006.jpg

Адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «Хоружів» на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 року по справі №480/3157/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Хоружів» до Сумської міської ради про визнання незаконним рішення Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР, яким затверджено Порядок демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, призначено до апеляційного розгляду на 20.10.2020 року о 12:15 у відкритому судовому засіданні в приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду у залі судових засідань № 1.

Оскільки департамент соціального захисту населення Сумської міської ради працює в дистанційному режимі, як того вимагають умови карантину, особисті прийоми громадян проводити заборонено, керівники установи щосереди проводять особисті прийоми в зміненому форматі - через «Пряму телефонну лінію».
7 жовтня 2020 року містяни зможуть особисто звернутися із питаннями до директора департаменту Тетяни Масік з 10:00 до 12:00 за номером телефону 066-844-52-96.

Центральною виборчою комісією прийнято постанову від 25.08.2020 №210 “Про Порядок подання виборцем заяви про уточнення попереднього списку виборців на звичайній виборчій дільниці з використанням мережі “Інтернет”, якою визначено процедуру подання виборцем заяви про уточнення попереднього списку виборців на звичайній виборчій дільниці, у тому числі про включення або виключення зі списку себе особисто або інших осіб, а також щодо наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно (далі – заява) з використанням мережі "Інтернет".

З метою задоволення у 2021 році потреб територіальної громади у послугах із денного догляду та соціальної реабілітації особам, які мають інтелектуальну та фізичну недостатність, департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради організовано конкурс з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких буде надаватися фінансова підтримка з бюджету Сумської міської об’єднаної територіальної громади у 2021 році.

26 та 28 серпня 2020 року проведено розгляд, оцінка та відкритий захист конкурсної пропозиції громадської організації «Товариство допомоги особам з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень, «Феліцитас» (один проєкт), в рамках конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких буде надаватися фінансова підтримка з бюджету Сумської міської об’єднаної територіальної громади у 2021 році. На відкритому захисті керівник громадської організації презентував проєкт «Надання послуг денного догляду, соціальної реабілітації особам з інвалідністю внаслідок інтелектуальної та фізичних порушень» та ознайомив з перспективами розвитку організації у 2021 році.

Після проведеної, в рамках другого етапу, індивідуальної оцінки конкурсної пропозиції, громадська організація отримала високий бал за показниками виконання програми.

З метою здійснення заходів з військово-патріотичного виховання мешканців Сумської міської об’єднаної територіальної громади у 2021 році департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради організовано конкурс з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для виконання (реалізації) яких буде надаватися фінансова підтримка з бюджету Сумської міської об’єднаної територіальної громади у 2021 році.

26 та 28 серпня 2020 року проведено розгляд, оцінка та відкритий захист чотирьох конкурсних пропозицій від громадських об’єднань ветеранів, а саме: громадська організація «Сумська спілка учасників бойових дій (АТО) (три проєкти), Сумська міська організація ветеранів України (один проєкт), в рамках конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для виконання (реалізації) яких буде надаватися фінансова підтримка з бюджету Сумської міської об’єднаної територіальної громади у 2021 році. На відкритому захисті керівники громадських організацій презентували свої проєкти, а саме:

- проєкт «Жива пам'ять поколінь» Сумської міської організації ветеранів України;

- проєкти «Інтерактивний «Музей історії АТО», «Щаслива ІТ родина», «Рух вперед» громадської організації «Сумська спілка учасників бойових дій (АТО)».

Після проведеної, в рамках другого етапу, індивідуальної оцінки конкурсних пропозицій сформований рейтинг конкурсних пропозицій, згідно з яким розподілені рейтингові місця наступним чином:

І рейтингове місце посіла громадська організація «Сумська спілка учасників бойових дій (АТО) з проєктом «Рух вперед» (217 балів);

ІІ рейтингове місце у громадської організації «Сумська спілка учасників бойових дій (АТО) з проєктом Інтерактивний музей історії АТО (211 балів);

ІІІ рейтингове місце у Сумської міської організації ветеранів України з проєктом «Жива пам'ять поколінь» (186 балів);

VІ рейтингове місце у громадської організації «Сумська спілка учасників бойових дій (АТО) з проєктом «Щаслива ІТ родина» (184 бали).

Оголошення про проведення конкурсу з визначення аптечних установ, які здійснюватимуть пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мешканців Сумської міської об’єднаної територіальної громади, окрім наркотичних, психотропних лікарських засобів і прекурсорів

Оголошується конкурс по визначенню аптечних установ, які у 2020 – 2021 роках здійснюватимуть пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мешканців Сумської міської об’єднаної територіальної громади, окрім наркотичних, психотропних лікарських засобів і прекурсорів (далі – пільгове забезпечення лікарськими засобами).

Виконавчий комітет Сумської міської ради оголошує конкурс із визначення на конкурсних засадах юридичних та фізичних осіб-підприємців, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг із перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.

Об'єктом конкурсу є окремий автобусний маршрут (кілька маршрутів) міського автобусного сполучення загального користування з визначеними режимами руху. Перелік об’єктів конкурсу із зазначенням режиму руху, кількості, пасажиромісткості та класу автобусів визначається рішенням Організатора про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах загального користування з урахуванням міської та/або приміської маршрутної мережі у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.

Документи приймаються Робочим органом – філією «Сумиавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс» за адресою: м. Суми, вул. С.Бандери, 40, каб. 316-318 до 16:00 год. 11.09.2020 включно. Плата за участь у конкурсі становить 4231,94 грн за кожний об’єкт конкурсу та вноситься за наступними реквізитами: Отримувач: філія «Сумиавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс» р/р UA813375680000026003300982719 Сумське управління АТ «Ощадбанк». Призначення платежу: плата за участь у конкурсі з перевезення пасажирів 02.10.2020 р.

Засідання конкурсного комітету розпочнеться 02 жовтня 2020 року о 10:00 за адресою: м. Суми, пл. Незалежності 2, каб. 59.

Умови

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

- заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву щодо зміни своєї виборчої адреси – до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;

- заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;

- заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи – до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;

- запит щодо змісту своїх персональних даних – до будь-якого органу ведення Реєстру;

- запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою – до будь-якого органу ведення Реєстру.

Виборець для визначення йому органом ведення Державного реєстру виборців виборчої адреси за місцем фактичного проживання може звернутися з відповідною заявою у міжвиборчий період та у перші п’ять днів відповідного виборчого процесу або процесу референдуму – до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, до якої відноситься місце фактичного проживання виборця.

Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі Інтернет за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Копія (копії) документа (документів) додається (додаються) до заяви в електронній формі у вигляді файлу (файлів) у форматі JPEG (*.jpg) або PDF (*.pdf), загальний розмір якого (яких) не повинен перевищувати 5 мегабайтів.

Звернення, надіслані з використанням мережі Інтернет, повинні містити адресу електронної пошти заявника.

Команда Центру розвитку інновацій повідомляє про початок нового проєкту “Залучення громадян для прозорого управління земельними ресурсами громад”!

Мета проєкту – сприяти залученню громадян для прозорого та ефективного управління землею в громадах, впровадженню високоякісних ІТ-рішень в ОТГ, забезпеченню громадян доступом до інформації про земельні ресурси.

Наразі триває перший етап проєкту - дослідження стану управління земельними ресурсами у громадах.

Долучайтеся до опитування https://forms.gle/KAyNCpUUpFfJCExB6 та діліться цією можливістю з колегами/друзями/знайомими.

До співпраці запрошуються партнери з аналітичних центрів, місцевих громадських організацій/коаліцій та асоціацій ОМС.

Проєкт впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках ініціативи Eastern Partnership Civil Society Facility та експертної підтримки Центру розвитку інновацій.

До відома! З аналітичними напрацювання Центру розвитку інновацій Ви можете ознайомитися у  нас на сайті www.cid.center у розділі Аналітика. Також запрошуємо відвідати одну з найбільших в Україні онлайн-бібліотек із розвитку е-демократії та е-урядування - https://cid.center/library/.  

У разі виникнення додаткових запитань, прохання писати на е-скриньку -  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

З повагою, координаторка проєкту Alexandra Necheporenko

КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» повідомляє наступне.

У зв'язку з запровадженням запобіжних заходів задля недопущення поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2:

- інформацію про отримання соціальної послуги «догляд вдома» можна отримати за телефонами 32-32-60, 63-54-14;

- інформацію про отримання соціальної послуги «соціальна адаптація» можна отримати за телефоном 32-77-74;

- інформацію щодо прокату засобів реабілітації та пересування можна отримати за телефонами 60-49-95, 050-405-56-70.

Пам'ятаємо! Своєчасно запроваджені профілактичні заходи уповільнюють та зупиняють розповсюдження вірусу.