007.jpg

Торік у Сумах розпочалося впровадження інноваційного механізму залучення містян до розподілу частини коштів міського бюджету – громадського бюджету.

Сумська міська рада 30 березня 2016 року затвердила рішення №504-МР «Про громадський (партиципаторний) бюджет м. Суми», яким визначила Положення про громадський бюджет.

Протягом минулого року сумчани стали активними учасниками партиципаторного бюджету. Городяни брали участь у тренінгах з написання проектів, готували та подавали власні ініціативи до міської ради (таких було 75), проводили агітацію на їх підтримку серед містян, голосували за них. Посадовці проводили експертизу поданих проектів, здійснювали комунікацію з авторами, сприяли у організації інформаційної та промоційної кампанії, вчилися співпрацювати з городянами, громадськими активістами.

У підсумку було визначено 17 проектів, які вже цього року будуть реалізовані міською владою.

Але громадський бюджет є циклічним процесом, який повторюється щороку. Перед стартом нового циклу мешканцям міста та представникам влади необхідно спільно проаналізувати, як відбувалося партиципаторне бюджетування, визначити його слабкі ланки та запропонувати механізми удосконалення, запровадження новацій, аби цьогорічний громадський бюджет став ще більш ефективним механізмом участі громади у визначені пріоритетів розподілу частини міського бюджету.
Тож з 22 лютого по 7 березня чекаємо від сумчан пропозицій щодо коригування та удосконалення Положення про громадський (партиципаторний) бюджет м. Суми. Зробити це можна на електронну поштуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Рекомендуємо у своїх повідомленнях вказувати, які саме розділи чи пункт документа необхідно змінити за такою формою:

Пункти

діючого Положення 

Пропозиції

щодо внесення змін до Положення

   

Також пропонуємо містянам оцінити реалізацію етапів впровадження громадського бюджету у 2016 році за п’ятибальною шкалою (бажано стисло вказати на недоліки/ризики кожного етапу):

  • Промоційна та інформаційна кампанія
  • Подання проектів
  • Оцінка та аналіз проектів
  • Голосування та підрахунок результатів
  • Реалізація проектів – переможців