0012.jpg

Порядок денний постійної комісії було затверджено з 23 питань. На розгляд засідання сесії Сумської міської ради було ініційовано 12 проектів рішень.

Значну увагу депутати приділили розгляду наступним питанням:
1. Про виконання протокольного доручення постійної комісії щодо невиконання ТОВ «Сумитеплоенерго» п. 5.19 договору оренди цілісного майнового комплексу по виробництву, транспортуванню тепла та електричної енергії у м. Суми від 01.09.2005 р. № УКМ-0047 та вжиття відповідних заходів.
По цьому питанню директор департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради Клименко Ю.М. доповів щодо листа, який надійшов від ТОВ «Сумитеплоенерго» № 559 від 04.02.2020 про стан виконання пп. 5.19 Додаткової угоди до договору оренди від 01.09.2005 р. № УКМ-0047 цілісного майнового комплексу по виробництву, транспортуванню тепла та електричної енергії у м. Суми від 30 квітня 2013 року та наголосив на необхідності розірвання вищезазначеного договору якщо підприємство не виконає умови терміном до 01.04.2020. Обговоривши проблематику даного питання постійна комісія вирішила рекомендувати заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Журбі О.І. та департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради разом з постійною комісією з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, енергозбереження, транспорту та зв’язку Сумської міської ради опрацювати дане питання та надати свої пропозиції на розгляд комісії.
2. Про внесення змін до структури апарату та виконавчих органів Сумської міської ради.
З метою більш детального опрацювання даного питання вирішили запросити на наступне засідання комісії керівників управління «Інспекція з благоустрою міста Суми», відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи, управління архітектури та містобудування, відділу транспорту, зв’язку, та телекомунікаційних послуг і заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Галицького М.О.
Отримати для ознайомлення та врахування при прийнятті рішення по цьому питанню наступну інформацію:
- щодо структури апарату та виконавчих органів Сумської міської ради та її штатної чисельності (із розбивкою в структурі – кількість працівників, які працюють в департаментах, управліннях, відділах, секторах та найменування посад відповідно до штатного розпису);
- щодо суми коштів (по роках), які були виділені з міського бюджету на утворення, утримання та ліквідацію комунального підприємства «Муніципальна охорона» Сумської міської ради, утвореного рішенням міської ради від 27 липня 2011 року № 671-МР Про створення комунального підприємства «Муніципальна охорона» Сумської міської ради.
3. Про інформацію постійно діючої комісії з питань перевірки комунальних підприємств та установ Сумської міської ради, а також моніторингу фінансово-господарської діяльності інших суб’єктів господарювання, в статутних капіталах яких є частка майна територіальної громади міста Суми, а саме: проведеної перевірки комунального підприємства «Електроавтотранс» Сумської міської ради.
Піднімалося питання щодо внесення неправдивих відомостей в офіційні документи, а саме: Інвестиційний договір комплексного розміщення зупинок громадського транспорту № 01-17 від 20.03.2017 та договір оренди нерухомого комунального майна, створеного за рахунок Інвестора № 03-2018, про що є підтверджуючі документи.
Помічник міського голови - заступник голови постійно діючої контрольної комісії з питань перевірки комунальних підприємств та установ Сумської міської ради, а також моніторингу фінансово-господарської діяльності інших суб'єктів господарювання, в статутних капіталах яких є частка майна територіальної громади міста Суми Комаров Ю.В. запропонував звернутися до суду щодо розірвання вищезазначених договорів та до правоохоронних органів з питання внесення в офіційний документ неправдивих відомостей.
Начальник відділу з охорони праці - секретар постійно діючої контрольної комісії з питань перевірки комунальних підприємств та установ Сумської міської ради, а також моніторингу фінансово-господарської діяльності інших суб'єктів господарювання, в статутних капіталах яких є частка майна територіальної громади міста Суми Супрун І.В. наголосила, що у зв’язку з тим, що на зупинці громадського транспорту біля «Макдональдсу» в кіосках, які належать КП «Електроавтотранс» та передані відповідно до договору оренди нерухомого комунального майна, створеного за рахунок Інвестора № 03-2018 в суборенду ТОВ «Схід-Захід» рекламують і продають тютюнові вироби, квитки та квіти 13 лютого 2020 року директору ТОВ «Схід-Захід» був виданий припис з питань охорони праці.
Також обговорювалися питання виплати заробітної плати, в тому числі премій, на збитковому КП «Електроавтотранс», відсутності централізованого опалення, засобів індивідуального захисту та медичних аптечок для працівників на підприємстві, порушення благоустрою прилеглих територій, закріплених за підприємством тощо.
В результаті обговорення порушеного питання постійна комісія вирішила:
По-перше: підтримати рекомендацію, адресовану міському голові від постійно діючої контрольної комісії з питань перевірки комунальних підприємств та установ Сумської міської ради, а також моніторингу фінансово-господарської діяльності інших суб'єктів господарювання, в статутних капіталах яких є частка майна територіальної громади міста Суми, суть якої полягає в наступному:
- у зв’язку з невиконанням умов контракту директором комунального підприємства «Електроавтотранс» Сумської міської ради розірвати контракт від 16.05.2019 року між Сумською міською радою та Однорогом Віталієм Леонідовичем, звільнивши його з займаної посади;
- за неналежне виконання посадових обов’язків (п. 2.2.25 посадової інструкції) винести догану начальнику відділу транспорту, зв’язку, та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради Яковенку Сергію Володимировичу;
- за неналежне виконання посадових обов’язків (п. 2.15, 2.19, 2.20 посадової інструкції) винести догану начальнику управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Сумської міської ради Голопьорову Руслану Володимировичу.
По-друге: заслухати на чергових сесіях Сумської міської ради звіти всіх заступників міського голови про виконану роботу та доручили керівництву опрацювати включення цих питань до плану роботи Сумської міської ради на 2020 рік, затвердженого рішенням від 18 грудня 2019 року № 6183-МР «Про план роботи Сумської міської ради на 2020 рік» (по два звіти на кожну сесію, починаючи з сесії СМР, яка відбудеться 27 березня 2020 року).
Три питання порядку денного було знято з розгляду:
1) Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 27 липня 2017 року № 2440-МР «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Суми закінчених будівництвом об’єктів».
2) Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 29 листопада 2017 року № 2809-МР «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Суми закінчених будівництвом об’єктів».
3) Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 06 серпня 2019 року № 5453-МР «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Суми закінчених будівництвом об’єктів (дитячі та спортивні майданчики)».