002.jpg

• Забезпечення виконання рішень щодо регулювання земельних відносин, раціонального використання земель Сумської міської ради.

• Сприяння розвитку промисловості та підприємництва.

• Передача в оренду та приватизація (відчуження) комунального майна територіальної громади м. Суми.

• Облік комунального майна територіальної громади м. Суми.

• Володіння та розпорядження інформацією щодо об’єктів нерухомості, яка знаходиться в архівних справах, отриманих від КП «Сумське бюро технічної інвентаризації» Сумської міської ради.

Найменування підрозділу

П.І.Б. керівника 

Електронна пошта

 Номер телефону

Номер кабінету

Директор департаменту

Клименко Юрій Миколайович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-404

39

Заступник директора департаменту

Михайлик Тетяна Олексіївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-405

22

Приймальня, завідувач сектору організаційного забезпечення

Андрющенко Єлизавета Андріївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-404

39

Управління майна

Заступник начальника управління - начальник відділу приватизації комунального майна

Каплун Зоя Петрівна

 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-406

21-А

Начальник відділу обліку комунального майна

Лапенко Ірина Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-412

21-Б

Начальник відділу орендних відносин

Дмитренко Тетяна Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-413

40
Довідково-інформаційний сектор
Завідувач сектору

Артюшенко Олена Володимирівна 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-408 3

Управління земельних відносин

Начальник управління

Стегній Анна Валентинівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-415

39

Заступник начальника управління -  начальник відділу земельних ресурсів

Старинська Олена Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 700-429 

5

Начальник відділу договорів та контролю платежів

Соврікова Ірина Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-428

2 А
Заступник начальника відділу договорів та контролю платежів Яковенко Тетяна Миколаївна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 700-428 2 Б

Начальник відділу врегулювання земельних відносин та спорів

Єрьомін Олександр Іванович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 700-419

36

Відділ підприємництва, промисловості та організаційно-аналітичного забезпечення

Начальник відділу 

Боженко Катерина Володимирівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-139

34

Заступник начальника відділу

Корж Михайло Олександрович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-409

33
Головний спеціаліст Єгорова Людмила Василівна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 700-417 6
Сектор підприємництва, промисловості та економічного аналізу
Головний спеціаліст Зозуля Юлія Вікторівна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 700-139 34
Сектор організаційного забезпечення (канцелярія)
Головний спеціаліст Кірієнко Євгенія Геннадіївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-416 25
Головний спеціаліст Коренєва Людмила миколаївна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 700-416 25

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу - головний бухгалтер

Брага Людмила Володимирівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-410

24
Заступник начальника відділу

Радченко Віта Михайлівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

700-411 23

Відділ правового та кадрового забезпечення 

Начальник відділу  Заїка Ігор Володимирович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-414 30

Заступник начальника відділу

Ромась Інна Михайлівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

700-427

32

 

Рішення Сумської міської ради від 05.06.2019 року №5111-МР "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 вересня 2016 року №1128-МР "Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради" (зі змінами)

Рішення Сумської міської ради від 29.08.2018 року № 3791-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 вересня 2016 року №1128-МР «Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради» (зі змінами)»

Рішення Сумської міської ради від 08.08.2018 року № 3747-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 вересня 2016 року № 1128-МР «Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради» (зі змінами)

Рішення Сумської міської ради від 26.04.2017 року №2019-МР "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 веренся 2016 року №1128-МР "Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради"

Рішення Сумської міської ради від 25.01.2017 року №1672-МР "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 веренся 2016 року №1128-МР "Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради"

Рішення Сумської міської ради від 28.09.2016 року № 1128-МР Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради

Наказ про "Про затвердження Порядку відшкодування та Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію департаментом забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради"

Реєстр публічної інформації, розпорядником якої є Департамент забезпечення ресурсних платежів

Колективний договір

Правила внутрішнього трудового розпорядку


Інформація про виконання бюджетних програм за 2018 рік

Фінансовий звіт ДЗРП за ІІ квартал 2017 року

Фінансовий звіт ДЗРП за I квартал 2017 року

Фінансовий звіт ДЗРП за 2016 рік


 

Дні прийому

Прізвище, ім’я, по батькові;
посада

Дні прийому

Години

1.

Клименко Юрій Миколайович
директор департаменту

вівторок

з 09-00 до 10-00

2.

Михайлик Тетяна Олексіївна
заступник директора департаменту

четвер

з 13-00 до 15-00

3.

Стегній Анна Валентинівна
начальник управління земельних відносин

понеділок, п’ятниця

з 10-00 до 12-00

 
Адреса: вул. Садова, 33, м. Суми, 40009
Телефон: 22-33-42, 22-51-51
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Директор: Афанасьєв Борис Володимирович
Години роботи: Понеділок – четвер з 08-00 до 17-00, п’ятниця з 08-00 до 16-00, обідня перерва з 12-00 до 12-45, субота та неділя - вихідні дні.

Найменування підрозділу

ПІБ керівника 

 Номер телефону

Директор

Афанасьєв Борис Володимирович

22-33-42
22-51-51

Інженер з якості, прийом замовлень

Михайленко Юрій Володимирович

22-51-51
78-14-50

Головний бухгалтер

Смірнова Людмила Олександрівна

61-94-72
22-51-51

Приймальня

Новак Тетяна Вікторівна

22-33-42
22-51-51

Видача замовлень,  
Інспектор з кадрів

Рикун Оксана Вікторівна

78-14-50

22-51-51

Виробнича група

 

78-18-00

Приватизація житла

Ніконець Вікторія Олександрівна

78-14-50

klimenko u

Адреса: вул. Садова, 33

Телефон/факс: 700-404

E-mail: dresurs@smr.gov.ua

Веб-ресурси: офіційний сайт  http://dresurs.smr.gov.ua         

Відкриті дані: http://data.gov.ua/users/2080

Директор: КЛИМЕНКО Юрій Миколайович

Графік роботи: Понеділок – четвер з 8:00 до 17:15, п`ятниця з 8:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00, субота та неділя – вихідні дні

PROZORRO ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

Реєстр адміністративних послуг структурного підрозділу