004.jpg

Володимир Войтенко: Міст по вулиці Горького має стати однією з візитівок Сум, і міська влада докладе для цього максимум зусиль

В. о. міського голови Володимир ВОЙТЕНКО по обіді оглянув хід проведення капітального ремонту мосту по вул. Горького.

Дата публікації: 2018-07-18
Детальніше...

По вулиці Набережна річки Сумка вперше в обох напрямках поїхав тролейбус. ВІДЕО

КП «Електроавтотранс» опівдні випробувало нову тролейбусну лінію з розворотним кільцем.

Дата публікації: 2018-07-13
Детальніше...

Олександр Лисенко: Ремонт доріг залишається пріоритетним напрямком роботи. ДОДАНО ВІДЕО

Цього року на поточний середній ремонт автошляхів обласного центру, включаючи кошти Державного дорожнього фонду, виділено 100 млн гривень.

Дата публікації: 2018-07-12
Детальніше...

Розриття: аварійні та планові

Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» впродовж робочого тижня оформило 11 дозволів на проведення земляних робіт.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Погода в Сумах: прогноз на завтра

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення з посиланням на обласний центр з гідрометеорології повідомляє, що у суботу, 21 липня, в Сумах та області очікується туман.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 19.07.2018)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств з обслуговування житла.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Онлайн-трансляція постійної комісії з питань охорони здоров’я та ін. 20 липня 2018 року

20 липня о 14.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалась онлайн-трансляція постійної комісії Сумської міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, науки, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту.

 О 15.20 трансляцію завершено.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

У Сумах змагатимуться кондитери

Міська рада оголосила конкурс «Кращий сумський кондитер».

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Два тролейбусні маршрути тимчасово змінили напрямки руху

Сьогодні тролейбуси № 5 та № 10 А тимчасово курсуватимуть за змінениними маршрутами.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Роботи з відновлення огорожі на Харківському мосту тривають

Зранку відбулась оперативна нарада за участі представників департаменту інфраструктури міста щодо ситуації, яка виникла на Харківському мосту, де дві секції огорожі впали у річку.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

У Сумах за результатами роботи комісії житлову субсидію надано 548 домогосподарствам

З 14 червня розпочала свою роботу комісія по розгляду питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Блискучі перемоги сумчанок в чемпіонаті Європи III з хокею на траві

Збірна команда України з хокею на траві, більшість членів якої займаються на базі обласної організації фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України, претендують на «золото» в чемпіонаті Європи III з хокею на траві серед дівчат до 18 років.

Дата публікації: 2018-07-20
Детальніше...

Альона Дмітрєвская: Вища освіта для учасників АТО та бойових дій має бути доступною задля їх самореалізації

У сумських вишах чекають на учасників АТО та бойових дій, які можуть здобути тут додаткову вищу освіту та змінити свою кваліфікацію.

Дата публікації: 2018-07-19
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 18.07.2018)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств з обслуговування житла.

Дата публікації: 2018-07-19
Детальніше...

У Сумах триває будівництво Центру перетримки безпритульних тварин. ВІДЕО

У Сумах на базі КП «Центр догляду за тваринами» триває створення Центру перетримки безпритульних тварин.

Дата публікації: 2018-07-19
Детальніше...

Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Закон України "Про доступ до публічної інформації" та Указ Президента України "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Надання публічної інформації виконавчими органами Сумської міської ради здійснюється відповідно до рішення виконавчого комітету від 15.05.2018 № 282 "Про затвердження Положення про організацію доступу до публічної інформації, розпорядниками якої є виконавчі органи Сумської міської ради", рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 16.05.17 № 250 "Про Регламент роботи виконавчих органів Сумської міської ради" (зі змінами від 20.02.2018 № 100) (зі змінами від 18.04.2018 № 210) та розпорядження міського голови від 07.06.2016 №177-Р "Про організацію роботи з наборами даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, у Сумській міській раді"

Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації.

Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

  1. ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
  2. загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3. підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Запити щодо надання публічної інформації від фізичних, юридичних осіб та громадських організацій без статусу юридичних осіб приймаються у Сумській міській раді у робочі дні (з понеділка до четверга – з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00, перерва - з 12.00 до 13.00) у каб. № 135, поверх 7, тел.: 70-06-11.

 

письмово: Сумська міська рада, пл. Незалежності, 2, м. Суми, 40000.

факсом: 70-06-11 (сектор забезпечення доступу до публічної інформації)

на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з вказанням теми: "Запит на доступ до публічної інформації").

 

 

У виконавчому комітеті Сумської міської ради визначене спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, розпорядниками інформації, що міститься в них, є виконавчі органи Сумської міської ради без статусу юридичної особи (м. Суми, майдан Незалежності, 2, 7 поверх, каб. 135). У структурних підрозділах Сумської міської ради (зі статусом юридичної особи,) розташованих у окремих приміщеннях, також облаштовані місця для роботи запитувачів.

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника (міського голови) або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;

6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

24 липня – зустріч керівництва міста з делегацією з м. Сіньсян (Китайська Народна Республіка)

24 липня відбудеться зустріч керівництва міста з делегацією з м. Сіньсян (Китайська Народна Республіка), під час якої буде підписано Меморандум про наміри щодо дружніх обмінів та співпраці, встановлення побратимських відносин та Меморандуму про співпрацю між Сумською міською радою та Народним урядом міста Сіньсян (провінція Хенань, Китайська Народна Республіка). Планується також підписання договору між СНАУ, філіалом Інституту прикладної фізики національної академії наук України, Європейським агрофізичним інститутом м. Сіньсянь про створення центру високих технологій у сільському господарстві.

24 липня – брифінг щодо міської мовної політики

24 липня відбудеться брифінг щодо міської мовної політики.

Культурно-мистецькі заходи (23 – 29 липня)

 ПЛАН
культурно-мистецьких заходів на 23 – 29 липня

№ з/п

Назва (тематика) заходу

 

Місце проведення

Дата та час проведення

 

1.

Підготовка закладів культури, підпорядкованих відділу, до роботи в осінньо-зимовий період.

Відділ культури та туризму

Протягом тижня

Інформаційно-масові заходи Сумської міської

централізованої бібліотечної системи

2.

Виставка дитячої творчості   учасників школи артистичної «Малюємо та співаємо по-польськи»  (керівник Світлана Пушкарь)

Центральна  міська бібліотека

ім. Т. Г. Шевченка

2 – 31  липня

3.

Книжкова історична інформіна «Скарби православ’я»

Центральна  міська бібліотека

ім. Т. Г. Шевченка

24 – 29 липня

4.

Історичний альманах «День хрещення Русі:погляд через віки»

Бібліотека-філія № 1

27 липня

5.

Виставка «Коли хрестили Русь»»

Бібліотека-філія № 2

24 – 29 липня

6.

Історичний екскурс  «Від язичництва до християнства»

Бібліотека-філія № 3

25 – 29 липня

7.

Виставка-роздум «Народ хрещений, але не освічений»

Бібліотека-філія № 4

25 – 29 липня

8.

Виставка-екскурс «Духовна спадщина українського народу»

Бібліотека-філія № 5

24 – 29 липня

9.

Історична оповідь «В сяйві Божої любові»

Бібліотека-філія № 6

28 липня

10.

Обереги душі «Духовний храм людини»

Бібліотека-філія № 7

20 липня

13:00

11.

Виставка-огляд «Святий Володимир – України хреститель»

Бібліотека-філія № 8

24 – 29 липня

12.

«Історична подорож «Князь – державний діяч, автор хрещення Русі»

Бібліотека-філія № 14

27 липня

12:00

13.

Літературна година «Щастя дай, Боже , і миру Україні»

Бібліотека-філія № 15

27 липня

14:00

14.

Книжкова виставка «Хрещення Київської Русі: погляд через віки»

Бібліотека-філія № 18

24 – 29 липня

 У всіх бібліотеках міської централізованої бібліотечної системи проводяться літні читання. Бібліотекарі в місцях масового відпочинку відкрили літні книжкові майданчики, бібліогалявини: в парках, у дворах, на дитячих майданчиках, на пляжі біля річки, озера, щоб привернути увагу громади до інформаційних ресурсів бібліотеки, залучити до бібліотеки нових користувачів.

Крім того, в центральній міській бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка тривають засідання клубу інтелектуального кіно «КіноДиск» (один раз на два тижні по неділях).

Культурно-мистецькі заходи (16 – 22 липня)

ПЛАН
культурно-мистецьких заходів на 16 – 22 липня

№ з/п

 

Назва (тематика) заходу

 

Місце проведення

 

Дата та час проведення

 

1.

Виставка дитячої творчості   учасників школи артистичної «Малюємо та співаємо по-польськи»  (керівник Світлана ПУШКАРЬ)

Центральна  міська бібліотека

ім. Т. Г. Шевченка

2– 31 липня

2.

Літературний квест «Мандруємо у літо разом з бібліотекою»

Бібліотека-філія № 1

17 липня

12:00

3.

Літній калейдоскоп «В кожні книзі таємниця»

Літні читання

Бібліотека-філія № 1

18 липня

13:00

4.

Віртуальна експедиція «Під щитом Червоної книги»

бібліотека-філія №7

17 липня

12:00

5.

Відео-урок «Мій друг – дорожній рух»

бБбліотека-філія № 18

16 липня

14:00

6.

«Бібліотека – територія розваг»

Бібліотека-філія № 16

18 липня

10:00

У всіх бібліотеках міської централізованої бібліотечної системи проводяться літні читання. Бібліотекарі в місцях масового відпочинку відкрили літні книжкові майданчики, бібліогалявини: в парках, у дворах, на дитячих майданчиках, на пляжі біля річки, озера, щоб привернути увагу громади до інформаційних ресурсів бібліотеки, залучити до бібліотеки нових користувачів.

Крім того, в центральній міській бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка тривають засідання клубу інтелектуального кіно «КіноДиск» (один раз на два тижні по неділях).

Якби у місті були безкоштовні курси української мови, то Ви

Шановні виборці!

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців. 

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

- яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);

- які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;

- які змінили місце проживання;

- які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс "Особистий кабінет виборця", що розміщений на порталі Державного реєстру виборців у мережі інтернет (www.drv.gov.ua).

Для цього в розділі "перевірити дані у реєстрі" необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: м.Суми, майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), тел.: 63-27-19, 63-29-39, 60-01-64. Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.

Оголошується конкурс на право оренди майна комунальної власності

Інформація щодо об’єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Суми, які пропонуються для передачі в оренду на конкурсних засадах:

1. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Білопільський шлях, 26/3. Площа: 24,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 80,00 грн.

2. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Бельгійська, 30/1. Площа: 24,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 113,00 грн.

3. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Охтирська, 44-А/1. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 75,00 грн.

4. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Герасима Кондратьєва, 122/1. Плоша: 23,9 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 89,00 грн.

5. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Інтернаціоналістів, 18/2. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 80,00 грн.

6. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: просп. М. Лушпи, 11/1. Площа: 24,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 72,00 грн.

7. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: пров. Гетьманський, 40/1. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 62,00 грн.

8. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Юрія Вєтрова, 4/2. Площа: 24,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 45,00 грн.

9. Нежитлове приміщення. Адреса об’єкта: вул. Заливна, 15/1. Площа: 23,9 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення не обладнане інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 77,00 грн.

10. Нежитлові приміщення. Адреса об’єкта: вул. Лучанська, 45, І поверх. Площа: 28,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення обладнані інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 66,00 грн.

11. Нежитлові приміщення. Адреса об’єкта: вул. Нахімова, 21, І поверх. Площа: 56,0 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення обладнані інженерними комунікаціями. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 50,00 грн.

12. Нежитлові приміщення. Адреса об’єкта: просп. М. Лушпи, 12, І поверх та підвал (І поверх – площа 284,5 кв.м, підвал – площа 364,6 кв.м). Площа: 649,1 кв.м. Благоустрій об’єкта: приміщення обладнані інженерними комунікаціями, які знаходяться в неробочому стані. Початковий розмір місячної орендної плати за 1 кв.м. – 42,00 грн.

Детальна інформація про об'єкти та умови конкурсу за посиланням.

Оголошується міський творчий конкурс до Дня журналіста

Конкурс проводиться з метою стимулювання творчості талановитих працівників засобів масової інформації, відзначення значних досягнень у роботі трудових колективів друкованих, електронних засобів масової інформації м.Суми, поширення інформації про кращі практики у діяльності органів місцевого самоврядування м. Суми.

До участі в Конкурсі приймаються: опубліковані (озвучені) журналістські матеріали штатних (позаштатних) працівників друкованих та електронних ЗМІ за період з 06 червня попереднього року до 06 серпня року, в якому відбувається Конкурс.

Положення про Конкурс

Виплата компенсації постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи за червень 2018 року

18 липня 2018 року було перераховано в повному обсязі щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категоріям за червень 2018 року.

Кошти можна отримати в установах банків вже 19 липня 2018 року.

Отримання особами з інвалідністю реабілітаційних послуг у Державній реабілітаційній установі «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю»

Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» (далі – Центр), створена в 2001 році за участі Міжнародної організації праці, є провідною реабілітаційною установою сфери управління Міністерства соціальної політики України. Змістом і метою діяльності Центру є надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю – громадянам України для їх психологічного, соціального, професійного, фізичного відновлення та зростання. Реабілітацію в Центрі проходять особи з інвалідністю з усіх регіонів України, включаючи таких з числа учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб, ветеранів та учасників бойових дій тощо. З початку діяльності в Центрі пройшли реабілітацію майже 3500 пацієнтів та слухачів, кожний другий з яких працевлаштований на відкритому ринку праці за сприяння Центру та місцевих органів служби зайнятості.

Центр розташований поблизу с. Лютиж Вишгородського району Київської області в мальовничій лісопарковій місцевості на березі Київського водосховища. Увага та милосердя співробітників _ психологів, лікарів, викладачів, соціальних працівників, фізичних реабілітологів, обслуговуючого персоналу забезпечують комфортне перебування в Центрі, а повноцінне триразове харчування та безпечний екологічний стан сприяють зміцненню та підвищенню реабілітаційного потенціалу людини. В реабілітаційному процесі активно задіяні зали з лікувальної фізкультури, басейн, бальнеовідділення, масажний кабінет, спортивний майданчик, проведення дискотек, конкурсів, тематичних вечорів ефективно підвищують психоемоційний стан реабілітантів.

У процесі психологічної реабілітації беруть участь висококваліфіковані, досвідчені психологи, які працювали з українськими бійцями безпосередньо в зоні АТО та продовжують надавати послуги з психологічної реабілітації особам, які одержали психотравми у зоні бойових дій на сході України та під час Революції Гідності.

Згідно з Порядком проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності затвердженим Постановою КМУ 27.12.2017 р. № 1057, реабілітаційні заходи у Центрі проводяться за Програмою психологічної реабілітації та на підставі відповідної угоди.

Свою оздоровчу та психокорегуючу діяльність Центр на вищому професійному рівні поєднує з професійним навчанням осіб з інвалідністю, яке допомагає здобути нову робітничу професію. В оснащених навчальних кабінетах і майстернях особи з інвалідністю можуть опанувати наступні професії: бджоляр (термін 6 міс.), взуттьовик з ремонту взуття (термін 10 міс.), вишивальник (термін 11 міс.), манікюрник (термін 3,8 міс.), обліковець з реєстрації бухгалтерських даних (термін 10 міс.), оператор комп'ютерного набору (термін 10 міс.), перукар (перукар – модельєр) (термін 6 міс.), секретар керівника (організації, підприємства, установи) (термін 10 міс.), слюсар з ремонту автомобілів (термін 10 міс.), швачка (термін 10 міс.). Початок професійної реабілітації за вказаними професіями здійснюватиметься з 1 вересня 2018 року. Для того, щоб вступити до Центру необхідно подати або надіслати до його приймальної комісії наступні документи:

- заява про вступ до Центру із зазначенням обраної професії;

- копія документа про освіту (для професійної реабілітації);

- медична довідка (лікарський професійно – консультативний висновок) за формою № 086/о;

- довідка МСЕК (ЛКК) про встановлення групи інвалідності (копія);

- виписка з особової амбулаторної картки стосовно динаміки інвалідизуючого захворювання за останні 2 роки;

- копія паспорта (сторінки із зазначення П.І.Б., яким органом і коли виданий, місце проживання);

- дві фотокартки розміром 3x4;

- індивідуальна програма реабілітації, видана МСЕК (ЛКК) (копія);

- рекомендація центру зайнятості (за результатами наданих профорієнтаційних послуг) (для професійного навчання);

- гарантійний лист про працевлаштування (при наявності) від підприємств, організацій, установ, що дає право на переважне зарахування до Центру (за наявності);

- заява про згоду на збір, обробку та збереження персональних даних;

- копія ідентифікаційного коду.

Реабілітація, проживання, харчування в Центрі здійснюється для осіб з інвалідністю безкоштовно, за рахунок коштів Державного бюджету, а психологічна реабілітація протягом 18 днів – за рахунок коштів місцевих бюджетів за місцем проживання реабілітанта (на засадах тристоронньої угоди). З метою вступу до Центру реабілітант спочатку має звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання задля вибору виду реабілітації та підготовки відповідних документів.

Адреса приймальної комісії Центру:
Урочище «Туровча лісова», 2, с. Лютіж, Вишгородський район, Київська область, 07352;
тел./факс (904596) 40-0-11, (044) 425-84-91;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
web-сайт: http://www/vcpri.com.ua.

Обговорення питання проведення конкурсу з призначення управителя в багатоквартирних будинках

Запрошуємо суб’єктів господарювання взяти участь в обговоренні питання проведення конкурсу з призначення управителя в 188 багатоквартирних будинках, співвласниками по яких не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, та які включені до проекту рішення «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми», опублікованого на офіційному сайті Сумської міської ради 13.07.2018.

Обговорення відбудеться 19.07.2018 о 16:00 за адресою: м. Суми, м-н Незалежності, 2, каб. 59.

Письмові ініціативи, зауваження та пропозиції з даного питання можна надати за поштовою адресою: 40000, м. Суми м-н Незалежності, 2; або за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Оголошення про проведення земельних торгів

Департамент забезпечення ресурсних платежів повідомляє про проведення земельних торгів  на право оренди земельної ділянки по вул. Київська.

Торги відбудуться 16 серпня 2018 об 11:00.

Місце проведення земельних торгів: м.Суми, вул. Петропавлівська, 86, 2 поверх, актова зала.

Ознайомитися з матерілами лота можна на сайті Держгеокадастру України за наступним посиланням.