0012.jpg

Питання роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків у діяльності виконавчих органів Сумської міської ради.

Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог:

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Для прийому звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку в Сумській міській раді налагоджено роботу телефонної «гарячої лінії» 700-007.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Прийом звернень громадян в електронній формі у Сумській міській раді та її виконавчих органах здійснюється за допомогою Державної інформаційної системи електронних звернень громадян (портал z.gov.ua) або на сайті міської ради у розділі "Електронне звернення".

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. (ЗРАЗОК).

Письмові звернення до міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету можна надсилати за адресою: 40000 м. Суми, пл. Незалежності, 2, або надати особисто (чи через уповноважену особу) до відділу звернень громадян управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради.

Прийом звернень здійснюється щоденно у робочі дні (з понеділка до четверга – з 8:00 до 17:15, у п’ятницю – з 8:00 до 16:00, перерва - з 12:00 до 13:00) за адресою: пл. Незалежності, 2, перший поверх, кабінет № 14, тел. 700-612.

Прийом звернень громадян, які потребують невідкладного вирішення здійснюється цілодобово Cлужбою 15-80 за цілодобовим телефоном -15-80.