002.jpg
Сайт працює в тестовому режимі

Прийом та реєстрація запитів на публічну інформацію, що надходять до Сумської міської ради та її виконавчих органів здійснюється централізовано сектором забезпечення доступу до публічної інформації управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради у робочі дні (з понеділка по четвер – з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00, перерва - з 12.00 до 13.00) за адресою: місто Суми, майдан Незалежності, будинок 2, поверх 7, кабінет № 135, телефон: 700-611.

Також запитувачі інформації можуть звернутись із запитом на публічну інформацію:
- письмово за адресою: майдан Незалежності, 2, місто Суми, 40000, Сумська міська рада;
- по телефону - 700-611 (сектор забезпечення доступу до публічної інформації);
- на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (із зазначенням теми: "Запит на доступ до публічної інформації").

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в секторі забезпечення доступу до публічної інформації управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради.

Перелік  категорій відомостей, що становлять службову інформацію, якій присвоюється гриф «Для службового користування»  в Сумській міській раді 

(затверджено рішенням виконавчого комітету від 21.06.2016 №338)

1. Відомості з питань мобілізаційної та оборонної роботи

1.1. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану на особливий період органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, крім таких, що стосуються виробництва озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них та будівництва фортифікаційних споруд (далі - оборонне замовлення), щодо:
1) виробництва, закупівлі і поставки продовольства, сільськогосподарської продукції, лікарських засобів та медичного майна, ветеринарного майна і засобів ветеринарної медицини;
2) забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними, енергетичними ресурсами та паливно-мастильними матеріалами;
3) показників з праці та кадрів, а також підготовки фахівців у закладах освіти з метою забезпечення потреб виконавців мобілізаційних завдань;
4) надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг на рівні органу місцевого самоврядування;
5) номенклатури, обсягів, стану матеріальних цінностей мобілізаційного резерву, що знаходяться на відповідальному зберіганні на підприємствах, в установах та організаціях міста.


з/п
Найменування структурного підрозділу Посада відповідальної особи Прізвище, ім’я та по батькові відповідальної особи Контактні телефони
1 Департамент фінансів, економіки та інвестицій головний спеціаліст відділу аналізу, прогнозування та регуляторної політики управління економічного розвитку та фінансів програм соціального захисту Вдовенко Сергій Вікторович 700-587
2 Департамент інфраструктури міста начальник відділу юридичного забезпечення
начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян та документообігом
Мельник Юлія Миколаївна,
Грекова Маргарита Леонідівна
700-598
700-592
3 Департамент забезпечення ресурсних платежів заступник директора департаменту Михайлик Тетяна Олексіївна 700-414
4 Департамент соціального захисту населення перший заступник директора департаменту
головний спеціаліст сектору кадрової роботи та контролю відділу організаційно-кадрової та юридичної роботи

Маринченко Світлана Борисівна
Прокопенко Наталія Вячеславівна

604-028

604-450

5 Департамент комунікацій та інформаційної політики завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації Гонтар Ольга Петрівна 700-611
6 Правове управління завідувач сектору обліково-інформаційної роботи
провідний спеціаліст
Пявка Юлія Миколаївна,
Верьовкін Сергій Васильович
700-629
700-629
7 Управління освіти і науки спеціаліст І категорії - юрисконсульт Стеценко Світлана Миколаївна 327-263
8 Управління капітального будівництва та дорожнього господарства начальник виробничо-технічного відділу Анцибор Сергій Анатолійович 222-073
9 Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» начальник відділу дозвільних процедур-адміністратор
адміністратор відділу адміністративних послуг
Куліш Оксана Анатоліївна
Віннік Валентина Миколаївна
700-574
10 Управління обліку, розподілу та приватизації житла головний спеціаліст-юрисконсульт Чувакова Ольга Олександрівна 700-417
11 Управління з господарських та загальних питань начальник управління Коцур Микола Васильович 700-697
12 Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» завідувач сектору документообігу та кадрового забезпечення Хлусова Тетяна Іванівна 700-608
13 Управління державного архітектурно-будівельного контролю інспектор Ситник Олена Миколаївна 700-096
14 Управління архітектури та містобудування заступник начальника управління Бондаренко Ольга Олегівна  
15 Відділ організаційно-кадрової роботи головний спеціаліст Рибалко Юрій Анатолійович 700-622
16 Відділ з організації діяльності ради головний спеціаліст Соломка Ірина Сергіївна 700-616
17 Відділ протокольної роботи та контролю головний спеціаліст Федяй Віта Іванівна 700-638
18 Архівний відділ заступник начальника відділу Гачкова Валентина Федорівна 700-515
19 Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів головний спеціаліст Мареха Людмила Данилівна 700-650
20 Відділ ведення Державного реєстру виборців Зарічного району м. Суми начальник відділу Фесенко Ольга Федорівна 632-939
21 Відділ ведення Державного реєстру виборців Ковпаківського району м. Суми заступник начальника відділу Мартиненко Олена Володимирівна 632-939
22 Відділ охорони здоров’я головний спеціаліст Руденко Ірина Миколаївна  
23 Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи головний спеціаліст,
головний спеціаліст
Кацов Анатолій Соломонович,
Козлов Ігор Ігорович
700-519
700-519
24 Відділ культури та туризму головний спеціаліст Карсункіна Олена Миколаївна 669-904
25 Відділ бухгалтерського обліку та звітності начальник відділу-головний бухгалтер Костенко Ольга Анатоліївна 629-702
26 Відділ у справах молоді та спорту заступник начальника відділу Красношевська Наталія Михайлівна 700-514
27 Відділ транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг головний спеціаліст-юрисконсульт Мілютін Денис Олександрович 700-667
28 Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення головний спеціаліст Сидоренко Ігор Валерійович 700-572
29 Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення головний спеціаліст Тараненко Віталій Анатолійович 611-902
30 Відділ «Служба 15-80»

начальник відділу,
головний спеціаліст

Марюхна Валерій Іванович,
Бойко Людмила Іванівна
620-826
620-352
31 Відділ з конкурсних торгів головний спеціаліст Воробйов Вадим Леонідович 700-625
32 Відділ з охорони праці головний спеціаліст Кондратенко Юрій Володимирович 700-516
33 Служба у справах дітей головний спеціаліст Тютюнник Олена Анатоліївна 611-535
34 Сектор з питань забезпечення роботи адміністративної комісії завідувач сектору,
спеціаліст І категорії
Качанова Олена Миколаївна,
Манжара Оксана Леонідівна
700-666

Однією з найпоширеніших проблем в організації доступу до публічної інформації в органах виконавчої влади є те, що запитувачі інформації плутають запит на інформацію із зверненням громадян.

Ці питання в Україні регулюються різними законодавчими актами відповідно: Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Законом України «Про звернення громадян» і передбачають різні процедури їх подання розгляду.

 

Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

  • Законом України «Про доступ до публічної інформації» регулюються відносини щодо доступу до публічної інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит створювати нову інформацію. Зміст саме такого прохання робить його запитом. Ця ознака вказує, що ініціюється рух інформації від розпорядника до запитувача.
  • У правовідносинах за запитом на інформацію розпорядник є інформатором, а запитувач суб’єктом, якого інформують.
  • Запит на інформацію може подаватися запитувачем до розпорядника інформації в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). При цьому надходження інформації від запитувача до розпорядника є мінімальним (ім’я, контакти, опис запитуваної інформації, підпис і дата в письмових запитах).
  • Не є запитом на інформацію документ, який хоч і складено на бланку для запитів, або названий запитом, або має посилання на Закон України «Про доступ до публічної інформації», але не містить прохання надати певну інформацію чи документ. При цьому лист, який може бути названо зверненням, може бути запитом на інформацію, якщо дотримано виключних вимог його змісту (ім’я, контакти, опис запитуваної інформації, підпис і дата в письмових запитах).

 

Відповідно до вимог чинного законодавства до безумовно відкритої інформації відноситься:

  • На підставі п. 5 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»:

- про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у т.ч. копії відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

  • На підставі п. 6 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»:

- не належать до інформації з обмеженим доступом відомості, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, зазначеної за формою і в порядку, що встановлені Законом України «Про засади запобігання та протидії корупції», крім відомостей, зазначених у пункті 7 примітки додатка до цього Закону.

Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Закон України "Про доступ до публічної інформації" та Указ Президента України "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Надання публічної інформації виконавчими органами Сумської міської ради здійснюється відповідно до рішення виконавчого комітету від 28.04.2016 №239 "Про затвердження Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Сумської міської ради та її виконавчих органів" (зі змінами від 16.08.2016 №433), рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 28.04.16 № 240 «Про Регламент роботи виконавчих органів Сумської міської ради» та розпорядження міського голови від 07.06.2016 №177-Р «Про організацію роботи з наборами даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, у Сумській міській раді»

Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації.

Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

  1. ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
  2. загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3. підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Механізм здійснення громадського контролю за дотриманням прав на доступ до публічної інформації

Участь громадськості (представників громадських організацій, громадських рад, депутатів, громадян) у здійсненні контролю за забезпеченням розпорядниками інформації доступу до публічної інформації здійснюється шляхом проведення відповідних громадських слухань, громадської експертизи тощо.

Проведення громадської експертизи діяльності органів влади в частині забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 976.

Представники громадськості мають можливість отримати інформацію з визначених ними питань щодо виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" звернувшись письмово до Сумської міської ради або розпорядників інформації.

Після отримання та розгляду наданої розпорядниками інформації, пропозиції громадськості оформлюються у вигляді доручень розпорядникам інформації, що враховуються при роботі з оприлюднення публічної інформації.

  1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, які надходять до Сумської міської ради та її виконавчих органів запитувачами інформації відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  2. Інформація на запити надається безкоштовно у разі:
    • надання запитувачу інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес;
    • надання інформації на запит, який передбачає виготовлення копій або друк документів, що не перевищує за обсягом 10 сторінок.
  3. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів запитувачами інформації здійснюється у разі виготовлення більш як 10 сторінок копій (примірників) документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до наданого рахунку.
  4. Після отримання запиту на інформацію організатор доступу до публічної інформації визначає кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує відокремлення, та/або знеособлення персональних даних тощо і протягом одного робочого дня з дати отримання запиту письмово повідомляє управління документообігу та технічного забезпечення (далі по тексту – Управління) про кількість сторінок та характер інформації, яка буде надана.