005.jpg

Звіти про результати відстеження результативності рішень Сумської міської ради та її виконавчого комітету

Назва рішення

1 Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 07.09.2010 № 537 «Про затвердження Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території м. Суми» від 07.06.2011 року № 352

2 Рішення Сумської міської ради «Про внесення доповнень до рішення Сумської міської ради від 26.01.2011 № 190-МР «Про встановлення ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності» від 25.05.2011року № 489-МР

3 Рішення Сумської міської ради «Про встановлення ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності» від 26.01.2011 року № 190-МР

4 Рішення Сумської міської ради від 26.01.2011 № 212 «Про встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів»

5 Рішення Сумської міської ради від 26.01.2011 № 213 «Про встановлення туристичного збору»

6 Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради «Про Правила торгівлі на ринках міста Суми» від 28.04.2004 року № 762-МР

7 Рішення Сумської міської ради від 24.03.2011 №352-МР «Про внесення змін та доповнень до рішення Сумської міської ради від 24 червня 2009 року № 2763 – МР «Про затвердження розмірів відсотків від грошової оцінки землі, що застосовуються для обчислення орендної плати за користування земельними ділянками на території м. Суми» (зі змінами)

8 Рішення Сумської міської ради від 26 травня 2010 року № 3767-МР «Про внесення змін та доповнень до рішення Сумської міської ради від 25.02.2009 № 2367-МР «Про Правила благоустрою міста Суми»

9 Рішення Сумської міської ради від 23 червня 2010 року № 3954-МР «Про затвердження нової редакції Положення про порядок надання пільг за рахунок міського бюджету юридичним особам, фізичним особам – підприємцям і фізичним особам міста Суми» (зі змінами)

10 Рішення Сумської міської ради від 22.06.11 № 601-МР «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури м. Суми та Типового договору про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури м. Суми»

11 Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради № 653 від 02.12.2008 року «Про тарифи на послуги з централізованого опалення і гарячого водопостачання відомчої котельні Сумського національного аграрного університету»

Звіт про результати відстеження результативності рішення Сумської міської ради «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати у разі ненадання, надання не в повному обсязі чи неналежної якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» від 03.06.2010 року № 329.

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Рішення Сумської міської ради «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати у разі ненадання, надання не в повному обсязі чи неналежної якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» від 03.06.2010 року № 329.

Назва виконавця заходів відстеження

Управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою Сумської міської ради.

Звіт про базове відстеження результативності рішення Сумської міської ради від 27 липня 2011 року № 703-МР «Про внесення змін та доповнень до рішення Сумської міської ради від 25.02.2009 № 2367-МР «Про Правила благоустрою міста Суми» (зі змінами)»

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення Сумської міської ради від 27 липня 2011 року № 703-МР «Про внесення змін та доповнень до рішення Сумської міської ради від 25.02.2009 № 2367-МР «Про Правила благоустрою міста Суми» (зі змінами)».

2. Виконавець заходів з відстеження:

Ковпаківська та Зарічна районні в місті Суми адміністрації Сумської міської ради.

3. Цілі прийняття акта:

  • визначення порядку здійснення контролю за відновленням благоустрою після завершення виконання земляних робіт;
  • закріплення нормативів висадки дерев та кущів біля будинків і споруд;
  • визначення кола осіб, які несуть відповідальність за порушення у сфері благоустрою.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта

 

1. Вид та назва регуляторного акта.

Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.02.10 № 50 «Про тарифи на послуги ТОВ «А-Муссон».

2. Виконавець заходів з відстеження.

Управління соціально-економічного розвитку Сумської міської ради.

3. Цілі прийняття акта.

Звіт про базове відстеження результативності рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 06.05.10 № 219 «Про організацію перевезення пасажирів на постійних міських маршрутах м.Суми»

  1. Вид та назва регуляторного акта:

    Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 06.05.10

    № 219 «Про організацію перевезення пасажирів на постійних міських маршрутах м.Суми»

  2. Виконавець заходів з відстеження:

    Відділ логістики та зв’язку Сумської міської ради

  3. Цілі прийняття акта

    - підвищення якості транспортного обслуговування мешканців міста;

    - поліпшення екологічної ситуації та розвантаження вулиць міста;

    - якісні зміни рухомого складу, що перевозить пасажирів по місту;

    - зменшення транспортних витрат мешканців міста.

  4. Строк виконання заходів з відстеження:

    11.05.2010 - 11.06.2010

  5. Тип відстеження:

Звіт про базове відстеження результативності рішення виконавчого комітету від 02.02.10 № 49 «Про тарифи на послуги ТОВ «Грінко-Суми»

    1. Вид та назва регуляторного акту:

      Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.02.2010 р. №49 «Про тарифи на послуг ТОВ «Грінко-Суми».

    2. Виконавець заходів з відстеження:

      Управління соціально-економічного розвитку Сумської міської ради.

    3. Цілі прийняття акта:
      1. встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів;
      2. забезпечення споживачів якісними послугами по вивезенню твердих побутових відходів;
      3. забезпечення своєчасної сплати податків та обов’язкових зборів;
      4. придбання необхідних матеріальних ресурсів для надання якісних послуг споживачам.
  1. Строк виконання заходів з відстеження:

    02.02.2010 - 01.03.2010.

  2. Тип відстеження:

    Базове відстеження.

  3. Метод одержання результатів відстеження:

    Статистичний.

  4. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:

    Тарифи на послуги з вивозу твердих побутових відходів: тарифна вивіз твердих побутових відходів за 1 м. куб. складає:

    1. для бюджетних підприємств – 37,22 грн. з ПДВ,
    2. для інших споживачів – 52,56 грн. з ПДВ,
    3. для населення приватного сектору – 35,04 грн. з ПДВ,
    4. для населення багатоквартирних житлових будинків – 35,10 грн. з ПДВ.

      Тариф на 1 людину в місяць:

    5. для населення приватного сектору складає: 4,82 грн. з ПДВ,
    6. для населення багатоквартирних житлових будинків складає: 4,83 грн. з ПДВ.
  5. Кількісні та якісні значення показників:

    Показниками результативності прийняття тарифів є збільшення обсягів надаваємих послуг, стабільна робота підприємства, своєчасне вивезення сміття, розмір надходжень до місцевих бюджетів. Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія запропонованого акта – всього 605 підприємств і організацій, кількість населення 115232 чол.

  6. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

    Оцінити результати дії запропонованих тарифів на послуги з вивозу ТПВ можна буде на підставі звітів підприємства, які надаються відповідним службам, при досягненні певного строку їх дії – квартал, півріччя, рік.

Звіт про базове відстеження результативності рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.02.10 № 50 
«Про тарифи на послуги ТОВ «А-Муссон»

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.02.10 № 50 «Про тарифи на послуги ТОВ «А-Муссон».

2. Виконавець заходів з відстеження:

Управління соціально-економічного розвитку Сумської міської ради

3. Цілі прийняття акта:

    • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів;

забезпечення споживачів якісними послугами по вивезенню твердих побутових відходів;

забезпечення своєчасної сплати податків та обов'язкових зборів;

придбання необхідних матеріальних ресурсів для надання якісних послуг споживачам.