007.jpg

Директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН доповіла про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Сумської міської ради за І півріччя 2020 року.

За словами посадовиці, у першому півріччі поточного року надійшло 1941 звернення громадян. Це на 367 звернень або на 16% менше, ніж за відповідний період минулого року. Серед джерел надходжень переважали електронні надійшло – їх надійшло на 59% більше, кількість телефонних також зросла – на 30%.

«Робота зі зверненнями громадян не припинялась навіть в умовах карантину – ми доклали усіх зусиль аби жителі Сумської міської ОТГ повноцінно реалізували своє право на звернення. Зокрема, на вході до адмінбудівлі було встановлено спеціальні скриньки для письмових звернень. Водночас, сумчан повідомили й про альтернативні шляхи доступу до міської ради – шляхом поштового відправлення або на електронну пошту. Тож відсоток позитивно вирішених питань не зменшився, він складає 50% у порівнянні із такими містами як Житомир, Чернігів, Полтава, Кропивницький, Чернівці, Рівне, Луцьк, Запоріжжя. Серед них Суми – на третьому місці», – зазначила посадовиця.

Так, усі звернення громадян, що надійшли до міської ради в І півріччі 2020 року, вміщують 1960 питання різної тематики.

Переважають питання житлово-комунального та дорожнього господарства (807) та поліпшення житлових умов (282). Крім того, почасти порушувались питання соціального захисту (9,2%), торгівлі (6,7%), будівництва (5,5%)

Окремо посадовиця зупинилась на електронних петиціях. За її словами, протягом першого півріччя 2020 року через Єдину систему місцевих петицій до міської ради надійшло 162 електронних звернення. По 111 петиціях тривав збір підписів, необхідну ж кількість голосів, а це 250, набрали 30 петицій, підготували проєкти рішень на засідання виконавчого комітету – 4, на сесію міської ради також – 4. Тематика електронних петицій – різноманітна, проте переважають питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою міста, громадського транспорту, будівництва та реклами. Разом з тим, містяни звертались й за вирішенням соціальних проблем, та розбудови соціальної інфраструктури.

Серед резонансних петицій загальнодержавного спрямування Антоніна Кохан виділила: «Скасування тарифів на час карантину в м. Суми» та «Зняти заборону на роботу зоомагазинів під час карантину».

Також у І півріччі поточного року надійшло 215 колективних звернень (11% від загальної кількості), що у порівнянні з аналогічним періодом менше на 38%. Кількість підписів громадян під колективними зверненнями – 10923. Здебільшого це питання відновлення благоустрою прибудинкових територій, ремонту покрівель та інженерних мереж.

Кількість особистих прийомів керівництвом міста також значно зменшилась (28), оскільки безпосередні зустрічі тривали лише до березня у зв’язку з впровадженням протиепідемічних заходів. Нині міський голова Олександр ЛИСЕНКО проводить їх в онлайн-режимі.

Принагідно Антоніна Кохан наголосила, що стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті знаходиться на належному рівні. Систематично проводяться консультації мешканців міста (в телефонному режимі), аналіз роботи зі зверненнями громадян та вживаються відповідні заходи щодо підвищення результативності вирішення питань, порушених у зверненнях мешканців міста.

Звернення, що потребують додаткового опрацювання або виділення додаткових коштів з місцевого бюджету для вирішення порушених у них питань, залишаються на контролі до остаточного їх вирішення.