001.jpg

Ухвалою Сумського окружного адміністративного суду (суддя Опімах Л.М.) від 09 лютого 2022 року справа №480/1737/22 відкрито провадження в адміністративній справі за позовною заявою керівника Окружної прокуратури міста Суми в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, Сумської обласної державної адміністрації до Сумської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Еколайн Суми", про визнання протиправним та нечинним рішення Сумської міської ради від 27.10.2021 за № 2050-МР "Про затвердження містобудівної документації "Детального плану території на земельній ділянці по вулиці Кринична, 8, у м. Суми".
Призначено справу до розгляду у підготовчому засіданні на 10 березня 2022 року о 10:00 в приміщенні Сумського окружного адміністративного суду за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 159, зал 201.

16 лютого 2022 року були перераховані кошти 463 мешканцям громади для виплати державної допомоги

Стартував конкурс із визначення аптечних установ, які здійснюватимуть пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мешканців Сумської міської територіальної громади.

10 лютого відбудеться засідання Молодіжної ради при Сумській міській раді.

07 лютого 2022 року були перераховані кошти 13626 мешканцям громади для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомоги при усиновленні дитини, допомоги при народженні дитини, допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомоги на дітей одиноким матерям, тимчасової державної допомоги дітям, допомоги малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомоги на догляд, щомісячної грошової допомоги особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, державної соціальної допомоги на дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам - вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, оплата послуг патронатним вихователям та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя здійснення видатків на сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, на загальну суму 25667,2 тис. грн. за лютий 2022 року.

Кошти можна отримати в установах банків та АТ «Укрпошта» вже 08 лютого 2022 року.

З метою прийняття оперативних рішень щодо вирішення проблеми заборгованості із заробітної плати, Міністерство економіки України спільно з Державною службою України з питань праці створило інформаційну платформу для оперативного інформування про стан заборгованості із заробітної плати.

Подати інформацію в електронному вигляді можна на Порталі електронних сервісів Мінекономіки, скориставшись детальною інструкцією щодо порядку реєстрації на Порталі, заповнення онлайн форми «Інформація про заборгованість із заробітної плати підприємств (установ, організацій)» та її подання.

Інструкція щодо порядку реєстрації на порталі

 

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

- заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву щодо зміни своєї виборчої адреси – до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;

- заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;

- заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи – до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;

- запит щодо змісту своїх персональних даних – до будь-якого органу ведення Реєстру;

- запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою – до будь-якого органу ведення Реєстру.

Виборець для визначення йому органом ведення Державного реєстру виборців виборчої адреси за місцем фактичного проживання може звернутися з відповідною заявою у міжвиборчий період та у перші п’ять днів відповідного виборчого процесу або процесу референдуму – до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, до якої відноситься місце фактичного проживання виборця.

Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі Інтернет за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Звернення, надіслані з використанням мережі Інтернет, повинні містити адресу електронної пошти заявника.

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців.

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

• яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);

• які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;

• які змінили місце проживання;

• які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс «Особистий кабінет виборця», розміщений на порталі Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua

Для цього в розділі «Перевірити дані у реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), телефони: 70-15-58, 60-01-64.

Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.

Виконавчий комітет Сумської міської ради оголошує конкурс для визначення на конкурсних засадах перевізників, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської територіальної громади.

Об'єктом конкурсу є окремий автобусний маршрут (кілька маршрутів) міського та приміського сполучення загального користування з визначеним режимом руху, перелік об’єктів згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.01.2022 № 20.

Засідання конкурсного комітету відбудеться 3 березня о 09:00 за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 59.

Бланки документів для участі в конкурсі, інформацію про об’єкт конкурсу надає робочий орган – філія «Сумиавтотранссервіс» з 08:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 12:30) щодня, крім вихідних, за адресою: 40009, м. Суми, вул. С. Бандери, 40, каб. 316, 318, тел. (0542) 601777, електронна адреса This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Документи для участі в конкурсі приймаються робочим органом у закритому конверті з позначкою №1 та заява у закритому конверті з позначкою №2 за адресою: 40009, м. Суми, вул. С. Бандери, 40, каб. 316, щодня, крім вихідних.

Прийом документів завершується о 16:00 10 лютого 2022 р. 

Ознайомитися з умовами конкурсу

27 січня 2022 року збори ініціативної групи з обрання складу Консультативної ради у справах захисників України, ветеранів війни, сімей загиблих (померлих) захисників України при Сумському міському голові не відбудуться.

Причина – ініціатива робочої групи щодо необхідності додаткового опрацювання пунктів затвердженого Положення про Консультативну раду та внесенню змін до нього.

Про дату, час та місце зборів буде оголошено додатково.

Контактна особа – начальник правового управління Сумської міської ради Чайченко Олег Володимирович, тел: (0542)70-06-30.