0010.jpg

15 листопада міський голова Олександр ЛИСЕНКО провів прийом громадян із особистих питань.

Цього дня до очільника обласного центру надійшло 10 звернень, які стосувалися переважно житлово-комунальної сфери.

Зокрема, мешканець вул. Металургів (буд. № 9/1) звернувся щодо проведення ремонту інфекційного відділення міської клінічної лікарні № 4, ремонту прибудинкової території та закільцювання системи гарячого водопостачання будинку.

Олександр Лисенко повідомив сумчанину, що перший пункт його звернення наразі на стадії вирішення – кошти для ремонту лікарні вже виділені, а от інші два пункти має опрацювати департамент інфраструктури міста.

Також керманич міста доручив керівнику даного структурного підрозділу Григорію ЯРЕМЕНКУ включити в титульні списки ремонтів на наступний рік наступні адреси: вул. Г. Кондратьєва (буд. № 35) та вул. Л. Українки (буд. № 14). За першою адресою необхідно відремонтувати каналізаційну мережу, а за іншою – сам будинок.

Разом із начальником управління капітального будівництва та дорожнього господарства Віталієм ШИЛОВИМ директор департамент інфраструктури, за дорученням Олександра Лисенка, будуть вирішувати питання проведення капітального ремонту покрівлі в буд. № 21 по вул. Супруна та буд. № 148 по вул. Г. Кондратьєва, а також ремонту прибудинкових територій за цими адресами.

Надійшли від сумчан і такі прохання: капітально відремонтувати під’їзд та сходові клітини у буд. № 44 по вул. Охтирській, провести тут капітальний ремонт інженерних мереж; вирішити проблему підтоплення підвалу та облаштування тротуару від буд. № 6 по вул. Виговського до зупинки громадського транспорту.

Ще один городянин поскаржився на незадовільну якість та недотримання термінів виконання робіт з ремонту будинку № 84 по вул. Робітнича обслуговуючою організацією КК «Коменерго-Суми».

Вирішенням озвучених проблем теж буде опікуватися департамент інфраструктури міста з допомогою інших профільних структурних підрозділів міськради.

Виконання наданих ним доручень міський голова Олександр Лисенко триматиме на особистому контролі.