001.jpg

Відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради здійснює функції щодо:

- обліку громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання;
- обліку громадян, які бажають вступити в житлово-будівельні кооперативи, організація житлово-будівельних кооперативів;
- бронювання, обміну та переоформлення займаної житлової площі;
- надання відповідно до закону громадянам, які потребують соціального захисту, безоплатного житла або за доступну для них плату;
- видачі ордерів на заселення жилої площі в будинках державних та комунальних організацій та в будинках, збудованих за рахунок житлово-будівельних кооперативів;
- приватизації житла, яке перебуває в комунальній власності, в порядку, встановленому чинним законодавством (в тому числі видача (підготовка розпорядчих документів) актів про передачу квартир (будинків), кімнат у комунальних квартирах, жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян з видачею свідоцтва про право власності на житло;
- питань, пов’язаних з наданням службового житла, включенням жилих приміщень у число службових, виключенням жилих приміщень з числа службових.

Відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради розташований за адресою: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33.

Начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла – Мирошніченко Тамара Володимирівна (контактний телефон 700-418).

Прийом громадян начальником відділу здійснюється у кабінеті № 2А. Прийомні години: четвер – з 15:00 до 17:00.

Відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради складається з двох секторів:

- сектор обліку та розподілу житла (завідувач сектору Глазько Наталія Миколаївна, контактний телефон 700-417, е-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.);

- сектор приватизації житла (завідувач сектору Котляревська Ольга Миколаївна, контактний телефон 700-417, е-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

З метою отримання консультації з питань прийняття громадян на квартирний облік звертатися до кабінету № 4. Прийомні дні: вівторок та четвер – з 8-00 до 17.00. Контактний телефон: 700-417. При собі необхідно мати оригінал паспорту, а також документ, який засвідчує право власності на житло (при наявності).

З метою отримання консультації з питань приватизації житла, прийняття громадян на кооперативний облік, переоформлення, обміну, бронювання займаної жилої площі звертатися до кабінету № 6. Прийомні дні: вівторок та четвер – з 8-00 до 17.00. Контактний телефон: 700-417.

Для отримання консультації по приватизації житла при собі необхідно мати паспорти наймача та членів його сім’ї, завірену копію ордеру на жиле приміщення.

Для отримання консультації з питань прийняття громадян на кооперативний облік необхідно мати оригінал паспорту, а також документ, який засвідчує право власності на житло (при наявності).

У своїй роботі відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради керується Положенням «Про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради», затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29 серпня 2018 року № 3791-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 вересня 2016 року № 1128-МР «Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради» (зі змінами)».

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.11 № 238 затверджено порядок ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Для заповнення форми, що затверджена наказом від 17.05.11 № 47 громадянам, які перебувають на обліку

потребуючих поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Сумської міської ради необхідно терміново подати до управління обліку, розподілу та приватизації житла Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул.Горького, 21 в прийомний час: вівторок з 8.00 до 12.00 та четвер з 13.00 до 17.00 наступні документи:

  • довідку (виписку з будинкової книги про склад сім’ї та прописку);
  • довідки з КП "Сумське міське бюро технічної інвентаризації" (м. Суми, вул. Садова, 33) на всіх членів сім’ї, що перебувають на квартирному обліку про наявність (відсутність) у власності жилих приміщень;
  • довідку, що підтверджує пільгу (у разі наявності);
  • довідки з місця роботи (навчання) на всіх членів сім’ї;
  • копії документів, що підтверджують зміни у складі сім’ї;
  • копії паспортів (свідоцтв про народження) на всіх членів сім’ї;
  • копії ідентифікаційних кодів на всіх членів сім’ї.

Кількість громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради

 

  01.01.09 01.01.10 01.01.11
Всього: 16347 16409 16375
загальна черга 10786 10872 11140
особи, які користуються правом першочергового надання житла 3763 3765 3518
особи, які користуються правом позачергового надання житла 1798 1772 1717

 

Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування" та житлового законодавства власними (самоврядними) та делегованими повноваженнями управління обліку, розподілу та приватизації житла є:

  • ведення квартирного і кооперативного обліків, підготовка проектів рішень виконавчого комітету з цих питань;
  • перереєстрація облікових справ;
  • перевірка стану квартирного обліку на підприємствах міста, які самостійно ведуть квартирний облік;
  • підготовка проектів рішень виконавчого комітету з питань надання вільних житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку як в новозбудованих будинках, так і з вивільненого житлового фонду;
  • підготовка для розгляду на засіданнях виконавчого комітету матеріалів з питань надання службових житлових приміщень і виключення житлових приміщень із числа службових;
  • оформлення обміну житлових приміщень шляхом видачі ордерів;
  • бронювання житлових приміщень за тимчасово відсутніми громадянами міста шляхом видачі їм охоронних свідоцтв на житлові приміщення;
  • визнання наймачами житлових приміщень громадян у зв’язку з вибуттям наймачів житлових приміщень на інше місце проживання, у зв’язку зі смертю та іншими причинами;
  • оформлення документів по приватизації житлових приміщень за наймачами квартир, які виявили бажання стати власниками цих житлових приміщень.