0010.jpg

Galickij M.O. 15.10.2019

Дата народження: 09 травня 1991 року у місті Суми Сумської області.

Громадянство: Громадянин України.

Освіта: Вища. У 2012 році закінчив Львівський національний університет ім. І.Франка  (освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра політології).

У 2014 році закінчив Київський національний університет ім.Т.Шевченка. Отримав диплом маґістра, здобув кваліфікацію політолога, викладача вищого навчального закладу, наукового співробітника, експерта із суспільно-політичних питань.

Досвід роботи:

З лютого 2015 року по 14 липня 2016 року – працював на посаді начальника відділу комунікацій з громадськістю та аналітичного забезпечення управління комунікацій, інформаційного забезпечення та зовнішнього партнерства департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської Ради.

З 15 липня 2016 року по вересень 2017 року - начальник відділу з питань дизайну міського середовища управління архітектури та містобудування Сумської міської ради.

27 вересня 2017 р. призначений заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік проведення особистого прийому громадян

Порядок проведення особистого прийому громадян

Повноваження (станом на 19.08.2019)

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
ГАЛИЦЬКИЙ М.О.

Забезпечує організацію здійснення власних та делегованих повноважень органів виконавчої влади у сферах охорони здоров’я, контролю за станом благоустрою міста, взаємодії  з правоохоронними  органами та оборонно-мобілізаційної роботи, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України, здійснює заходи щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав свобод і законних інтересів громадян.

Безпосередньо відповідає (за належністю) за організацію виконання повноважень, передбачених такими статтями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

Стаття 27

пункт «а», підпункти 1, 4, 7;

Стаття 29

пункт «а», підпункти 2, 3;

Стаття 32

пункт «а», підпункти 1, 6, 8;

пункт «б», підпункти 1, 2, 3, 5, 11;

Стаття 33

пункт «б», підпункти 71, 12;

Стаття 36

підпункти 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8;

Стаття 38

частина 1, пункт «а», підпункти 1, 2, 3, 4, 7;

пункт «б»,  підпункти 2, 3, 31, 4;

частина 2, підпункти 1, 3.

Організовує роботу щодо підготовки, прийняття та виконання міських програм з питань, віднесених до його відання.

Організовує роботу по забезпеченню відповідно до закону розвитку всіх видів медичного обслуговування, мережі лікувальних закладів усіх форм власності, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, удосконалення кваліфікації кадрів.

Сприяє забезпеченню відповідно до законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення.

Координує та контролює питання організації медичного обслуговування в оздоровчих закладах, закладах освіти, культури.

Сприяє роботі міського військового комісаріату в організації призову громадян на строкову службу, проведенню навчальних (перевірочних) та спеціальних військових зборів, забезпеченню доведення до населення, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності наказу військового комісара про оголошення мобілізації.

Організовує та бере участь у здійсненні заходів, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою на відповідній території.

Забезпечує здійснення контролю за забезпеченням громадського порядку при проведенні зборів, мітингів, маніфестацій і демонстрацій, спортивних, видовищних та інших масових заходів.

Організовує взаємодію з правоохоронними органами, які ведуть боротьбу з корупцією згідно з чинним законодавством.

Сприяє діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ, адвокатури і Державної пенітенціарної служби України.

Організовує проведення перепису населення згідно з чинним законодавством.

Здійснює контроль за станом благоустрою територій, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, організовує роботу щодо  залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення.

Координує роботу по благоустрою міста, залученню на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підвідомчих підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення.

Спрямовує, координує та контролює роботу таких виконавчих органів міської ради, міських підприємств, установ, організацій:

  • відділу охорони здоров’я;
  • відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи;
  • управління «Інспекція з благоустрою міста Суми»;
  • міського військового комісаріату (у межах закріплених обов’язків);
  • комунального підприємства «Сумське міське бюро технічної інвентаризації»;

Здійснює керівництво роботою:

  • адміністративної комісії;
  • спостережної комісії;
  • Ради з координації та контролю за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку міста;
  • призовної комісії;
  • міської координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху;
  • міської евакуаційної комісії.

Вирішує питання взаємодії з:

  • органами прокуратури України;
  • судовими органами України;
  • органами Національної поліції України;
  • органами служби безпеки України;
  • Національним антикорупційним бюро України;
  • підрозділом прикордонних військ;
  • Сумською митницею;
  • військовою частиною № 3051 Національної гвардії України;
  • органами Державної кримінально-виконавчої служби України;
  • з управління Держпродспоживслужби в м.Сумах.

Забезпечує організацію надання допомоги підшефним частинам  Збройних Сил України.

Організовує роботу по благоустрою міста, залученню на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підвідомчих підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

Сприяє вирішенню питань енергозбереження в підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.

Сприяє надходженню цільових (у тому числі валютних) коштів відповідно до прийнятого радою положення про ці кошти.

Бере участь у веденні колективних переговорів та укладенні територіальних тарифних угод, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) у підвідомчих установах та організаціях.

Вирішує питання взаємодії виконавчих органів міської ради за належністю з відповідними організаціями та установами обласного підпорядкування.

Здійснює організацію виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови (за належністю).

За дорученням міського голови або особи, що виконує його обов’язки, організовує роботу виконавчих органів міської ради за іншими напрямками діяльності. 

Електронна декларація про доходи за 2017 рік

Електронна декларація про доходи за 2018 рік