприємствами – боржниками міста було виплачено 203,7 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 87,6 тис. грн., ТОВ «Маш-Сервіс» – 83,7 тис. грн., ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 32,4 тис. грн.

Усього з початку травня заборгованості із заробітної плати по підприємствами – боржниками міста зменшилася на 609,4 тис. грн., яка склалася на початок місяця.

Станом на 1 травня поточного року сума загального боргу складала 160 млн гривень.

Його накопичили 22 підприємства: дев’ять – економічно активні (121,7 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 117,1 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній робочий тиждень з’явилась на світ 45 дітей (за попередній тиждень – 48): хлопчиків – 26, дівчаток – 19.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 521 особа проти 538.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 282, вуличних травм – 176, виробничих – одна, спортивних – 12, інших – 50.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 12 переселенців з Донецької та Луганської областей (11 дорослих та одна дитина, з них: п’ять - на амбулаторне лікування, п’ять – на медичний огляд, двоє – на стаціонарне лікування (з них одна дитина). Переселенці із АРК за медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували й 19 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Вісім з них лікувались стаціонарно, троє звернулися на медичний огляд.

Освіта

Школи і садочки функціонували у звичайному режимі.

У пробному ЗНО з математики та історії України взяло участь 1160 учнів 10-х класів закладів освіти міста.

Проведена державна підсумкова атестація учнів 4-х класів з математики та української мови за курс початкової школи.

Постійно діючою комісією здійснено вивчення стану організації харчування учнів у школах № 5, 7, 12, 22, гімназії №1.

Проведено розширену нараду із залученням інших структур для заступників директорів шкіл, начальників таборів, кухарів про організацію роботи відпочинкових таборів при закладах освіти.

Заклади освіти міста перевірені стосовно стану відвідування учнями шкіл.

Відбулося урочисте вручення сертифікатів переможцям та призерам конкурсу (107 учнів) на кращу творчу письмову роботу англійською мовою «Write With Pleasure Competition».

Дванадцять учителів-стажистів отримали сертифікати про успішне завершення стажування у міській школі вчителя-стажиста.

За участі представника ТОВ «Європейська енергосервісна компанія» проведена нарада з керівниками шкіл № 3, 9, 20, 21, 26, 27, ДНЗ № 8, 1, 18 з питання впровадження заходів, передбачених енергосервісними договорами.

Організована міська конференція працівників освіти з питання «Упровадження в навчально-виховний процес особистісно зорієнтованого, компетентністного, діяльнісного підходів». Підведені підсумки роботи над проблемою, визначені основні завдання на 2018-2023 роки.

Організовано ІІ етап Всеукраїнського соціального проекту «WOD Test teen’s». Учні 8, 10-х класів змагалися за програмою, розробленою та затвердженою Федерацією багатоборства України.

Сумські шкільні євроклуби були задіяні у міських заходах до Дня Європи, а також в інтелектуальній спортивно-розважальній грі «Єврофутквест», яка проходила в парку ім. І. Кожедуба.

Здійснено 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Через електронну систему ProZorro шляхом проведення відкритих торгів розпочато закупівлі путівок для дітей пільгових категорій на суму 236,5 тис. грн, комп’ютерної техніки на суму 558,7 тис грн., мультимедійного обладнання на суму 408,4 тис. грн.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 11 по 17 травня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 193 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 18 травня перебували на обліку, складала 2111 осіб із них 1735 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1011 одиниць: для робітників – 554, службовців – 349, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 108. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 229 трудові договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 2481 особа, з них зареєстрованих безробітних – 935.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 86 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 39 працювали у КП «Зелене будівництво», 47 – у департаменті соціального захисту населення. 18 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

148 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.