006.jpg

Розміщувати друковані матеріали з передвиборчою агітацією кандидатів на посаду Президента України необхідно виключно на визначених для цього місцях.

З таким закликом до представників кандидатів у місті звертається управління «Інспекція з благоустрою м. Суми».

Згідно з чинним законодавством, зареєстровані кандидати з моменту отримання посвідчення кандидата на пост Президента України мають право розпочинати свою передвиборну агітацію. У статті 58 Закону України «Про вибори Президента України» закріплені форми передвиборчої агітації, а саме: розповсюдження виборчих листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів чи друкованих видань, в яких розміщено матеріали передвиборної агітації; розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами.

Управління «Інспекція з благоустрою м. Суми» постійно контролює дотримання Правил благоустрою міста Суми, затверджених рішенням міської ради № 3853-МР від 26 грудня 2014 року. Зокрема, у п. 8 розділу ХІІ Правил визначено заборону вчиняти дії, що негативно впливають на архітектуру фасадів будівель і споруд, у тому числі наклеювати, розповсюджувати оголошення та інформаційно-агітаційні плакати, рекламу, листів тощо у невизначених для цього місцях.

Зазвичай, порушуючи Правила благоустрою міста Суми, такі засоби інформації розклеюють на опорах, парканах, стінах будинків, зупинках, деревах, цим самим спричиняючи шкоду естетичному вигляду міста та забруднюючи його.

На території міста вже були зафіксовані факти порушення законодавства України та Правил благоустрою міста Суми щодо розміщення інформаційно-агітаційних плакатів передвиборної агітації на пост Президента України у невстановлених для цього місцях. За це передбачена адміністративна відповідальність відповідно до ст. 152 КУпАП.

Згідно із Законом України «Про вибори Президента України», органи місцевого самоврядування відводять місця та обладнують стенди, дошки оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації.

Нагадаємо, виконавчий комітет своїм рішенням визначив 45 місць для розміщення матеріалів передвиборної агітації кандидатів на пост Президента України.